Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Waar ben je bang voor? vroeger en nu. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428036)

Black Sugar 28-04-2002 17:36

Waar ben je bang voor? vroeger en nu.

Waar was je vroeger bang voor? Was je bijvoorbeeld bang voor spinnen of bang voor het donker? En waar ben je nu (nog) bang voor.

Ik was vroeger bang om een oorwurm in mijn oor te krijgen. Verder dacht ik dat 's nachts allemaal demonen rondvlogen langs de ramen om te kijken of ze kinderen konden vinden om bezit van te nemen. Daarom verschool ik me altijd helemaal onder de deken.
Ik heb ook een periode gehad dat ik dacht dat er graafmachines en dergelijke door de straten reden op zoek naar mensen zie zich niet aan de regels hielden. In het donker over straat was bijvoorbeeld zo'n regel, of niet over de stoep lopen of de verkeerde kleding dragen.
Ik had nogal veel fantasie en leefde in een soort fantasie wereld. Met mijn eigen regels. Zou d'r een hele sf film over kunnen maken.

Maargoed het ging er dus om waar je bang voor bent/ was.
Ik ben nu niet echt meer ergens bang voor. Nouja grote spinnen en regenwormen ben ik nog steeds niet dol op, daarmee moet je niet in mijn buurt komen.

Piccola 28-04-2002 17:41

Vroeger: Bang in het donker, bang voor spinnen, bang voor naalden, bang voor vuur, bang voor wespen, bang voor enge mannen onder mijn bed, bang voor zwarte pieten.
Nu: Bang voor naalden, bang voor vuur, bang voor wespen en ander ongedierte, bang om de mensen waar ik van hou kwijt te raken.

Cyntjuh 28-04-2002 17:41

SPINNEN bah die zijn echt eng.. en kakkerlakken :eek:
vroeger had ik dat ook van als je op iets verkeerds loopt, komt er iets omhoog er dat vreet je op ofzo dus ik mocht alleen op de donkere, of juist de lichte tegels lopen :confused:

Kat 28-04-2002 18:19

vroeger voor enge mannen, en nu nog steeds. beswel triest eigenlijk.
vroeger was ik beng voor enge mannen onder mijn bed, en nu... tja...

Gothic 28-04-2002 18:46

Vroeger - bang dat ouders uit elkaar gingen

Nu - liefde, mensen kwijtraken

Chloe Siere 28-04-2002 19:51

uuhh, geen idee.. k ben nogal een held :D

Lethalis 28-04-2002 19:51

Vroeger: alles wat los en vast zit :o

Nu: teleurstelling.

Ik had ook wel periodes waar me echt niks kon schelen, maar dat terzijde :)

LittleLucille 28-04-2002 20:06

vroeger was ik heel bang in het donker ik had altijd een nachtlapje op mijn kamer...
voor enge films was ik ook bang dan bleef ik daar heel lang aan denken en zo en dacht ik dat het echt was... *vaag eigenlijk*

nu ben ik bang voor roltrappen in grote winkels maar vroeger ook tja dat is niet echt veranderd:confused:

de 28-04-2002 20:08

alto's

beuk 28-04-2002 20:08

Citaat:

de schreef:
alto's
vooral die freaks met spikes

de 28-04-2002 20:16

Citaat:

beuk schreef:

vooral die freaks met spikes

en de stinkende

beuk 28-04-2002 20:17

Citaat:

de schreef:

en de stinkende

met van die versleten zwarte raggen om zich heen :eek:

heavinly 28-04-2002 20:46

Vroeger echt heel erg voor inbrekerd, ik durfde nooit alleen thuis te zijn :o ook spinnen behoren niet tot mij favoriet. Nu alleen nog maar voor enge mannen :D

Luca 28-04-2002 20:55

vroeger: voor handen die ineens onder mijn bed vandaan schoten

nu: voor wespen

Luca 28-04-2002 20:55

vroeger: voor handen die ineens onder mijn bed vandaan schoten

nu: voor wespen en scooters

M@rco 28-04-2002 20:56

Scooters zijn toch niet zo eng? Ligt zeker meer aan de figuren die er op zitten :D

nare man 29-04-2002 01:42

Citaat:

Gothic schreef:
Nu - liefde, mensen kwijtraken
*herkent*

:(

spacegirl 29-04-2002 08:11

naalden :eek:

vixen 29-04-2002 09:54

hell, wat kewl nog meer mensen die vroeger bang waren voor oorwormen... iewie ik krijg dr nog kriebels van als ik daaraan denk. verder was ik heel bang voor donker en voor inbrekers en voor spoken en heel heel heel heel heel panisch om dood te gaan (zo van elke-nacht-huilend-in-bed-panisch)

nu ben ik bang voor naalden en slangen en geesten en lichtelijk voor bloed maar dan nie bloed bij mezelf
(trouwes ik ben wel laatst meegegaan met bloedprikken met mijn 2ling zus.. is een combinatie van grote naald (von ik dan) en veeeeeeeel bloed)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.