![]() |
Ben je wel eens geslagen door je ouders?
:confused:
|
Citaat:
jij wel dan/ |
1x
en toen heeft ie ook een stomp terug gehad. een harde. |
Nooit, ik geloof een keer een tik gehad. That's it.
|
Tuurlijk. Lijkt me vreemd als je dat nooit heb gekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je ouders zijn gewoon slapjanussen.:p |
Citaat:
(de eerste x hoor dat het gebeurd) |
Citaat:
|
Zo vaak..
|
Citaat:
Een tik omdat het kind gewoon stront en stront vervelend is is natuurlijk iets anders. |
ja wellis een tik of een schop onder m'n kont gehad
Toen ik 14 was heeft m'n vader dat voor 't laatst gedaan ik sloeg 'm namelijk kei hard terug. K vind dat je dat bij een klein kind nog wel eens kan doen... als ze ECHT niet willen luisteren en na 100 x waarschuwen Dan schrikken ze wel en houden ze op. Maar bij iemand die al veel ouders is kan dat niet meer.. moet het met woorden gebeuren. |
Citaat:
|
Ik ben nooit echt geslagen. Tuurlijk heb ik wel eens een tik op m'n vingers of een schop onder m'n kont gehad, maar niet in m'n gezicht ofzo. Zouden ze niet moeten proberen ook, zeker nu niet meer
|
Jawel hoor, en ik vind er nix mis mee. bij kleine kinderen zeker niet. tis gewoon de duidelijkste manier om ze te laten merken dat iets echt niet mag.
|
Wel es van die tikken, maar das heel normaal. Slaan vind ik erger, zeker als het ook hard is. Mijn vader heeft er wel eens mee gedreigd en daar was ik toch wel van geschrokken.. Zeker ook omdat hij eigenlijk kwaad was op heel iemand anders, maar het toch op iemand af moest reageren (mij dus)
|
nog nooit geslagen of een tik, me papa heeft me zus wel een keer onder de koude douche gezet :):), (dat ga ik later ook echt toepassen :D)
|
Dat iedereen dit hier durft te vertellen :eek:
ik zou zoiets dus nooit een mensen vertellen... |
Uiteraard.
Ik zou het bijna triest vinden als je nog nooit een klap had gehad, want dat is af en toe als klein kind gewoon nodig. |
Citaat:
|
geloof het niet
|
slaan moet je meer zien als expres doen, gemeen bedoeld. Resultaat hoeft niet meteen een blauwe plek te zijn, maar je ouders hebben het gedaan omdat ze het WOUDEN doen en ze je pijn wouden doen. En dat ze niet meteen na de klap "sorry sorry!" zeggen....
....gewoon boosaardig slaan. En dat is in mijn opinie mishandeling. |
Citaat:
|
Nooit, ja mischien ooit eens een tik over mijn vingers.
|
Ja vroeger .
|
ja, onder het motto, ik citeer m'n pa: "eerst slaan dan vragen!" :D
|
Ik ben eigenlijk heel lief...
|
zo vaak, laatste jaren gelukkig minder
|
Citaat:
Mensen het is echt niet normaal als ouders hun kinderen slaan. Een tik over de vingers of een keer een pets op de kont ofzow, dat is wat anders, dat kan soms gewoon niet anders en oals wel blijkt doen ook bijna alle ouders dat. Maar slaan is gewoon niet nodig, dat is simpelweg mishandeling. Een uitting van onmacht. |
nee, dat vinden ze een teken van onmacht...en ik ook
|
ik heb welleens een tikkie gehad..een keer heeft me pa me getrapt heb hem gelijk terug getrapt..nou ja zijn schuld...maar we moeten wel leren wat niet mag maar ik vind slaan en trappen nergens op slaan..maar nog erger is dat je pijn hebt bijv.bloedneus enzow..heb ikke nooit gehad..duzz(n)
|
Citaat:
Afgezien van vroeger, toen ik een jaartje of zeven was en iets had geflikt wat _echt niet_ door de beugel kon. Maar da's een lang verhaal. :p |
Citaat:
|
jah :(
|
jah te vaak :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |