![]() |
Hoe laat ga jij slapen?
Ik meestal rond een uur of 12. Op een normale dag dan in ieder geval, vakantie word het meestal uurtje of 1 en in het weekeind vaak een uur of 5.
En slaap jij eerder dan je ouders of liggen die meestal al in bed als jij naar bed gaat. Mijn ouders liggen d'r meestal al in, als ik ergens 's avonds naar toe ben geweest en ik kom terug zie ik ze eigenlijk de volgende middag pas weer omdat we op heel verschillende tijden op staan. |
nooit :)
|
normale dag = ongeveer 10 uur, in het weekend of vakantie weet ik niet, ligt eraan.
|
Doordeweeks meestal tussen 23.00 en 23.30, in het weekend als ik thuis blijf rond 0.00, als ik uitga rond 03.30 en als ik een optreden heb rond 5.00 (ligt eraan hoever we weg zijn)
Doordeweeks ga ik zo'n beetje gelijk met m'n ouders, als ik niet uitga blijven zij wat langer op dan ik en als ik wel uitga of een optreden heb ben ik de laatste... |
tussen 21:00 en 22:00..Elke dag..
|
volgensmij is deze topic eergister nog geweest ofzow..
|
normaal iets van 23:00
vanochtend om 8:30 |
normaal 1:00-2:00 ofzo, vannochtend 9:30 :)
|
Té laat.. :/
|
Meestal als ik moe ben, maar ook vaak te laat
|
uuh... tege 23.00
int weekend en vakantie rond 1.30 of zow eigeluk verschillend, ligt eraan hoe ik me voel |
Tussen 22:00 en 23:00...
|
Als ik moe ben is meestal rond 23 uur.
|
uuuhm... om half 10 denk ik ik ben best wel moe. om 10 uur ga ik naar boven. om half 11 lig ik in bed en om 11 uur doe k het lampje uit. vervolgens slaap ik om kwart over 11....
|
Meestal rond 22.00 / 22.30. In de vakantie's rond 22.00 en 01.00, en in de weekenden ligt het eraan of ik uit ga.
|
tussen elf en half twaalf de laatste tijd, vrijdag en zaterdagavond rond 2uur vrijdag, en zaterdag rond 3-4 uur :)
|
Citaat:
|
als ik volgende dag naar school ga..meestal 11 uur naar bed pa en ma zijn nog beneden..in de vakanties verschillend...soms liggen ze al in bed..:D
|
Meestal tussen 23-1:00, als ik thuis ben dan. Doordeweeks en in het weekend verschilt niet zo veel.
|
tussen 21.30- 24.00
ligt eraan hoe moe ik ben |
als ik moe ben
|
om een uur of 1
|
laat :/
|
Citaat:
|
Meestal rond 00:00 maar het kan ook voorkomen dat ik een keer heel vroeg in bed lig.
Meestal lig ik later dan me moeder in bed en eerder dan me vader |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |