![]() |
macho gedrag
Kennen jullie mensen die zich in bepaalde omstandigheden meer macho en :cool:er gedragen bij mensen die ze niet persoonlijk kennen via het net?
ik wel:) |
Citaat:
|
zeg ik niet.....:D
|
Citaat:
|
Citaat:
"Kennen jullie mensen die zich, als ze via i-net tegen personen praten die ze niet persoonlijk kennen, stoerder voordoen dan ze zijn?" Tenminste... meer kan ik er niet van maken... :confused: |
Citaat:
okee okee : kennen jullie mensen die via het internet zich meer macho gedragen dan ze echt zijn om een coole indruk bij mensen te maken nu makkelijk genoeg? |
Citaat:
precies volgens mij ligt het aan mij, maar ik vind mn verwoording helemaal niet zo ingewikeld:rolleyes: |
Denk dat dat bij een hoop mensen wel zo is... 't is altijd wel makkelijk om van achter je computer (of: vóór je computer, voor ik Evil-Cherry op m'n dak krijg :p) stoer te gaan lopen doen...
Ik ken er ook wel een paar die zich erg lomp en irritant gedragen op internet, maar dat zijn ze in het echt ook... :D |
jah tuurlijk, zoveel mensen die dat doen
ik probeer er bij mezelf altijd op te letten dat ik me niet anders voor ga doen dan ik ben, maar onbewust doe je het soms toch |
Citaat:
|
:rolleyes:
laaaaaaaat maar ik verwijder hem:D |
ja, jongens bijvoorbeeld :p
|
sommigen wel ja
|
wel een paar die irl macho en mans doen maar op i-net niet :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |