![]() |
waar is jouw stad/dorp bekend van
nou?
Puurs is bekend van de afgebrande MacDonalds:rolleyes: miss belgië 2001 (Dina Tersago) en LAST BUT CERTAINLY NOT LEAST is puurs ook nog de Internationale hoofdstad van de ASPERGE :D(en dat meen ik dus echt) |
op1na grootste bloemenveiling van nl
de rotte (schaatsen) vaak op de filemeldingen :rolleyes: |
ook ff melden welke stad, welk dorp, ik ben te lui om bij info te kijken :o
|
mol, miss belgie 1999 en 2002 :p
de kerncentrale :) |
wallen, cofeeshops, anne frank huis, vondelpark, de dam...zoiets?
|
mhm tilburg.. de rockacademie, de KUB..
|
Citaat:
en niet te vergeten de totaal vervuilde ondergrond :( |
uhhm? :confused:
|
Gouda:
Goudse Kaas, Sint-Jans kerk Stadhuis Klompen Pijpjes Goudse stroopwafels Stroopsoldaatjes Goudsestroopwafelsnippers Euhmz...Gouda's Glorie:p |
FC Twente stadion. De Universiteit. Owja de vuurwerkramp natuurlijk. Uhm.... dat was het wle weer zo'n beetje.
Rara welke stad is dit? (en niet stiekem spieken) |
whaaaaaaaaaah
ik zou het bijna vergeten: de brouwerij van Duvel natuurlijk!!! |
Owwwwww bijna vergeten.
Hier staat de Grolsh fabriek. hoe kan ik zoiets geweldigs nou vergeten |
Citaat:
criminelen:o owja, owk op t station! Moet je maar es goed kijken op een groot station, er staat vast wel ergens: GOUDA :p |
ja, als ik dat zeg weet iedereen meteeeeeen waar ik woon ;)
De suikerfabriek en de muzaaaaaa.. de muza rocks!! |
Citaat:
Woonplaats West-Brabant HUH? |
Citaat:
|
onze Ikea?
|
Huis voor geestelijk gehandicapten
Het Ford-museum |
tis vlakbij borstrock :cool:
www.borstrock.nl |
Citaat:
(dat stinkt trouwens...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haren:
Rijke mensen --->> Kakkers Hortus |
vorig jaar met het ek ofzo, toen stond er nog in de krant
er waren rellen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Culemborg nou dat was wat hoor, hadden ze het hele politieburea in puin getrapt :o, was weer leuk :rolleyes: |
Berend Botje natuurlijk :p
en dit is de plek waar tot afgelopen jaar steeds Domino Day gehouden werd. big city of dreams dus [EDIT] Bovendien woon ik er ofcourse[/EDIT] Genesis |
"Het kan in...."
juist ja Almere :s euhm bekend van? -big brother:rolleyes: -snelst groeiende stad van ned:confused: -het lego dorp gevoel:D zoiets? |
Hmmzj... Winterswijk..
*denk* Enige gemeente met een (bepaalde vorm van) steengroeve, ooit de enige gemeente met een station met een of andere speciale overdakking, de plaats waar het in NL ooit het koudst geweest is (-28 graden C. in 1944 of zoiets), de plaats waar Piet Mondriaan vandaan komt, waar Gerrit Komrij vandaan komt... waar verder niet zoveel te beleven valt. :) |
Citaat:
|
Hilversum,
Staat in de grote bosatlas |
Citaat:
(sjit ik ben ne freak) |
nieuwjaarsrolletjes en Marianne Timmer (Hoogezand-Sappemeer)
|
Radio Bergeijk van Theo Maassen en Hans Teeuwen
:D:D:D And YES I'm proud of it!;) |
de kermis volgens mij:confused:
|
Citaat:
|
De grootste kerstboom van Europa...De zendmast hier wordt eens in de vier jaar verlicht en dan beeldt dat een kerstboom uit:D
|
hell, nijmegen is bekent van uh.. NEC denkik enduh dynamo open air was hier vorig jaar en dit jaar ozzfest en dan hebben we hier natuurlijk nog de waalbrug (zo van one bridge to far) ennuh.. doornroosje is heir tuurlijk ook nog maar dat vinden bepaalde mensen nie belangrijk genoeg heb ik al vernomen... (sterf)
|
Nou dit zal niet zo heel moeilijk zijn
De vuurwerkramp |
schijndel, PAASPOP!
|
time-out..
|
wij hebben 11 kastelen ofzo :p
voor de rest wonen er alleen maar boeren ;) (en ik!) |
Hengelo? Weet ik niet, misschien de file's ofzo, ze zijn altijd richting Hengelo.
|
Citaat:
Owja, voetbalclub Ona die jaarlijks tegen Feyenoord speelt :) Offtopic: Sinds wanneer zit je op DK? Was onzin saai ;)... heb je nog gewonnen zaterdag |
Citaat:
Genesis |
Eindhoven
* Lichtstad * PSV * Pathé Eindhoven de gezelligste bioscoop van Zuid Nederland * De regent * Philips de grootste werkgever * Stratumseind voor een lekker pilsje * Industrieel erfgoed * Vroeger Dynamo Open Air * Shine dance event * De TU |
*woont in Emmeloord*
euhm....... geen idee.... |
Citaat:
|
Zoetermeer :
De Floriade (97 ofzo?) Snowworld |
Citaat:
|
50:p
|
Sliedrecht.... Baggerbootjes of de meubelboulevard misschien? Verder zou ik het zo snel niet weten eigenlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |