![]() |
Verhuizen
Ben je weleens verhuisd? Vond je het leuk en waar zou in Nederland nou echt graag willen wonen?
Ik ga waarschijnlijk verhuizen!!!!!!!!:):) (ouders gaan morgen huisjes bekijken) Lijkt me best leuk... Als ik zou moeten kiezen zou ik het liefst in Aerdenhout, Bloemendaal of Wassenaar willen wonen (duh) |
nooit verhuisd nog, mn ouders dachten er heel lang geleden ove rna, maar mn broer en ik wilde allebei niet uit ons "geboorthuis" ...op mn 7e al zo volwassen...
|
2 keer verhuist. 1e keer was ik nog niet zo oud, weet ik niet meer zoveel van. 2e keer was niet helemaal geweldig eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ouders gaan huis bekijken in de Dahlialaan, ken je dat? |
Citaat:
uhhm, foto? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 x verhuisd, en het is wel beter geworden,qua huis enz. de buurt is ongeveer hetzelfde.
|
5x echt verhuisd.
Antwerpen - Berghem Berghem - Kapelle Kapelle - Kapelle Kapelle - Sliedrecht Sliedrecht - Krimpen a/d IJssel Ongeveer de eerste 10 jaar van mijn leven verhuisde ik gemiddeld om de 2 jaar :/ In Krimpen woon ik nu echter al 12 jaar :) [edit] En leuk was het nou niet bepaald, ik was altijd de 'nieuweling' in de klas en had nooit echt vrienden met wie ik lang kon omgaan.. |
2x
Arnhem-weert Weert-weert Allebei wel goed bevallen, alleen miste ik op t begin wel vriendinnen enzo in Arnhem. |
ik ben verhuist jah
|
Zo'n topic heb ik pas nog geopend, maar ja :D
Ik ga in augustus verhuizen, verder ben ik verhuist toen mn ouders gingen scheiden van gouda naar gouda... |
Ik ben 3 keer verhuisd,
1 keer van Delft naar Arnhem toen van Arnhem naar Zoetermeer en toen nog een keer binnen Zoetermeer Ik woon al 13 jaar in het huis waar ik nu woon:) Ik wil niet verhuizen, als ik mocht kiezen zou ik het liefst iets dichter bij school wonen, maar m'n ouders zijn hier met geen stok weg te krijgen en ik wil eigenlijk ook helemaal niet uit Zoetermeer weg. Dus dan moeten ze maar ff de school verplaatsen hier naar toe:) |
Ben 2 keer verhuisd, 1e keer weet ik niets meer van. 2e keer maakte niets uit, waar ik nu woon is het leuker, alleen bijna geen leeftijdsgenoten.
Ik zou graag in Den Haag willen wonen. Of Maastricht. |
Van:
Noordwijk naar Weert Weert naar Noordwijk Noordwijk naar Noordwijk En ik wil eigenlijk niet verhuizen. Noordwijk is op zich best ideal voor mij: -tussen de grote steden in -aan zee -veel uitgaansgelegenheden en veel winkels -heel veel mooie huizen -mijn vrienden :) -dichtbij veel natuur (duinen, bossen en tulpenvelden) Nadelen voor mij: -veel touristen in zomermaanden -huizen zijn hier echt onbetaalbaar |
ik ben 2 keer verhuist, waarvan een keer binnen dezelfde plaats. was wel stom, die andere keer. maar jah, is al 6 jaar geleden ik hoef nu echt niet meer terug:)
|
Op mn 2e
Middelburg >> Goes |
Verhuizen is niet leuk , k speel dan spullen kwijt die ik nooit meer terugvind
en dan moet missen :o:p |
Ik ga als het goed is ook verhuizen,moeder is steeds op huisjes aan het reageren,al 2 maanden ofzo,we hebben al 'n huis toegewezen gekregen,maar die was (n)
Blijf wel in Rotterdam,gelukkig :) |
Ik ben 3 keer verhuisd, heb het altijd leuk gevonden; nieuwe mensen ontmoeten en het huis opnieuw inrichten enzo :)
|
ik ben 2 keer verhuisd....de 1e keer vond ik niet erg, want toen kon ik gewoon op dezelfde school blijven, maar de 2 keer moest ik naar een andere school en dat was echt een rotschool.....gelukkig zit ik daar nu niet meer op
|
1 keer verhuisd: Gouda - Gouda.
Vond het prima. Was toch 8 en met mooie verhalen leek alles heel leuk. Achteraf gezien had de flat waar ik ook in geboren ben meer z'n knusheid. Maar nu had ik er met 5 man niet meer willen zitten, gek zou ik worden denk ik :D de buurt was er ook slechter, veel criminaliteit enzo. Deze buurt is ook niet alles (teveel kleine kinderen), maar iig positiever. Moest ook naar een andere school (de eerste zou ook gaan sluiten, te weinig leerlingen), maar daar kwam ik binnen in groep 3 en doet bijna niemand moeilijk. Hele leuke jaren gehad zelfs :) |
Citaat:
|
Ik ben nog nooit verhuist :)
|
3 keer verhuisd...vond het niet erg, maar was toen nog wat kleiner:p
|
Citaat:
3x verhuisd Groningen => West-Brabant (was ik 3) West-Brabant => Noorwegen (was ik 9) Noorwegen => West-Brabant (telt dat?:D) (was ik 12) Ik wil naar Middelburg om een of andere reden.. maar als ik ga studeren ga ik op kamers en mn moeder gaat dan misschien verhuizen naar Zeeland, dus woon ik er alsnog een beetje. 'Later' wil ik misschien naar Engeland. |
2x
Tilburg - Tilburg, 2 straten verderop :p 5 maanden geleden voor het eerst verhuisd, van mn ma naar mn pa, 2 weken geleden weer terug naar mn pa *spijt* |
die huizen in de randstad zijn echt zoooo duur:eek:
|
Citaat:
|
IK WIL VERHUIZEN!!!
Maar dat gaan me ouders niet doen :'( |
Citaat:
Maar komt wel goed hoor;) |
Citaat:
Ik ben niet opdringerig, ofzo :o |
2 keer verhuist!
1 x op me 5de weet ik trouwens nog heel goed, dat was van nijmegen --> Nieuw Vennep en van Nieuw Vennep --> Nieuw Vennep (Getsewoud niewbouwwijk) Allebei de keren vond ik het niet erg. Maar uit dit huis wil ik niet weg totdat ik op mezelf ga wonen maar dat gaat ook niet gebeuren gelukkig |
Yep, ik ben al eens verhuisd. Zo'n 2-3 km verder op. :D
Ik zou op een reden graag in Nederland gaan wonen, maar voor een andere reden in Vlaanderen blijven. |
1x verhuist, maar ach, ik weet niet beter dus ik kan er niet over oordelen of het leuker was geweest als ik daar was gebleven
|
Ben 2x verhuisd... 2x naar een andere wijk in dezelfde stad... de 1e keer was ik 2 of 3, de derde keer 7 of 8 ofzo... weet nog wel dat ik het toen vreselijk vond, maar achteraf is het wel meegevallen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |