![]() |
STEL : (test)
Het regent.
Het is middernacht. Er is niemand thuis. Je hoort de bliksem. Je bent zo bang dat je alle apparaten in het huis aanzet. Er ontstaat kortsluiting. Je word nog banger. Er word gebeld. WAT doe je ? |
me afvragen hoe de telefoon het doet na kortsluiting
|
Citaat:
|
*Do you like scary movies?* :eek: :eek:
|
mn mobiel opnemen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou gewoon de deur opendoen en het bier koud zetten :D al dat gezeur :D
|
Citaat:
|
me honkbalknuppel pakken natuurlijk
|
Citaat:
uhm die stelling klopt niet echt, mensen die bang zijn voor de bliksem zetten juist alle apparaten uit omdat ze bang zijn dat de bliksem inslaat en ze dan kortsluiting krijgen :D |
ik loop met mn volautomatische machinegeweer richting de deur en schiet dwars door de deur, open de deur en zie dat het mn zusje was die de sleutel was vergeten :o
:mad: God damn it.. weet je wat zo'n deur kost bitch :mad: |
Wakker worden ?
|
Me afvragen wie er met zulk pestweer het waagt om in het donker richting ons huis te gaan. :confused:
|
Citaat:
misschien is het je mobiel :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien omdat de huistelefoon niet aan het lichtnet is aangesloten????..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
zegge dat er niemand thuis is...
|
Honkbalknuppel zoeken, op zolder in 'n donker hoekje bivakkeren en wachten op de volgende ochtend :p
|
Citaat:
"eej! ga weg! dr is niemand thuihuis!" |
Kijken wie er voor de deur staat en als het iemand is die ik ken en mag, dan laat ik diegene binnen anders ga ik een boek lezen ofzo.
|
Snel naar de deur toerennen omdat wij zo'n @#%$deurbel hebben, opendoen, en dan zien we wel verder. :|
|
gillen:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met m'n mobiel naar familie bellen
|
onder mijn bed kruipen ..:D :p
|
Citaat:
|
Ik ben niet bang in het donker met onweer.. Dus... :confused:
|
Citaat:
|
telefoon: opnemen
deurbel: me verstoppen en later snel de deur op slot doen en het alarm aanzetten |
De deur open doen... wel gastvrij blijven, ook al heb je geen stroom... ;)
|
Citaat:
|
Ja kom zeg, ik ga om middernacht de deur niet meer open doen voor een of andere gek. als het belangrijk is staat ie er morgen nog wel hoor...
Ik draai me nog eens om en slaap rustig verder. |
me afvragen wie er om hemelsnaam om middernacht voor de deur gaat staan.. en hopen dat het iemand is met verstand van elektriciteit
|
Heel hard gillen :eek:
Ben echt een held op sokken.. met mn telefoon mn moeder bellen dat ze nu echt wel naar huis mag komen.. (als zij het niet is die voor de deur staat.. hoe ik daar dan weer achter kom? Ik doe niet open hoor.. Ownee, als ik bel en ze zegt: ik sta voor de deur, doe ik wel open.. anders niet.. *bibber*) |
De deur open doen ofzo?
|
Telefoon opnemen
Deurbel: deur open doen met de afstandbediening van het alarm in mijn hand (met paniekknop dus dat zit wel goed :D ) |
Citaat:
|
iig niet de deur opendoen. Gatver
|
Dr was toch kortsleuting ?
|
De bel, erhm, Open doen ?..
|
Met een 9mm achter mn rug :D;)
|
ik zou eerst naar boven gaan om te kijken wie het is
ik zou mijn hond loslaten en hem meenemen naar de deur |
Open doen. Je laat een gevaarlijke moordenaar toch niet in de regen buiten staan? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |