![]() |
Heb jij een verlanglijstje???
En wat staat hier dan op ?:D
Verlanglijstje voor je verjaardag of voor een zomaartje of voor later enzo?? Bij mij euh ... :eek:kwil een hangbuikzwijn |
Ik heb weinig materiële wensen meer,
een vriendin zou wel leuk zijn :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Shaman King afleveringen - krijg ik
Een gothic Cape - krijg ik niet Een reis naar Japan - Komt echt nog wel voor elkaar! Een reis naar Egypte - ga ik deze zomer :) Dat vriendin morgen geen huisarrest heeft en dus mee kan naar de stad - :( hopen dat het lukt |
Een kettinkje met een mooi klein kruisje eraan. Krijg ik (moet nog mn verjaardag vieren onder vrienden) :)
|
me slavenarmband is weg :( dus ik zou wel een nieuwe willen, en een pianootje, en een oude platenspeler met zon hoorn eraan :D
|
- motorrijbewijs
- motor - nieuwe auto - eigen huis + inboedel - vriendin - en ik ben vast nog wel iets vergeten |
Een wereldreis
De persoon waarvan ik wil dat hij meegaat Een vriend Een leuke baan Alle antwoorden op mijn vragen |
Citaat:
|
Ik wil een gigantische Teigetje-knuffel.. een ECHTE dan wel..
Joah :) Maar die krijg ik toch nooit van mn lang-zal-ze-leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie had je in gedachte?:D |
Citaat:
|
pff ik heb zoveel materiële wensen.. meeste komt begin juni (vakantiegeld, loon + 2x stufi in mei)
|
Een eigen fantasy winkeltje.
Veel kleding ( gothic/fantasy jurken enzo) :) Wereldreis. Een grote gerenoveerde boerderij met heeeel veel beestjes. :) Verder weet ik het ff niet. |
Citaat:
|
Ben pas nog jarig geweest.. Maar goed
*Djembé *alle kleuren va nde regenboog dreadjes *nieuwe netpanty's Was het wel op dit moment.. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.motherlandmusic.com/images/mali/djembe.jpg ^^^ die is mooier; wijdere voet, volledig glad velletje, versierd hout.. |
Citaat:
|
Ze zijn alleen beetje duur (400+ gulden..) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Vliegticket naar Marco zou leuk zijn!
- Dvd van Moulin Rouge! - 1000 Euro! |
ever after!!
wereldreisje idd kaartjes voor aida een onuitputtelijke bankrekening brander zang- en tekentalent huisje voor mezelf poes ik wordt depresief (n) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |