![]() |
Waar staat jullie pc??
Staat die op je kamer of in de woonkamer?
Hebben jullie een computerkamer of staat ie op de zolder?:D Vertel us..... |
op de zolder :p
|
in me kamer ;)
|
in mijn kamer
|
pc met internet staat op zolder, oude stond op mijn kamer en nu beneden, gezellig in de kamer
|
in de huiskamer.
|
op zolder naast mijn kamer
in woonkamer en op vaders slaapkamer |
eentje in de woonkamer, eentje in de rommelkamer, eentje op mn slaapkamer, een gesloopte in de woonkamer, een server op mn broers slaapkamer, nog een of twee gesloopte in mn broers slaapkamer :o
|
in de hal van keuken naar kamer:(
|
Allebei op zolder
|
Op m'n kamer.
|
Op de computerkamer op de bovenste verdieping van het huis (we noemen dat ook wel 'zolder', maar dat is t eigenlijk niet..)
|
Woonkamer
|
Kantoor van m'n vader. :eek:
|
woonkamer
|
server boven op me kamer, daarnaast nog een andere pc, mjah uh variabele werkplek :confused: voor wie zin heeft ofzo..
dan nog eentje bij mijn broertje, die is dus de hele dag bezet, verslaafd mannetje :D en dan heb ik nog mijn laptop, en voor het gemak heb ik door het hele huis heen overal van die cat5 kastjes op de muur gemaakt, zodat ik overal me laptop kan inpluggen en online kan gaan :D hoezo verslaafd? :o nu zit ik beneden aan de eettafel... |
in mijn kamer
|
op zolder naast mijn kamer
|
in een aparte computerkamer die ik dus 24/7 heb bezet :cool: (y)
|
computerkamer
|
in de computerkamer boven:D
|
Op mn bureau :p
|
Huis/wooonkamer..
Wel eens vervelend. maja ach :) valt mee te leven.. |
2 op zolder, 1 op kamer broer, nog 1 op kamer andere broer, 1 op mijn eigen kamer :D
|
deze PC staat op mijn kamer op mijn bureau.
|
In de woonkamer voor het raam met uitzicht op schapen en lammetjes.
|
2 pc's in mijn eigen kamer op zolder dus en 1 in de logeerkamer
|
alle drie naast elkaar in een studeerkamer die in verdinding staat met de woonkamer (dus zonder deur) bevalt totaal niet!
|
Studeerkamer/logeerkamer!
|
In de huiskamer natuurlijk, omdat mijn computer het centrum vormt van mijn huishouden :p
|
woonkamer en zijkamer
|
op een bureau
|
Citaat:
|
In de woonkamer.. daarom is het ook zo fokking moeilijk er achter vandaan te blijven, hij staat altijd aan en vanaf hier kan ik ook tv kijken. Plus ik zit 'gezellig' bij mn moeder beneden.
|
midden in de huiskamer tussen de keukendeur en de tv:o en iedereen kan altijd meeleze met forumme en msne enzow en das behoorlijk klote
|
op de vloer!
|
Deze, waar ik nu achter zit, staat in mijn kamer gewoon op mijn bureau. Heb hier nog 2 PC's staan..
Overdag zit ik op het forum vanaf kantoor.. *maar niet voor lang meer* |
Mijn pjuter staat op mijn kamer :)
|
"computerkamer"
|
Eentje op m'n kamer, een op de logeerkamer en eentje op de zolder in een soort van werkhok van m'n vader
|
Van welke wil je 't weten ? :p
We hebben er een in de huiskamer, ik heb er een op m'n kamer en we hebben een laptop. :o |
Eentje (zonder internet) op mijn kamer, en eentje (met internet) in de huiskamer.
|
2 in me kamer, 1 in de huiskamer en 1 overal en nergens (laptop; 15 meter STP vanaf me kamer.. dus kan ook vanaf het sanitair forummen :cool: )
|
1 op mijn kamer, 1 op die van m'n broertje, 1 op zolder, en zo nu en dan slingert er nog een van de oudere compu's rond.
|
Citaat:
|
op zolder staan er 2 en op me zus kamer ernaast staat er 1
|
Citaat:
|
2 staan in de woonkamer en eentje op zolder (laptop) We worden geacht die alleen voor schoolwerk te gebruiken, maar in de prakrijk gebruiken we die net zo als die andere twee
|
op de slaapkamer van m'n ouders :( dus laat forummen of iets in die sferen zit er voor mij ook niet bepaald in :mad: :(
|
Mijn Pc staat onder de koelkast!
hehehe Oftewel: mijn koelkast hangt boven mijn computer! Durf te wedden voor heel veel da'k de enige ben!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |