![]() |
Wat is jou laatste ontdekking?
Mijne (en die van me moeder) dat Nederlanders niet klagen over het weer, maar het weer altijd als smoes gebruiken als iets niet goed gaat, aangezien je op het weer totaal geen invloed hebt..
:D |
Die van mij is dat NUHR zwaar roeleert!!
|
Ik heb ontdekt dat het lastig is om een bord vol met groente, aardappels en vlees leeg te eten met alleen een vork. Tja :D
|
Dat ik misselijk word van TEVEEL fruit en dat mijn ene box er niet zoveel zin meer in heeft. *zucht*
|
Dat mijn zusje van 12 op PvdA uitkwam bij www.stemwijzer.nl (en ik zit altijd weer op CDA :o :))
|
Dat er jongens zijn bij wie een meest afschuwelijke blouse toch écht leuk kan staan!
|
dat ik toch wél moedig ben... (y) *trots*
|
Citaat:
Helemaal fucked-up :D ben ik veels te rechts voor in andere opzichten :) |
Mijn laatste ontdekking was dat antieke tupperware bakjes slecht tegen de magnetron kunnen en dan gaan smelten.
|
*komt ook op D66*
|
Citaat:
Mijn laatste ontdekking is dat ik een bepaald iemand echt wel kan vermoorden op dit moment! :mad: :p :o Maar jaaa... |
hm... laatste ontdekking....:confused:
t onweert:D |
dat ik toen ik op school zat mijn raam hier open had laten staan en dat mijn horloge dat op de vensterbank lag door de regen nat is geworden, en nu staat de secondewijzer stil :eek:
|
Er rijden Intercity's vanaf Zutphen...zondagochtend om 7:38 eentje naar Deventer-Apeldoorn-Amersfoort-Utrecht C.-Gouda-Rotterdam A.-Rotterdam C. en ...Utrecht C.-Voorburg-Den Haag C. en om 8:01 eentje over Deventer-Apeldoorn-Amersfoort-Duivendrecht-Amsterdam A.-Amsterdam C. en ...Amersfoort-Schiphol.
Gaaf hé? *revelation* |
D'Angelo & Erica Badu
|
Dat er een letter mist in de topictitel :)
|
feesje me jenever aan een halve € is gevaarlijk :D
|
dat t kutweer is
|
dat ik nog steeds een jongetjuh bent :p
|
Dat het slechter weer op koninginnedag is, dan ik in eerste instantie dacht toen ik in bed na lag te stinken.
|
Dat ik goed in fraggen ben :cool:
|
Heerlijke nieuwe shampoo van Dove die ik eindelijk eens wel mag gebruiken en waar mijn hoofd niet van geirriteerd raakt.
|
Citaat:
ikke ook |
Dat ik heel lollig word als ik aangeschoten ben (m'n moeder confronteerde me net met wat uitspraken) :)
|
Dat ik tamelijk gestoord ben op z'n tijd :)
|
Dat ik nog steeds knap ben... :o
|
Dat vanaf Hoorn naar Groningen, dan naar Gorredijk, en dan weer naar Hoorn reizen toch wel vrij lang is :)
maar met goede redenen, wel te doen :o |
Dat ik vanmiddag best nog wel wat zelf kan gaan ondernemen, omdat de forummer blijkbaar niet langskomt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat mijn posts worden verwijderd :o
|
Citaat:
|
Dat een gekauwde KitKat overal aan vast plakt :( ( m'n broertje vond hem niet zo lekker :D :eek: )
Myrthe |
Dat ik vanmiddag geen zin meer heb om verder te werken aan mijn opleiding .. *suf* :D
|
Citaat:
ik ga straks een hele middag scheikunde-oefeningen maken, dat is ni *suf* |
Dat melk en augurk niet lekker saam is :eek:
|
Citaat:
Heb 4 cijfers terug, allemaal tienen.. maar ja, dat betekent nog niet dat ik het leuk vind of er veel moeite voor doe :D |
dat m'n portomonee alweer leeg is
:confused: |
Dat ik eindelijk een nep-red bull heb gevonden die EXACT hetzelfde smaakt (y)
|
Dat die ene jongen nogsteeds niet heeft gebeld, terwijl ik al sinds zondag wacht op een telefoontje en morgen op vakantie ga:( (hij zou nog wel voor de vakantie bellen!:mad: )
Ik kom btw uit op 1)SP 2)PvdA en 3) Groenlinks. En LPF staat 1 na laatste, as allerlaatste staat de VVD namelijk:p |
dat ik eerst naar de datum op de verpakking moet kijken voor iets naar binnen te schuifelen *kots* (ik kwam trouwens ook uit op D '66)
|
Citaat:
Aars! Als je je mond had gehouden had alleen mij het opgevallen :D Owja.. Me laatste ontdekking is dat Máxima zwanger is (geweest) :eek: :eek: |
Citaat:
Laatste ontdekking: dat het niet zo slim is om bij wind je raam open te doen als je overal vellen papier hebt rondliggen in je kamer :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zojuist ontdekt dat ik binnenkort ein-de-lijk iets ga doen wat ik al zooo lang wil doen :)
|
dat ik toch wel verliefder ben dan ik dacht... :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |