![]() |
Wat is jouw uitkomst bij de stemwijzer?:D
Bij mij:
1. VVD 2. CDA 3. LPF 4. Leefbaar Ned. 5. D66 6. PvdA 7. SP 8. SGP 9. CU 10. GL Oh, wat ben ik weer goed voor het geloof en het milieu:o |
hem hem niet gedaan, zal wel vvd op 1 worden
|
Tis iedere keer weer anders, soms PF ver in de min, soms op 2, maar altijd staat CDA 1. Ga ik dan ook op stemmen bij de scholierenstemdag op stemwijzer. PF krijgt niks van me.. :p
|
kan je dat op internet doen??
weet ik tenminste wat ik moet stemmen :) |
vvd
|
Citaat:
|
SP op 1 en Groen Links als laatst, terwijl ik daarop zou willen stemmen
Pim Fortuijn stond ook redelijk hoog :o Ik haat die kerel! |
Citaat:
Bij mij helemaal precies hetzelfde!!! |
D66 .. klopt geen bal van, ben ik te rechts voor..
|
1. SP
2. D66 3. PvdA 4. Groenlinks 5. Leefbaar Nederland 6. ChristenUnie 7. CDA 8. Lijst Pim Fortuyn 9. SGP 10. VVD klopt wel aardig denk ik :) Al zou k ws eerder op Groenlinks stemmen dan op SP... |
Citaat:
|
[list=1][*]SP[*]D66[*]PvdA[*]Leefbaar Nederland[*]CDA[*]ChristenUnie[*]Lijst Pim Fortuyn[*]GroenLinks[*]VVD[*]SGP[/list=1]Zal wel... heb me er nooit zo in verdiept :confused:
|
D66 bovenaan en Pim Fortuyn stond (God Zij Dank!) heeeel ver onderaan...
|
1. CDA
2. VVD 3. PvdA 4. SGP 5. ChristenUnie 6. D'66 7. GroenLinks 8. Leefbaar Nederland 9. SP 10. LPF |
Vvd
|
1 Groenlinks
2 d66 3 PVDA 4 SP komt mooi uit, ging toch al Groenlinks stemmen :) |
Pvda bovenaan, ook D66 Groenlinks en SP hoog
heel erg laag, SGP, VVD en LPF dus was wel goeie uitslag vond ik :) |
vvd op 1. maar ik ga D'66 stemmen :)
|
Citaat:
|
1. Groenlinks
2. D66 3. SP VVD en Pim Fortuyn ver in de min gelukkig... |
heeeeel anders dan ik verwachtte :eek:
|
Bij mij won PvdA wel duidelijk maar ook veel CDAen evenveel Sp gelukkig Foryun helemaal onderaan!!!! Groenlinks stond vrijlaag al denk ik dat ik het daar ook wel redelijk mee eens ben
|
Tijdje geleden had ik hem gedaan en laatst weer opnieuw
De eerste keer kwam de sp op 1 de tweede keer groenlinks, sp voel ik me mer mee verbonden. :) |
Voor mij bevestigt het alleen maar dat ik geen partij heb, waarmee ik het eens ben :)
Ik ben enigzins nationalistisch, een staat behoort eerst voor zijn eigen volk te zorgen (niet te verwarren met racisme, onder 'eigen volk' versta ik de belastingbetalende inwoners van NL, kleurtje boeit niet). Daarnaast ben ik voor zelfstandigheid en wil ik het bedrijfsleven zover mogelijk ondersteunen .. maar tegelijkertijd ben ik voor het milieu, dus strengere wetten wat dat betreft. Wat migranten betreft: de grenzen staan open, maar verwacht geen hulp. Als je komt om te werken, waarom niet? :) En asielzoekers helpen in de naastgelegen landen, wat dat betreft geef ik Pim F. gelijk .. ook al zuigt de rest van zijn programma. Na ja *blaat* ik kan zo uren doorgaan.. |
1.vvd
2.cda ... |
Lpf
|
Misschien ga ik uit baldadigheid wel lekker op GL stemmen
|
eerst kwam ik eerst op leefbaar toen op vvd en toen pim
de 2 keer eerst op vvd toen op pim en toen op leefbaar ik blijf toch rechts |
Sp
|
sp??
stem je daar ook op?:confused: |
Citaat:
Bij mij trouwens kwam Leefbaar Nederland als eerste eruit, maar daar zou ik nou echt nooit op stemmen :o VVD heerscht! (y) |
Citaat:
ik stem pvda of gl |
Uit m'n hoofd kwam er bij mij zoiets uit:
1. Groenlinks 2. Christenunie 3. SP 4. PvdA 5. D66 *weet rest niet meer* 10. VVD :D |
Iig gelukkig VVD op laatste plaats...
Verder geloof ik Christen unie :eek: GL SP PvdA LN LPF VVD :D, waar die hoort :) |
D66 (ik mag niet nog niet stemmen maar we moesten hem voor school doen omdat we het over politiek hadden, maar ik weet niet of ik daar echt op zou gaan stemmen)
|
De laatste x dat ik em deej kwam er dit uit:
1) SP 2) PvdA 3) Groenlinks helemaal onderaan stond de VVD en net daar boven stond LPF Gek genoeg stond LN dit keer juist weer iets hoger :confused: Vaagjuhz, ik krijg iedere x een andere uitkomst:p (gelukkig staat GL iedere x in de top 3. Daar zou ik, assik zou moge stemmen, nl op stemmen.) |
oh en btw, ChristenUnie komt bij mij ook altijd heel erg hoog :confused:
|
Hier staat D66 op 1 :)
|
PvdA... niet dat ik dat nou zo serieus hreb ingevuld en het interesseert me verder ook bar weinig maar okeej..
|
Groenlinks.
|
PVDA bovenaan, Pim Fortuin onderaan.
|
D66 op 1, maar daar ga'k nie op stemmem ;)
|
1. groenlinks
2. sp 3. pvda 4. d66 5. LN 6. CU 7. CDA 8. Pim Fortuyn 9. SGP 10. vvd |
Lijst Pim Fortuyn bovenaan end aar ga ik ook zeker op stemmen :D
|
1. D66
(veeel lager) 2. PvdA 3. VVD 4. LN 5. CDA 6. SP 7. LPF (in het rood) 8. GL 9. CU 10. SGP |
http://www.endoria.net/upload/index.php/3152996020 dis de mijne, ik zou zelf D66 stemmen, wilde ik ook al voordat ik dit had ingevuld, gewoon omdat ik Tom de Graaff wel een goeie gast vind, hij zegt dingen waarvan ik denk, ja daar ben ik het wel mee eens, ik verbaasde me er alleen over dat ik zo weinig met groenlinks heb, vind ik ook wel goede ideeen hebben, ik had alleen gehoopt dat Lijst Pim Fortuyn helemaal rood was geweest
|
ik sta vet in de rood met alles, heb geen overeenkomsten:D
1. SGP 2. ChristenUnie ( :eek: ) 3. VVD (dacht ik wel dat ie in de top 5 zou zitten) 4. SP 5. Groenlinks 6. Lijst Pim Fortyun (ben er een beetje mee eens dat er iets moet gedaan worden aan al die immigranten die naar NL komen enzo, dus verbaasd me niet enorm) 7. CDA 8. PVDA 9. D66 10. Leefbaar Nederland (verbaasd me dat ie zo laag zit...) |
1. VVD
2. Leefbaar Ned. 3. LPF 4. CDA 5. D66 6. Groen Links 7. PvdA 8. SP 9. CU 10. SGP ben dus best wel rechts |
1.Leefbaar Nederland
2.VVD 3.Lijst Pim Fortuyn 4.D66 5.SP 6.PvdA 7.CDA 8.GroenLinks 9.ChristenUnie 10.SGP Uh....ben ik zo rechts dan :confused: |
D66 is de enige met 'n klein beetje overeenkomst.
Daarna staat het hoogst: - SP - GroenLinks - ChristenUnie - Leefbaar Nederland - PvdA - Lijst Pim Fortuyn - VVD - CDA - SGP Zal wel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |