![]() |
Koninginnedag!
Ik denk dat ik de eerste ben!
Gefeliciteerd Koningin! Wat gaan jullie today doen? Ik ga fantaseren dat ik ongelooflijk veel vreet :cool: mieperz |
ik zal een oranje polootje aantrekken
|
oranje overhemd, zoals het een echte patriot betaamt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we hadden daar toch al een topic over
|
heleweek al aan het feesten..en het is pas dinsdag?:confused: :D
|
Weet ik nog niet :o
Vanmorgen maar een beetje aan mijn opleiding werken, vanmiddag weet ik niet .. en vanavond misschien naar feest :) |
Ik heb deze week twee hertentamens :( Ik ben dus vrij vroeg opgestaan en ga zo leren. Zo kan ik in de middag even de stad in.
|
is dat vanddag koninginnedag ? ow
dolletjes |
nix bijzonders
|
ik ga ff naar de braderie(loves braderien ookal hebben ze er bijna nooit wat)
|
Koninginnemarkt!! Met 2 friends, en bij ons mams restaurant friet eten, jammie :p
|
Och, zuipen met een rede :cool: ;)
|
Ik ga werken.
|
Naar Eindhoven, Net zoals gister, koninginnenacht. Feesten. DJ tiesto enz. treden op.
|
niks
wat boeit mij dat mens nou.. van mij mogen ze haar afschaffen.. doe mij maar een replubliek.. en dan dhr Fortuyn als president :D ;) |
Citaat:
|
zou wel wat willen doen, maar mn vriendinnen gaan massaal dingen doen waar mijn interesses voor vandaag niet liggen en de andere helft is op vakantie.. En met ouders mee, mwah :/
Naar wat ik heb gehoord staat er over 3 kwartier een forummer op de stoep. Ben benieuwd wat er van waar is :/ :D |
Ik ga zo de stad in (moet er over n half uurtje al zijn,dat red ik never nooit niet) en vanavond ff kijken bij de kermis naar 't vuurwerk,verder weet ik 't nog niet :)
|
Citaat:
|
kben chagerijnig maar kmoet mee naar amsterdam :\
morgen weer werken :( kutleven |
Citaat:
Ik ga zo naar de stad en vanavond uit. Maar ik heb niks ornjes, ojawel, een t-shirt, die doe ik dan wel aan. |
Citaat:
Wat maakt het leven zo kut dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Niet chagerijnig zijn.. :( Je wordt vast wel vrolijker in A'dam, ikke wel altijd tenminste (maar ik kom er niet zo vaak) |
Citaat:
en dan volgende week weer, tot donderdag, want dan ben ik vrij, en vrijdag is een verplichte atv, en dan gaan we naar belgie voor een dag van de personeelsvereniging.. |
Weten mensen hier uberhaupt nog waarom we koninginnendag vieren??? Volgens mij denkt iedereen gewoon alleen aan feest. (net als bij carnaval) Niet dat mij dat uitmaakt, maar ik vroeg het me gewoon af..
|
Citaat:
Is voor mij alweer ffies geleden dat voor het laatst ben geweest,dus weet het niet precies :confused: |
kwou eerst naar Delft gaan maar daar heb ik geen zin in met dit weer du ik ga met een groepie vrienden gewoon ergens een filmpie kijken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ben naar Hoogeveen geweest...was wel gezellig....'k heb alleen de koningin niet gezien, want we zijn pas 's middags heengegaan
|
Oehh yeh
Ik heb lekker Queen gezien! weeee aaaaare the championsssss my frieeeeend |
Citaat:
nu alleen donderdag zaterdag en dinsdag |
Ik heb nog nooit zo'n saaie koninginnedag gehad. Maar ja, ikkuh weer zo stom geweest om met iemand af te spreken, waar ik nooit op kan rekenen :S
|
waarom zouden we zoiets als de monarchie VIEREN......
overtuigd republikein stelletje veredelde roofridders..... |
Citaat:
|
Ben ik blij dat ik in Be woon. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |