![]() |
hebben jullie nog iets leuks gedaan gister?
?
|
Neuh :o
|
Neeej eigenlijk niet.. naja the six sence gekeken die was wel cool
|
ja, khad een feestje :o
|
ik dacht iets als koninginne nach ofzo:)
|
Citaat:
|
motorrijles gehad, ging wel lekker, en daarna ff naar dia toe, beetje ouwehoeren :)
|
kwas naar groninguh geweest, en gorredijk, was leeuuk :o
|
noppes :o
|
Koninginnenacht in Eindhoven! Was gaaf! En ja, dr is ook nog een liefde ontstaan :D
|
Citaat:
|
Ik zat in Locomotion met Mad'house. Maar ik ging express vroeg naar huis omdat ik moest werken vandaag. Maar ze hebben vanochtend gebeld dat ik pas 3 uur hoefde te beginnen :(
|
Citaat:
|
EUH......
Geslapen :):o |
Is er eindelijk een officiele kans om op maandagavond helemaal los te gaan, heeft er NIEMAND gebruik van gemaakt? :(
|
Naar de films Showtime en K-PAX geweest...
|
Doen jullie niet meer aan uitgaan ? :D
|
nee,gisteren was een :mad: dag
|
Ik stond in Den Haag voor een van de diverse podia met een tiental blikjes bier :D
|
Citaat:
en wat ga je vandaag doen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
me rug doet pijn en 't is kutweer... alleen als Mylène nog naar Den Haag komt wil ik de tocht naar buiten aangaan... |
Citaat:
iig, als er al wat mensen zijn gekomen |
ik ben vrij ! er is nog geen klant geweest !
|
Citaat:
|
nee helaas
en vandaag heb ik ook nog nix leuks gedaan tis hier in dit shitdorpje zo oer SAAI valt nix te beleven :o |
Citaat:
en zeg niet dat je geen geld heb, met koninginnedag is het vaak zo druk dat ze niet controleren |
het was rotweer en ik was moe dus ik heb nix gedaan op een strandwandeling na:D
|
Citaat:
ontopic: Nee ik zou naar amsterdam gaan maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan |
Citaat:
Dat wordt dus een eind fietsen :D :D |
Ik heb heerlijk de hele dag op de bank gehangen met drinken en snacks in de buurt, de kat op schoot en een lading Sharpe videos naast de videorecorder :) :D
|
Citaat:
|
Jah naar een feestje geweest en ijsblokes overgegeven :cool:
|
Citaat:
|
Uit geweest naar een heel groot feest hier in de stad, was super, en vanavond weer :)
|
Citaat:
|
in den haag geweest..
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft last van een lichte waarden en normen-vervaging.. maja je bent jong en je wilt wat..:p* |
Ja we waren naar Ice Age geweest. Die was echt zwaar cool!!! :p Ik heb echt de hele film in een scheur gelegen. En we hebben daarna nog Laser Quest gedaan en dat was ook wel lachen. Ik was alleen dik laatste, maar het was ook niet eerlijk, want al die toppers van daar deden zelf ook mee. En toen zijn we 's avonds nog op stap geweest en dat was ontzettend gezellig. En toen heb ik daarna ook nog voor het eerst geblowd, maar daar werd ik alleen nog veel vrolijker van dan dat ik al was. Het was dus wel een coole dag..... :p
|
Citaat:
|
Gisteren gewacht op een telefoontje en s avonds naar een vriendin geweest..
Vandaag ook gewacht op een telefoontje en vanavond ws weer naar diezelfde vriendin... |
hjaaa leuk feestje van m'n ouders gehad (zie m'n sig :)) (y) :cool:
|
Neej eik niej neej :)
|
Ja, ik was jarig :)
|
Naar Antwerp is Burning geweest...
|
Thuis gebleven. Beatrix uitzwaaien op de Tv ;):D
|
beetje door A'dam geslenterd
|
onder een parasol bier & cola gedronken en bandjes bekeken en gegeten :)
|
Citaat:
Geen spijt ervan gehad, maar dat terzijde :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |