![]() |
Noem eens alle rotzooi op die je NU ziet
om en rond me pc ligt het helemaal vol met troep :(
XP cd bacardi glas sigaretten aansteker leeg hulsje (?) kauwgom 2 kaarzen een potje met 13 gedoofde sigaretten boekjes en blaadjes een emmertje 70 lege sigarettenpakjes(mijn verzameling :D) een kurketrekker 2 lege flessen rode wijn een knuffel-krokodil :( |
Heleboel 1 euro en 2 eurocentjes...
Lege Gel tube opklapkam allemaal post-its bonnetjes van de AH lege zakken chips een verdwaald bierblikje... (leeg :( ) lege CD doosjes.. |
Flesje water
een cd ban maxell een blad van een spreekbeurt een viskom :eek: medicijnen viseten een PC een stuff een kadoostrik een mobiel een cd stifje een euh doosje van "inkjet cartridge" :p |
treinkaartjes
bierviltje wat stencils gigantisch veel cd's rapport cd bon stembiljet gsm ontbijtbord glas met sisi woordenboek geschiedenis boek wieler revuue enzovoort:o |
niet om wat je weg moet gooien ? maar gewoon alle rotzooi om je heen, die je gewoon ziet, want als ik me om ga draaien en dat allemaal ga opnoemen ben ik wel ff bezig :D
|
er staat hier zelfs een of andere tuinkabouter in deze kamer :confused:
|
Citaat:
|
een gitaar midden in het gangpad ? :)
|
ehm...
de compu, beker chocomel, cdroms printpapier batterijtje :confused: verjaardagskaartje propjes papier t valt bij ons nog wel mee geloof ik... |
Hmm..
*begint met bureau, van links naar rechts* Stapel boeken van ongeveer een halve meter hoog :o daarvoor een kladblok met een paar losse vellen papier en een lege mok.. Recht voor me mijn computer, zelfs netjes opgeruimd. Daarnaast staat een gele multomap, met een hoop velletjes over problemen met en oplossingen voor Linux / FreeBSD.. Daarnaast weer een kladblok, met daarop de adapter van mijn mobiel en een etui.. Weer daarnaast een stapel boeken, bestaande uit enkele PCM's, en een dik boek over C++. *draait zich om* Nu bevindt zich voor mij mijn 2e PC, met daarnaast een printer. Als ik naar links kijk, staat daar een aircooler met toetsenbord erop :D Verder daarnaast 2 volle kartonnen dozen met oud spul (17" monitor, stereotoren, weer een hoop boeken) en daarboven op een paar speakers.. In de hoek staat een tafel met daarop een zooi aan CD's, zowel lege als beschreven. Ik weet niet meer wat allemaal, heb alles gewoon in die hoek gedonderd :o Als ik me weer een beetje draai, dan zie ik mijn 3e PC staan. Momenteel niet aangesloten. Daarnaast staat mijn klerenkast. Als ik nu weer recht voor mijn PC ga zitten, kan ik doorkijken in de rest van mijn kamer (grote zolderkamer). Dan is links van me mijn TV en een heel rek vol boeken, mappen voor mijn studie, stereo-toren, daarvoor staat een Weider Bodyworks Pro fitness apparaat. Als ik nog verder kijk, dan zie ik een zetel, nog een tafel met zooi erop en daarnaast mijn bed :) Dat was het zo'n beetje :D |
pc met alles (printer ..enz enz)
telefoon een gelukkig nieuwjaar kaart uit 2000:confused: bakje met pennen cd's mapjes met blaadjes yehhtje wat is het hier toch netjes :D (tizz zeker nie mijn kamer .. :p ) |
Heeel veel :eek:
- leeg pakje zakdoekjes - super veel kapotte/lege pennen - leeg snoeptrommeltje :( - allemaal cd-hoesjes - een kalender van 2001:rolleyes: - een wintermuts van m'n broertje - een schaar - snoeppapiertjes - snoertjes :confused: - overal papier + snippertjes - 2 muismatjes - een stuk chocola (HUH?? YEAH!!!!!! chocolaaa!! :D)¿¿ nou ja dat was 't wel zo'n beetje, ff btw: het is niet m'n eigen kamer waar de compu staat :D, maar op een tafel op zolder!! Myrthe |
verfrommelde papiertjes
nepnagels kartonnetje van cakeje ofzow asbak plastic zak prijskaartjes van kleding en schoenendoos(mjah net weze winkele) wijndop-hulsel kranten zooi cd's en diskettes nog meer papier nog meer plastic zakken wierook as mjah das zon beetje alle rommel... |
telefoon
perforator volgekrabbelde blaadjes lege envaloppen asbak vol peuken zonnebril van m'n broertje (wat doet dat ding daar?) :confused: pennen een paar wasknijpers rekenmachine aansteker nietmachine bedrading van de computer Cd hoesjes groene markerstift diskettes zal ik nog verder gaan? :p |
heel veel bedrukte A4-tjes
4 cd's een halfleeg zakje snoep een pakje floppy's een rekenmachine typp-ex een mok met pennen m'n portemonnee woordenboek engels-nederlands schaar veel losse pennen plakband perforator deze *&#-pc ;) |
hmm, beetje breed plaatje, maar geeft wel een redelijke indruk wat er rondom mij te zien is...
http://server2045.virtualave.net/ubb...roptimized.jpg |
kruiswoordraadsel
een of ander boek van me moeder blaadje belgische herdershonden jazzmatazz cd boekje oer filosofie studie pen vieze handdoek |
een bordje
een vork een portomonnee een papiertje een schaar een telefoon een punteslijper een spiegel een floppy een lego boekje een koninginnedagboekje een printer een radio een sleutelhanger een leeg bierflesje een pen een bankafschrift een leeg glas een pakje kaarten een pakje kauwgom nou en nu heb ik ALLES opgenoemt :eek: |
* cd-hoezen
* pen * papier * sleutels * snoeppapier * pakkie kauwgom * paracetamol * foto * 2 zonnebrillen * asbak * afspraakkaartje van tandarts * jas * hooooooop kleren * glas * dartbord Ah, valt best mee :p |
oh my god, das veel hor, ok , alleen datgene da echt voor me ligt
cursus geologie die ik normaal an het leren moest zijn :o pennenzak ring vaasje kleurtjesdoos glas glas met kaars n potlood papiertje met 'TO DO' horloge puut muis klavier pritt alemeur gsmhoesje eendeknuffeltje asbak foto's muismatje agenda met verse examenrooster :eek: lege fles Pitu Lege wijnfles rekkertj jip en janneke onderzetters allemaal steentjes van mineraalkristallen naar fossiel naar granieten en vulkanisch glas en HOPEN MEER plantje schaaltje met nog één appel dat is het nbtje, wat een rotzooi alemaal, behalve die stenen natuurlijk ;) |
lege bierflesjes
|
mijn broertje :rolleyes: :confused:
|
* posters
* kleding * lege verpakking country colors * agenda * diskettes * nagellakflesjes * pennen * een ouwe flippo :eek: * papiertje * 2 bekers * een bonnetje * nog meer papiertjes * bonnetjes voor kranten * nagelknipper * oogschaduw * potloden * haarspeldjes * onderzetter * zo'n gsm-houder * schoenen * handleiding * kranten k moet nodig opruimen :( |
Computerbureau:
Schaar Rekenmachine CD-doosjes Balpen 'ABN-Amro' HP Deskjet 695C (ja, dat is rotzooi) Ontelbare blaadjes papier Diskette GSM Nokia 6150 Vijf lege bierflesjes Amstel Horloge Krant |
op mijn bureau:
van Dale NE en EN nietmachine schaar parelkettinkje haarklip stiften een cd een dvd gsm telefoon NYT magazine NRC boek Othello halfvol wijnglas en toch ziet het er allemaal erg organized uit :) |
lege chocomelk-kartonnetjes
chocolade papiertjes assebak met peuken pakje zakdoekjes halve fles cola waar de prik uit is brieven en reclame cd-roms haarborstel menselijke schedel(staat op de computer)met koptelefoon er op gezet -sigaretteblaadjes armbandje meetlat |
jeetje, solliej hor .. maar ZOlang heb ik niet :p
iig heluh berg CD's .. fotows, Magic, deo, aftershave, ketting, armband, pennen/stiften, blaadjes, muntgeld, kabeltjes, tapes, boeken, shirt, lenzen, batterij, etc etc etc :p |
tekeningen
dat wast..ben op mn werk daarst heeel opgeruimd altijd :) |
krauthammerboekje.
papieren. pennen. boekjes. |
XP cd
bacardi glas leeg hulsje (?) kauwgom 2 kaarzen een potje met 21 gedoofde sigaretten boekjes en blaadjes een emmertje 70 lege sigarettenpakjes(mijn verzameling ) een kurketrekker 2 lege flessen rode wijn een knuffel-krokodil 2 blikjes red bull met een groen rietje ±D 2 bekers een schaaltje met chocolade nootjes The Sims Ub40 / greatest hits bob marley / greatest hits bob marley & the wailers / uprising postmen ? ±D een deodorant |
|
Citaat:
paperclipz bierflesje elastiekjes cd's paaseieren (beschilderd) telefoonsnoertjes kladblaadjes that's 'bout it... |
Dat is heel veel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |