![]() |
Revolutionair ! Onderzoek werpt vruchten af !
Zou het niet handig zijn als je aan het drankje wat iemand drinkt in de kroeg/discotheek/terras, kunt zien wat voor een persoon het is ?
Ja ! NU is dat mogelijk ! Wetenschappelijke onderzoeken hebben bewezen dat de favoriete drankjes meer zeggen van een persoon dan je denkt ! Noem je favoriete drankjes : 1. Niet-alcoholisch 2. Alcoholisch |
1. bloed van maagd
2. bloed van maagd gemengt met rum |
Citaat:
is dat maagdenvlies doorbroken en jij zuipt alles wat er vrijkomt op?? :( |
1. Cola
2. Bier :confused: |
Citaat:
Kalm en rustig. Erg relaxed, word niet snel gestressed. Een harde werker. Houdt van het lui-ige leven. |
Citaat:
|
1. Water ( ben ik nu saai?:eek:)
2. appelsiensapjes :p ( saaaaaaaier :o) 3. biertjuh? |
non-alcohol: sinas, cola
alcohol: jägermeister, verder nog niks tegen gekomen dat ik lekker vond :o |
Citaat:
|
Citaat:
kvind het knap van je :cool: |
Citaat:
Je houdt van de zomer. Van mooie spulletjes en van exclusief. Het liefste was je prinsesje en dronk je uit kristallen glazen :P Vroeger klom je in bomen. |
Citaat:
|
en de mijne..?
|
1 cola
2 smirnoff ice |
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft iets vele kansen. Je zet door. Maar op een gegeven moment word je dat zat en geef je op. Je bent energierijk en was vroeger een druk ventje :P |
Citaat:
Talon is ook erg ongeduldig. |
Citaat:
dat van die kansen klopt inderdaad :) alleen dat drukke...hmm.. ben nu drukker geloof ik..? |
1. Cola, vruchtensap, milkshake..
2. Bier, whisky-cola.. |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent erg nieuwsgierig en eigenwijs. Je neemt niet snel iets van anderen aan. Muziek is belangrijk in je leven. Vroeger wilde je balletdanseres worden :D |
Bitter Lemon/ Liptonice
Breezer |
Citaat:
Je past je niet graag aan. Je wilt jezelf niet verliezen. Seizoenen hebben veel invloed op je gemoedstoestand. Je bent tegendraads. Je houdt van mensen. Je bent gesloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Coca cola / Pepsi Max
2. geen |
1) Water
2) ik drink geen alcohol. |
Citaat:
Die heb ik gekregen van Proffesor O.P. Laan |
Jongens, jullie zijn vanavond aan de beurt, ik moet naar de stad :D
|
1. 7- up/ vruchtensapjes
2. rode vodka/ jus d'orange en breezers |
Citaat:
|
Citaat:
Myself!'s Persoonlijkheid : Rustig en gebalanceerd. Weet wat ze wil. Weet wat ze moet doen om iets te bereiken. Ze is intelligenter dan ze zelf denkt. Je verstopt jezelf te veel, je mag best eens los ! |
Citaat:
|
Citaat:
Je houdt van experimenteren. Wil alles wel een keer gedaan hebben. Je houdt van mooi en stijlvol, maar niet te stijf. Je hebt een eigen stijl. Je verzorgt jezelf goed. Vooral je haar. |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent erg creatief. Houdt wel van kunstzinnige dingen. Je wisselt 'alleen' en 'met veel vrienden' af. Je bent graag op jezelf op ze tijd en dus graag met een groepje. Je bent een beetje apart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Cola (light)
2. Zwarte vodka Red Bull |
Citaat:
Voortaan moet je dus opletten wat leuke meisjes drinken en je kunt er echt veel uithalen. |
Citaat:
Je streeft naar absolute zelfkennis. Je hebt doelen gesteld voor jezelf. Je houdt niet van haasten. Het komt allemaal wel. Je houdt van slapen. Je kunt makkelijk leren. |
1) cola
2) passoa jus wat ben ik nu??? |
Citaat:
Ik heb geen bepaalde doelen. Dat van dat haasten klopt gedeeltelijk, ik hou niet van haasten, maar ben ook nooit te laat, ik sta daarom vroeg op. Hoewel van dat slapen wel klopt, ik slaap alleen niet lang. maar ik ga best vroeg naar bed. En van dat leren. Nee, niet echt, ik leer niet makkelijk (denk ik, aangezien ik er niet van hou). |
Citaat:
Je hebt graag mensen om je heen. Je voelt je snel op je gemak. Je houdt van aandacht en van gezelligheid. Je hebt een zwakke blaas. |
Citaat:
:confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, ging jij niet naar de stad?;) |
Citaat:
|