![]() |
Welk voorwerp wil je wel een keer zijn
en leg dan ook us uit waarom :eek:
Ik wil wel euh een radio zijn...Lekker gezellig :D |
dildo natuurlijk
|
Citaat:
Zolang die maar door een vrouw gebruikt he? Anders lijkt het me niet zo'n leuk vooruitzicht.. |
Citaat:
een dildo die gebruikt word door een mooie vrouw, met een zachte huid, waar ik dan als dildo zijnde zonder moeite in weg zak... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een kussen ofzow
|
een strijkijzer
|
Citaat:
hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
een dingetjuh :p
|
iets leuks :D maar wat ben ik nog niet helemaal over uit
|
Citaat:
|
een koptelefoon, kan ik naar muziek luisteren:)
|
Platenspeler
|
Citaat:
Alhoewel dit natuurlijk een voorspelbare reactie was ;) Slipje is ook nooit mis btw! BH kan er ook nog wel mee door, moet het wel een vrouw met mooie ronde borsten zijn |
Ik zou wel eens een tellefoon willen zijn, zodat ik gesprekken van andere mensen zou kunnen afluisteren...
|
Citaat:
en als zij net naar de wc geweest is? en dat er dan zo'n gore gele vlek in komt te zitten :eek: of erger nog, aan jouw achterkant een bruine vlek ;) |
een machinegeweer
|
mwoah.. van alles behalve plee-papier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'n on-opgegeten ijsje.
Lekker :) |
Een voetveeg...
|
Citaat:
|
een lolly met aardbeiensmaak die word opgelekt door een heeeel erg leuke jongen(met voorkeur door B.)
|
-of een badhanddoek als ie juist uit bad komt
-het kettingetje om z'n nek -het water dat hij over zich krijgt als hij onder de douche staat -voor het geval hij een artiest zou zijn:zijn gitaar -zonnemelk(uitgesmeerd over mooie beetje bruine jongen,S. dus) |
een clitpiercing :D
|
de Cube...
DE GameCube |
Een dousche
|
Een Quote-knopje, lijkt me zo onzinnig.
|
iig geen drumstel :)
|
de cd van placebo wil ik wel zijn....
|
Citaat:
|
Een inlegkruisje!!! :D Kotex past bij jou. Punt.
|
Of een keukenmachine!
|
een string
|
Een baksteen
|
Gitaar :cool:
|
Een goudstaaf...
Of de douchekop in een huis vol met studentes... :o |
Een steen :P
|
Een knuffelbeer. :o
|
een intelligent toetsenbord :o
kan ik, als nadenkend toetsenbord, al mijn domme soortgenoten overtreffen omdat ze gewoon alle klappen incasseren die ze te verduren krijgen als de computer weer eens vastloopt.. Ik, als intelligent toetsenbord, zou daar natuurlijk een stokje voor gaan steken.. Genesis |
uh
een skippiebal telefoon lijkt me idd ook wel wat of een oorbel ofzo dan zit je nog vlakbij iemands oor en dan kan je alles horen? |
ik wil 't knuffelbeestie van 'n mooie, lieve meid zijn.....
en 't is nog 100% true ook :( |
een twaalfdelige encyclopedie
|
Citaat:
Vibrator is ook wel leuk. |
Maar een DDG51 lijkt me ook wel leuk.
http://www.chinfo.navy.mil/navpalib/...ole-uwpasc.jpg Da's de USS Cole, DDG67, de aanslag in Aden, Yemen, op 12 oktober 2000. 17 doden, 32 gewonden. Maar het is ze niet gelukt: USS Cole is terug in de vaart! :) (En het is niet eens een van de écht grote schepen in de US Navy... :cool: ) Zo'n bootje wil ik op varen... *droomt weg* http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ch/...be44_n31_1.jpg Een Zwitsers treintje, op de Bernina-lijn. Deze is uit 1908... nog in originele staat (interieur, meeste machines)... rijdt nog regelmatig, als reserve, op St. Moritz-Tirano. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |