![]() |
Wanneer heb jij..
.. voor de laatste keer je kamer opgeruimd? :o
|
kan ik me niet meer herinneren:confused:
|
das denk ik een maand geleden ofzo
|
Grote schoonmaak was twee weken terug (en daarbij heb ik dingen weggegooid die NIET weg mochten GODVERDOMME! :mad: :mad: :mad: :mad: :( :( ), kleine schoonmaak--> zondag..
|
Citaat:
Dat probleem heb ik ook :o goh, ik heb ineens weer wat te doen :) |
Euhmz... een week geleden denk ik .Toen mijn nieuwe bedje in elkaar werd geplaatst.:o
|
ik was gister begonnen en ik ga het nog steeds een keer afmaken maar dat zeg ik iedere keer!!
|
begin ik echt niet aan :D
|
kleding schoonmaak net nog lekker veel nieuwe kleertjes gekocht vandaag :D
|
Gisteren!! Opgeruimd, afgestoft, stofgezogen en bed verschoond :eek:
Daarvoor was het een maand geleden :) |
ik en opruimen gaan niet samen ... :D
|
euh gisteren of eergisteren
|
Citaat:
(behalve bed vershonen) |
pas nog, er kwamen kijkers, dus alles moest netjes zijn... daarvoor eigenlijk nooit, ik maak er nooit zo'n zooitje van...
|
Bijna dagelijks ruim ik wel wat op, maar 't is (daardoor) nooit echt een bende op m'n kamer.
|
3 dagen geleden ofzow, niet dat dat hielp, tis nu weer 1 grote rotzooi
|
vorige week,dus ik kan er weer een paar maanden tegenaan :D
|
gisteren nog, t was wel weer nodig na 3 maanden ofzo...
|
Ik probeer hem opgeruimd te houden zodat ik nooit mijn kamer hoef op te ruimen.
|
Voordat ik naar mn pa verhuisde :confused:
Ben nu net 2 weken weer terug bij mn ma en die tijd iig nog niet opgeruimd |
tejuist, goed he van mij, komt omdat ik anders moest beginnen leren van mezelf, mar dat was ook nuttig EN HARD NODIG ;)
ik heb eerst al mn steentjes herschikt en dan opgeruimt en dan de juist herstelde stofzuiger gebezigd, en o o o wat was dat nodig. nu moet ik alleen mn hamer nog schoonmaken van dat uitstapje naar zee vorige week :o |
iig vorige week donderdag en ik doe het morgen weer, want ik heb nu 2 kamers in gebruik dat opgeruimt moet worden
|
vandaag:)
morgen komt de makelaar dus moet het er wel mooi uitzien |
Gister, want toen kwam er een man langs die iets met de verwarming ging doen...dus gauw ff alle zooi opgeruimd. (oja, die vent sloeg ook ff heel fijn een lamp van me muur! :mad: )
|
Gister! Wow! :D
|
gisteren :D
|
Vandaag geloof ik ...
|
Vorige week mijn studentenkamertje nog opgeruimd, in verband met de vakantie. Netjes toch?
|
kan me niet meer precies herinneren, maar ik zal het morgen maar weer eens gaan doen. voor mijn opa en oma komen moet het nog ffies snel.
|
gisteren :eek: of eergisteren :p
|
Maandag, ik doe het wekelijks anders krijg ik geen zakgeld.
|
Pffff, das nu ongeveer 3 maanden geleden ofzo?!
|
vanmorgen,
ik moest even mijn portemonnee opsporen, toen aansluitend maar gelijk mijn kamer opgeruimt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |