![]() |
Wat hebben jullie vandaag gedaan met koninginnenacht/dag ?
Ik heb met een vriend en vriendin gecourmet, biertjes gedronken, en film gekeken
daarna s'nachts de stad effe in, kraampjes kijke. Lekker uitgeslapen, daarna effe naar de meest trieste rommelmarkt ooit geweest. Het regende en iedereen die al zat ging naar huis. (Ze waren allemaal zeiknat :D ) Daarna naar het concert van museumplein gekeken (lekker thuis, dat scheelde weer nat worden) En daarna nog een vriend in het ziekenhuis opgezocht.. En jullie????????? |
heerlijk geslapen :D
|
ik ben met in totaal zo'n 10 vrienden en vriendinnen ofzo vandaag overdag de stad in gegaan, was wat muziek, oa mijn oom, verder beetje gewinkeld enzo, beetje rondgelopen en wat gedronken enzo, was wel gezellig. Ga zodadelijk naar de korenmarkt met wat vrienden
|
Midden in een rel terecht gekomen toen ik naar het Vondelpark wou wandelen.
|
Ik ben naar Hoogeveen geweest.....de koningin was toen alweer weg....
|
Vanmorgenvroeg even opgepast op het kindje van mn zus.
Vanmiddag met zus + haar vriend + nichie naar een park geweest waar een rommelmarkt was |
tegen 12 uur mezelf uit bed gesleept
ontbeten metro naar rdam centrum verveeld langs alle troep geslenterd me geergerd aan de kansloze debielen die er op deze aardbol rondlopen en zich ook vandaag weer schenen te verzamelen rondom skihutachtige etablissementen (nix nieuws onder de zon?) paar uurtjes in cafe in de oude haven gezeten fiets opgezocht naar huis gefietst geforumt :/ |
vlag halfstok gehangen :p
|
gister gewoon geslapen
vandaag gewerkt (allemaal blije mensen die oranje tompoucen kwamen kopen, wel leuk) |
Eerst heeel koel uit geweest in de stad hier, 5:15 thuis..
vanochtend laat wakker, om 1 uur ontbeten met bier :) toen beetje hele dag door Amsterdam geslenterd, museumplein, leidseplein, vondelpark spui etc :) nu thuis morgen weer werken :) Hoe wast met Mark ??/ |
gisteren teveel gezopen.
Vandaag moest ik de hele dag in een boom hangen en voor onze buitensportorganisatie mensen zekeren en aan een tokkelbaan hangen en van een plateau afschoppen. |
Ehmmz rondgeneuzeld in de stad (koud!!), rommelmarkt afgelopen, in café gezeten, dans-gedoe gezien en muziekjes geluisterd.. that's about it.
|
Niks, ik voelde me niet zo goed, ben lekker thuisgebleven
|
Citaat:
Wast verder beetje gezellig nog?wie ware allemaal mee naar a'dam? Volgend jaar ben ik er wel weer bij denk ik ;) |
uitgeslapen :)
zaterdag zondag maandag gefeest dinsdag boeit me niet dus dat was een goeie dag om te slapen |
Citaat:
Maar goed, heb vandaag eigenlijk geen hol gedaan. Zo rond een uur of 8 opgestaan .. achter de computer gekropen en gewerkt aan mijn opleiding, tegen de middag aandacht verlegt op forum .. tsja, daar zit ik nu nog :o Hierbij benoem ik deze dag alvast tot de saaiste dag 2002 in het leven van Marc :/ |
de hele dag bij mijn vriend geweest :)
|
even naar het dance-festival gekeken...was niet veel aan
toen nog wat 'gewinkeld' en gewalgd van de troep die mensen aanboden.. voorbeelden: een oude roggelpot van opa en een doorzeken slaapzak...:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb uitgeslapen en toen heb ik mijn geschiedenis geleerd:o
|
even naar het dorp geweest, dat was erg saai, dus daarna maar even naar de stad, iets minder saai, maar nog niet echt superleuk, wel gezellig. Daarna wat (vreselijk saai) huiswerk gemaakt.
|
Ben nog ff naar Boulevard of Dance geweest (waar eigenlijk geen hol aan was)... beetje door de stad gelopen, Emile Ratelband gezien die in z'n eigen snackbar aan het werk was :D, en dat was 't wel... lang leve de koningin :p
|
Eerst uitgeslapen, toen de kroeg in :o , even naar huis om te eten en om te kleden en toen weer terug de stad in, eerst weer richting kroeg en vervolgens ben ik op een of ander heel banaal studentenfeest beland :D Maar was wel supergezellig :)
|
Wat heb ik gister gedaan.
Uhm...was zo rond half 2 s'middags in de stad,daar wat rondgelopen,was erg saai. Toen wilde ik het stadhuisplein op,maar daar was het helemaal afgesloten,en superdruk om ergens binnen te komen. Toen dus maar naar huis gegaan. S'avonds ff naar de kermis geweest,begon natuurlijk meteen keihard te regenen toen ik daar was,nou heel ff gebleven,vuurwerk gekeken,suikerspinnetje op (: D ) en toen maar naar huis gegaan,was 'n uur of 12 thuis. Erg saaie dag dus,en het was r*tweer want ik kwam zeiknat thuis,ik haat Nederland :( |
Ik ben overdag naar Utrecht geweest... En weet je wie ik daar zag lopen: Unexplained!!!!!!!!!! Jaja hij heeft mij niet herkend maar ik hem wel.. Durfde alleen nix te zeggen :o
|
Goh jouw dag kon niet meer stuk? :p
|
Citaat:
|
tot 5 uur zitten vervelen omdat internet er de hele dag uitlag :mad: en vervolgens naar m'n werk in de keuken gegaan, waar ik tot 11 uur savonds me uit de naad heb zitten werken, omdat al die dronkenlappen zo nodig allemaal tegelijk iets moeten eten :p en ook m'n vingers gefikt...auw :(
leuk, koninginnedag ;) |
Met een vriend een gram hasj opgerookt. Tja, er zijn betere dingen die je kunt doen op Koninginnedag maar dit is ook wel aardig, :).
|
een zoektocht naar coffeeshops gedaan
naar koninginnepop in santpoort geweest |
Nix nix nix nix nix!
|
snachts half bezope gemsnt en geforummed
overdag de stad in, markt op, geld uitgegeve |
om 10 uur 's avonds naar de stad (Utrecht) gegaan
om 4 uur teruggegaan om 7 uur weer opgestaan naar de manege toe toen met pony's in tuindorp gelopen toen om 1 uur weer teruggekomen weer naar de koninginnemarkt gegaan toen in bad gegaan en tot 8 uur 's avonds geslapen toen een film gekeken tot half 10 toen kwam er om 10.15 weer een enge film op yorin toen om 12 uur naar de comp toe gelopen en om 1 uur ben ik gaan slapen en vanmorgen om 8 uur eruit om naar de stad te gaan :D |
's nachts uitgeweest...
koninginnedag werken was niet normaal druk... |
met K-nach niks
met K-dag stond ik om 9 uur op trein pakken van 10:38 van arnhem naar amsterdam biertjes gedronken met vrienden veel gelopen naar rembrand en leidsche plein en weer gedronken en 3x naar mac geweest rond 20:00 de trein gepakt terug naar arnhem ik was toen echt al brak beetje bijkomen en verder gefeest..maar vond het toen nie zo leuk meer en was moe dus ik ging met mn fiets naar huis rond 0:30 |
Maandagnacht 29 April: Qontact Eindhoven
Dinsdagnacht 30 April: Mayday Culture Flash Dortmund Nu: Failliet & moe! |
Nach: k-nach Den Haag
Ik was met 3 vriendinnen, we hadden helium ballonnen( wat alle mensen achter ons irriteerde :D ) en 2 vriendinnen van me hadden oranje kroontjes op en een vlag als rok.. Kan je nie gemist hebben ;) Ik ben eerst naar Lianan Shee geweest, vond het erg gaaf, coole muziek en moowje stem Daarna stukkie Twarres gezien...en toen waaide me lieve Nijntje ballon weg...weehh Maar daarna was ik wel blij dat ie weg was want het was moeilijk irritant bij die optredens :D Na Twarres naar Racoon..supergaaf optreden..lekker gesprongen..nog op de grond gepleurd met allemaal mensen die over me heen vielen..hihi lolz was echt een leuk vrolijk optreden!! Daarna naar Di-rect, supervol met mensen...we zijn naar voren gedrongen...gebeukt en gesprongen in de pit.. jaja er was een pit, waren veel niet-direct-fans die kwamen om te beuken..waren zelfs crowdsurfers Heel gaaf optreden en koewl publiek dus... Na Di-rect naar huis gegaan..da wast.. Volgend jaar zeker weten weer naar de Nach!!! :) Dag: Amsterdam Museumplein etc k ben dus geweest, de hele fucking dag op museumplein gestaan.. Geluisterd naar het gebler van al die klote bands...en ik was al dood door de nach ervoor (n) Maarjah ik wilde wel een beetje dichtbij staan bij blof en kane, en het was er zow moeilijk druk dat ik wel moest blijven staan.. Was ook de enige optie aangezien je amper kon bewegen met al die klote douwers :mad: Als iedereen nou gewoon een stukkie naar achter was gegaan Nahja Marco Borsato was erg cool "ik leef nie meer voor jou" keihard meegeschreeuwd *lucht op* enne gewoon erg liev allemaal... :) Di-rect was maar 3 nummers, erg kort dus maar wel leuk ofzow, beetje dood publiek, zeker vergeleken bij de nach ervoor.. Blof was kewl, tegen die tijd stond ik helemaal vooraan dus ik kon weer wat meer ademhalen (y) Het nummer Blauwe Ruis was erg mooi, ze zijn goed live, moowje stem enzow.. Kane was supergaaf, echt geweldig...ik vond ze de laatste tijd erg dood, saaie optredens enzow.. :( Maar dit concert was weer een toppertje.. (y) Dinand ging nog op zen bek over een microfoonstandaard :D dat was humorrrrrrr.. Ze speelden wel lang, en omdat het uitliep mochten ze eigenlijk het laatste nummer niej meer spelen, maar die hebben ze tog lekker wel gespeeld :) Nahja dat was het dus, erg vermoeiend al die lompe artiesten enzow maar de bandjes waar ik voor kwam waren wel erg leuk dus het was et waard... Ik stond trouwens in het linkervak, links voor podium dus, op het laatst aan de rechterkant helemaal vooraan van dat vak.. *ff gekopieerd vanaf muziek* ;) |
jezus wat een lang verhaal :D :o :D
|
stad in en daarna........................
|
Citaat:
|
Ik ging tv kijken 'Enemy of the state' was erop :D daarna ging ik slapen en toen werd ik weer wakker :eek: Die dag ging ik werken en moest ik een NE-vlag aandoen, toen ging ik naar huis en nog even met mijn ouders en vrienden op een terrasje zitten.
|
heel de dag in A'dam rondgebaggerd met mu vriendjuh, net zolang tot we van binnen en van buiten zeiknat waren van drank regen en zweet en ik eindelijk jarig was (jippie). daarna met de trein naar Delluf om te gaan slapen op de kamer van mu zus (hoewel slapen, van de zattigheid is daar niet zo heel veel van gekomen...) :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |