![]() |
Hoe gelukkig ben jij?
Op een schaal van 1 tot 10?
|
5
|
6,5
|
5.5
|
7,58. gaat eigenlijk beswel goed.
|
Gelukkig? :confused:
Tsja, wat is geluk? Ik heb werk, volg een gedegen opleiding, dak boven me hoofd en familie die wel ok is.. Voor de rest ben ik nogal fucked-up, maar het zou oneerlijk zijn om 1 in te vullen, want er zijn zat mensen met die het veel slechter gaat. Doe maar 4, onvoldoende. Niet gelukkig genoeg.. |
5 maar was een 10 geweest met een lieve vriendin ;)
|
6
|
10
10 moet iedereen hebben lijkt me als je lager scoort dan heb je medelijden met jezelf je kan namelijk niet voor je zelf een score neer gooien |
6.5
|
8 toch wel denk ik :)
maar op moment veveel ik me een beetje en ben totaal nie moe, en moet nog heel veel gaan lere voor exame... dus doe nu maar 7.... |
7 omdat ik nog steeds de ware niet heb gevonden!!!!:( :( :(
|
9,5:)
|
4.
Moet me leven maar s goed verbeteren. |
9, ik ben de laatste tijd heel gelukkig :)
|
7?
|
7 denk ik.....en als ik met m'n eindexamen klaar ben zeker een 8 :)
|
0.5
|
Nu een 8, met een leuke lieve vriendin een 10. Das eigenlijk het enige wat ontbreekt.
|
voor m'n gevoel op dit moment 5
voor m'n leven op dit moment 7 |
Citaat:
Maar ben het er wel roerend mee eens dat je niet een score voor je zelf kan neer laten zetten, al voel ik me nu wel een oppermachtige 10 ! :o Vind zoiezo al dat mensen zich vaak te laag inschatten, met uitzondering van een paar :p |
Gelukkig genoeg.
|
Citaat:
|
zeker een 8
|
Doe maar een dikke 8, met een vooruitzicht van een maand hard leren en dan toch nog vrolijk zijn dat moet wel goed zitten!!
|
ik ben ZIELSGELUKKIG iedere dag dat ik uit bed stap, en de balkondeuren openzwaai groten de vogeltjes me met hun lied. Ik zet een eherlijk kopje thee voor mij en de buurman die iedere dag vriendelijk nog even zwaait voordat hij naar zijn werk gaat.
1 |
7.
|
7
|
Citaat:
|
Ik denk toch wel een 8,5. Ik ben onwijs gelukkig met mn vriend enzo. Gaat wel redelijk op school maar dan heb ik eindelijk vakantie en dan moet ik ALLEEN MAAR huiswerk maken :(
|
een 3,5....sooweedz blub
|
Een 8.5 denk ik...
Er is mooi weer voor nodig om een 9 te krijgen. *Ziet zonnetje schijnen* Het is al een 8.7 geworden. Maar bij mij komt het geluk ook nooit echt onder de 5 te liggen. Hang over het algemeen wel rond de 8... :D |
8.5
|
3?Misschien nog wel lager ook.
Ben niet gelukkig tenminste |
7.
|
5,4
|
6!
|
1
|
Dikke 8
|
8-
|
een hele kleine 6
|
2
ik ben weg van huis, 7 verschillende plekken in 2 maanden, nu weer een plek waar mensen in scheiding liggen, niet echt positief allemaal....:( |
7,5
|
de laatste gaat het wel goed denk k,en ook weer wat minder dus eh een zeven
|
Citaat:
|
7.5, oh, ben dus best gelukkig, nu nog slagen en mau erbij :)
|
een 7,5
|
8.5
|
nu een 6
|
meestal een 8
op dit moment echter een 3 :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |