Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Als iemand je vraagt om iets geks... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428138)

Gothic 01-05-2002 12:32

Als iemand je vraagt om iets geks...

te gaan doen, wat zouden jullie gaan doen?

ff situatie schets. Een vriend(in) belt, vraagt: kom laten we iets geks gaan doen. Hij/zij belt aan, wat zouden jullie gaan doen die dag...

Ik zou denk ik naar een springkussen gaan :D

Mae 01-05-2002 12:33

Ik wil elke dag wel wat geks gaan doen maar ik weet NOOIT wat ik moet doen :(

Lethalis 01-05-2002 12:52

Geen flauw idee eigenlijk :D

's Nachts een strandwandeling maken ofzo, I dunno :) is niet gek genoeg :/

Diablos 01-05-2002 12:55

denk dat we dan zouden gaan werken... das namelijk erg gek voor mij hehe

Gothic 01-05-2002 12:56

Citaat:

******** schreef:
Geen flauw idee eigenlijk :D

's Nachts een strandwandeling maken ofzo, I dunno :) is niet gek genoeg :/

wel als je 's avonds aanklopt, kom we gaan nu een strandwandeling maken :) (of je moet naast de zee wonen ;))...

Lethalis 01-05-2002 13:00

Citaat:

Gothic schreef:
wel als je 's avonds aanklopt, kom we gaan nu een strandwandeling maken :) (of je moet naast de zee wonen ;))...
:D

Men vader deed zoiets dergelijks vroeger. Hij kende mijn moeder van het werk en wist dat zij altijd thuis bleef (ze waren toen nog niet meer dan collega's). Op een dag stond mijn pa dan 's avonds met een hele groep ineens voor haar deur en sleurde d'r mee de stad in! :D

Element of surprise :cool:

damaetas 01-05-2002 13:25

ik ben altijd in de stemming om gekkigheden te doen :D
en heb er al een helboel gedaan ook, das gewoon fijn, gek doen; toch?

miro 01-05-2002 13:43

Waarschijnlijk naar een homoparty gaan om mooie mannen te kijken :o.

Frida 01-05-2002 14:21

Voor het licht is de eendjes brood gaan geven.
Daarna met water gaan spelen ennuh ketnethanden gaan plaatsen :p
missjien ook wel naar de kermis :kuch:

Dusjcrib 01-05-2002 14:23

ben een keer in de winter om 5 uur sóchtends met een vrienin naar de Sloterplas gerend.. naar het uitzicht over het water gekeken enzow.. en toen weer terug gerend.. :p

Gothic 01-05-2002 14:58

wat ook leuk is, van 1 hoog waterbalonnen gooien op mensen in pak :D, hoe kinderachtig :D, je moet het alleen niet te hoog doen, want dan wordt het gevaarlijk ;)...

Lethalis 01-05-2002 15:04

Citaat:

Gothic schreef:
wat ook leuk is, van 1 hoog waterbalonnen gooien op mensen in pak :D, hoe kinderachtig :D, je moet het alleen niet te hoog doen, want dan wordt het gevaarlijk ;)...
:)

*donderde vroeger soms ook dingen naar beneden* :o

Wat ik vroeger ook deed: boven op het dak van een flatgebouw staan en proberen te jodelen :o en soms naar beneden roggelen.. Tsja, wat pubers allemaal wel niet doen.. ik schaam me ervoor :o

Piccola 01-05-2002 15:07

Ik wil zo graag een keer een luchtballonvaart maken, bungeejumpen en parachutespringen! Op een dag.....

Black Reina 01-05-2002 15:16

bungeejumpe:D willik ooit nog een keertje doen:D

naar de dierentuin en vrage of je een aap/slang/olifant whatever vast mag houde:p

naar pretpark en dan net zo lang in de enter price totdat je niet meer op je pote kan staan

met een groep een slagroomgevecht houden (tis alleen zow klote dat je die troep amper uit je klere/haar en van je hande krijgt, t blijft vet)

naar de v&d(of andere winkel), en allerlei kleren aanpasse die je van lang zal ze leven nooit wilt dragen en dan fotos maken

probere te skateboarde terwijl je dat niet kan

Horror Kitty 01-05-2002 15:20

Nou, ik heb met Cath (bLaCkAnGeL) afgesproke om nog een x in een fontein te gaan springen met Christel en Tom (Ulfheidin) :cool:

katrientjuh 01-05-2002 16:01

Citaat:

Black Reina schreef:

met een groep een slagroomgevecht houden (tis alleen zow klote dat je die troep amper uit je klere/haar en van je hande krijgt, t blijft vet)

naar de v&d(of andere winkel), en allerlei kleren aanpasse die je van lang zal ze leven nooit wilt dragen en dan fotos maken

probere te skateboarde terwijl je dat niet kan

hehe,die heb ik ook al gedaan!:D

shanli 01-05-2002 16:03

Citaat:

Mae schreef:
Ik wil elke dag wel wat geks gaan doen maar ik weet NOOIT wat ik moet doen :(
heb hetzelfde

katrientjuh 01-05-2002 16:04

-de mensen op de trein entertainen
-aan de mensen in stad paniekerig gaan vragen als ze nergens mijn eend hebben zien lopen,dan een eend beschrijven en zo
-in een vakantiepark waar ze universele tv-bakjes hebben(werkt op elke tv) s'avonds als het donker is door de straatjes lopen en door de ruit alle mensen hun tV's van post,volume en/of kleur veranderen.

skyscraper 01-05-2002 17:52

met een enorme kater, een snowboardbroek aan, en rare haren, een zonnebril, een band plakken, daarna de fiets monteren, met een paar vrienden, daarna barbequen

Luca 01-05-2002 17:54

Ik doe mee!!! Altijd, voor iets geks, ik vind dat super, echt fantastisch :) Ik zal me ook nooit schamen voor acties die ik onderneem :D

Gothic 01-05-2002 19:26

Citaat:

Secreet schreef:
Alleen als ik het eens ben met die gekke ideejen...

Vorige keer wilden ze me meehebben parachutespringen...en dat gaat me nah net ff te ver:p

Ow dat lijkt me dus echt geweldig :)

nina* 01-05-2002 22:25

vanmorgen met een vriendin op straat, in onze pyamas staan raar doen en dan je pyamabroek tot je schouders optrekken ofzow :o is dat ook gek?:)
er was (gelukkig) wel niemand op straat

Rosa! 01-05-2002 23:07

Citaat:

nina* schreef:
vanmorgen met een vriendin op straat, in onze pyamas staan raar doen en dan je pyamabroek tot je schouders optrekken ofzow :o is dat ook gek?:)
er was (gelukkig) wel niemand op straat

neuj dat doe ik dagelijks:p

haha jij bént gewoon af en teo niet lekker?

uh wat ik zou gaan doen ik weet het niet. Bepaalde liedjes gaan zingen in opera-manier? denk aan poesje mauw enzo... Of uh... stoepkrijten ofzo, volgens mij wel kinderdingen, maar wat??? geen idee

Did I Do That? 02-05-2002 00:34

's nachts mensen uit ons dorpjuh een hartaanval bezorgen door in m'n pyama op straat te gaan zingen, dansen en springen...

(heb ik wel 's een keer gedaan, waren ze niet zo blij mee :p )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.