![]() |
je begint oud te worden als:
- je op een fuif mensen tegenkomt waar jij nog op hebt gebabysit
- twee 14-jarige tuttebellen naar je toekomen met: "mevrouw hebt u soms een vuurtje voor ons" - mannen van bijna veertig aan je vragen wat een mooie dame als jij in een café als dit zit te doen (brr, eikebah) ... wanneer voelde jij je ineens oud? |
Citaat:
Toen had ik zoiets van "cut the bullshit" :D |
Had ik een paar dagen geleden bij een CD-winkel... een vader zei tegen z'n dochtertje van een jaar of 3: "Ga eens even opzij, die meneer moet pinnen!". Ik had echt zoiets van, WTF... :confused: :D
|
De laatste tijd wordt ik door de buurt nogal raar aangekeken als ik in de zandbak speel :/
|
Toen iemand zei, ja ik bel over uw zoon :D
|
Citaat:
Ze begonnen tegen mij al over mijn dochter te praten :eek: ... bleken ze het dus over mij te hebben :p (vaag? nee hoor) |
Aan de telefoon of in winkels spreekt iedereen me ook altijd aan met 'Mevrouw' enzo. Maar vind ik niet errug... :p
|
je je volwassen met gedragen en je dat niet wilt.
Mag ik van mn tante niet meer op de schommel tussen de kleuters omdat dat raar staat:( |
toen ik voor het eerst gtst mocht kijken ;)
|
en als je voor het eerst zoent:)
|
/
|
je de vorige Floriade nog niet lang geleden vindt
10 jaar :eek: en ik weet het nog alsof het gisteren was :( en je begint oud te worden als je haar grijs wordt |
Wanneer mensen mij met u aanspreken
|
Toen ik mijn oud-economieleraar tegenkwam op een feestje van een klasgenoot..... Brrrrrrrrrrrrrrr:eek:
|
- als ik naar ouwe foto's van mezelf kijk :o
- langs een groeppie irri kleuters loop die bij mij in de buurt wonen - Als ik me moet scheren :rolleyes: - Bij het feit dat ik volgende week 20 word :eek: |
telkens wanneer ik zucht, als ik moet opstaan :o
|
Als ze vragen naar Mevrouw Marijt (ik dus) of de dingen die Damaetas opnoemt voorkomen.
|
bericht aan beuk: zandbakspelen = :cool:
bericht aan fruitmand: schommelen is nog :cool:'er maar nu geen ruzie maken wat het :cool:st is hé:D |
ik had gisteren zo'n last van me rug... ik word oud en krakkemikkig. zucht...
|
Citaat:
|
je bent zo oud als dat je je voelt, en als je je oud voelt ben je dus oud, maar als je je niet oud voelt, ben je niet oud, dus dan hoef je je ook geen zorgen te maken dat je oud bent.
Als je dit niet begrijpt wil het niet zeggen dat je dement wordt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach dat over de telefoon heb ik echt al heel lang.. komt door mijn stem denk ik...
Ik voel me best wel oud als ik me erger aan kinderen.. komt eigenlijk niet voor.. ja kinderen van 12 t/m 16 ofzo.. die denken dat ze heel wat zijn. Meestal doen mensen wel normaal tegen me, dat meneer komt niet zo vaak voor... |
Net als Secreet :)
Als mijn broertje thuis komt van uitgaan ofzo of zich helemaal lazerus zuipt :rolleyes: |
ik begon me oude te voelen toen mij vorig jaar de autosleutels werden aangeboden van een sportmodel auto zo'n honda srx ofzo
da was in canada ik dach egt WTF bennog maar 14 reactie van me nicht: oww ik dach dat je 17 was :eek: oeps...... |
uhm, in de zomer werk ik bij een kinder vakantie werk, basisschool kinderen dus en die noemen je dan ook 'mevrouw' of 'juffrouw'. Ook als ze bellen en vragen: "mevrouw Weaver?" (mn moeder, ik heb andere achternaam) "uhm nee dan moet u mn moeder hebben", maar dat hoor je toch ook wel aan stemmen ofzo.. na goed, jammer dan.
|
... je kindjes uit groep 8 lief vindt, terwijl je je zo stoer voelde toen je zelf in groep 8 zat
... je de leeftijd hebt bereikt wat je vroeger het toppunt van koelheid vond.. (16) ... als bruggers U tegen je zeggen (terwijl ze even groot als ik zijn:D) |
Citaat:
is idd erg als je voor leraar ofzo aanzien.........:( |
nostalgie voelt?
|
erm, ik word al keilang aangesproken met meneer
ik voelde me oud toen:
en nog wel vaak hoor :) |
Ik voel me niet oud.
Gelukkig maar. :) |
Citaat:
:):):) |
Citaat:
Ik kan me nog een zandbak-topic van jou herinneren |
Je begint oud te worden als je cokesmokkel leest als
cokes-mokkel. |
anderen je aanspreken met mevrouw....
kutkinderen |
je tegen meissen in de kroeg etc zegt "toen ik zo oud was als jullie ...." :o
of ben je dan ook wat anders? :rolleyes: |
toen m'n nichtje mij oma noemde en ook echt dacht dat ik dat van haar was :S
|
als je hier op t forum mensen van 13, 14 ziet *wat gaat de tijd toch snel :eek:*
|
Als op mijn werk de klanten me allemaal aanspreken met 'U' en als die meisjes van jaar of 14/15 zeggen : 'Mevrouw, hoeveel kost dit?'
|
Citaat:
zat echt zo van "what the fuck is that!!!!" |
of als je gaat beginnen met zeggen
"in MIJN tijd...." :rolleyes: |
Mijn neefje sprak me aan met U! :eek:
Ik meten in paniek naar me moeder gerent |
als je relatie met je ouders veranderd
minder het kind-ouders idee... "jaaah je bent nu volwassen" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |