![]() |
Wat vind jij nou echt leuk om te doen?
Waar krijg je een kick van? Waar word je spontaan vrolijk van? Etc, etc..
Tell me :p |
verliefd zijn, met een verliefd iemand praten daar word ik altijd zo in meegesleept, verder alles waar je een kik van krijgt, bijv op het toneel staan met een hoofdrol :D heerlijk :), parasailing, heel gek doen op een springkussen :D...
|
skaten, sex en sprayen. het liefst alle drie tegelijk maar het is me tot nu toe niet gelukt mijn vriendin op me dek te krijgen
|
Ik wordt spontaan vrolijk van mijn vriend en mijn 2 beste vrienden! Ow, ook van de gesprekken over seks met 2 vriendinnen van me, das altijd heel cool! Maar dat ga ik verder maar niet uitleggen... :D :p
|
Citaat:
|
Zoenen met een leuk persoon :D Gezellie dingen doen met leuke vriendjes en vriendinnetjes..
|
stappen met vrienden
dat zijn de enige momenten waarop ik me echt happy voel:) |
kansloos zuipen
|
freaken-antwoord van de dag (nou ok, uur dan :) )
stenen kappen, sorry hoor, ik vin da echt de max, met mijne Willem-jan keihard op ne kalksteen beuken en vonkjes krijgen en stenengeur aaaaaaaah das gewoon hemels, daar wordt ik echt vrolijk van :D |
-uitgaan
-weten dat ik de volgende dag vrij ben -vrijdagmiddag met nog 15 min. te werken.. |
dansen, lol hebben, bellen blazen enzo :)
|
Waar krijg je een kick van?
Als ik iets moois voor elkaar heb gekregen. Waar word je spontaan vrolijk van? Als ik iets moois voor elkaar heb gekregen. |
dansennn :D
|
winnen met zwemmen
|
ik krijg een kick van :
harde muziek een geweldig concert !! iets bereiken waar je hard voor heb gewerkt acteren ...:D weten dat andere om je geven en dat laten merken ikke word vroolijk: zie boven als er iets onverwachts gebeurt (iets leuk !!) weekenden Vakantie blowen :o :p |
vakantie :D
|
Zoenen, knuffelen!!!
*in luv* :o:D |
:d :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |