![]() |
Ik haaaaaaat upc!!!
Heb nou al 2 dagen geen internet!
'Dit informatienummer kost 10 eurocent per minuut.' Na veel keuzemenu's... 'Er is op dit moment een storing in uw regio. Wij doen ons best deze zo spoedig mogelijk op te lossen.' 'Indien u een medewerker wilt spreken, blijf dan aan de lijn, u word zo spoedig mogelijk geholpen. De gemiddelde wachttijd bedraagt: 25 minuten.' Je bent dus al minimaal €3 kwijt voor je ook maar iemand te spreken krijgt! Medewerker. 'Wanneer heb ik weer internet?' 'Weten we niet, er word een nieuwe router geplaatst.' Etc. Ik zit nu dus al 48 uur zonder verbinding; zit nu ff achter de computer bij m'n zus. Heb hier geen MSN... Nog meer slacht-offers van UPC hier? :( (Ja, er zit een stelling aan.) Ow ja... nare man... die zal ook wel niet online kunnen komen... Dan weten jullie dus waarom ik (en nare man?) niet online zijn. :( KLUTBEDRIJF!!! *algemeen klaagtopic over UPC, Essent, en Casema, oftewel kabel-internet* |
een KLUTBEDRIJF is het :rolleyes:
|
klaagtopic over essent? ongeveer een maand te laat, de ellende is over hier in Hoogezand :cool:
je mag ook nog eens hopen dat UPC niet failliet gaat anders heb je helemaal nix meer (of juist wel :o) |
Ik heb geen problemen met ze... :D
|
upc heef thet netwerk ge-upgraded. Het is supersnel nu :)
UPC roelt :p |
UPC = (n)
|
Dat gezeik over providers altijd. Want als straks je internet sneller is geworden, hoor ik geen woord meer van je. Dan is 't allemaal verleden tijd en wordt 't zooitje in de doofpot gestopt.
Er mag best wat meer concurentie komen mbt kabelbedrijven, maar ik denk niet dat UPC slecht werk verricht. (En Essent ook niet, over Casema trek ik m'n bek niet open want die is idd waardeloos, maar dat is een geval appart :p) |
upc?
~?')!"#$%&_()'?~¸\}{£¾½¼³²¹¬@«»¢µ·¶€ß¦§;:=±>`|^~!! |
UPC SUX
gheheh woon je in zutphen :D:D ikke wol :D en had psies etzelfde |
Heel dorp zonder i-net :eek:
|
UPC is verbeterd moet ik zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ís hier normaal wel minstens 2x sneller dan met een gewone telefoonverbinding (in de bibliotheek ram ik dat ding zowat kapot, zo langzaam is dat :p). Als er geen storing is. Echt, zolang er géén storingen zijn is het gewoon perfect. :) Helaas zijn er vaak dus wél storingen... :( |
I know... bij mij lag het ook met koninginnedag en de dag erna eruit!grrrrrr!
|
mijn vrined heeft chello,die heeft ook vaak dat ie geen internet heeft ofzo, ik zelf heb essent en daar heb ik geen klachten over, het is in een paar jaar tijd amar een paar keer down geweest.
|
`k wordf er ook helemaal gek van hoor!
Hij deed het bijmij ook 2 dagen niej en dan opeens weer wel heel vaag allemaal |
Citaat:
(volgens chello.nl.support althans, ergens uit mijn geheugen :p) |
Ik kon ook 2 dagen niet op internet daar upc!!! :mad: But I'm glad we're back on the net! (Ofzo?! :D )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |