Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ik haaaaaaat upc!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428152)

Rabbi Daniel 01-05-2002 18:35

Ik haaaaaaat upc!!!

Heb nou al 2 dagen geen internet!

'Dit informatienummer kost 10 eurocent per minuut.'
Na veel keuzemenu's...
'Er is op dit moment een storing in uw regio. Wij doen ons best deze zo spoedig mogelijk op te lossen.'
'Indien u een medewerker wilt spreken, blijf dan aan de lijn, u word zo spoedig mogelijk geholpen. De gemiddelde wachttijd bedraagt: 25 minuten.' Je bent dus al minimaal €3 kwijt voor je ook maar iemand te spreken krijgt!

Medewerker.
'Wanneer heb ik weer internet?'
'Weten we niet, er word een nieuwe router geplaatst.'

Etc.
Ik zit nu dus al 48 uur zonder verbinding; zit nu ff achter de computer bij m'n zus. Heb hier geen MSN...

Nog meer slacht-offers van UPC hier? :(
(Ja, er zit een stelling aan.)
Ow ja... nare man... die zal ook wel niet online kunnen komen...

Dan weten jullie dus waarom ik (en nare man?) niet online zijn. :(

KLUTBEDRIJF!!!

*algemeen klaagtopic over UPC, Essent, en Casema, oftewel kabel-internet*

Veldmuizzz 01-05-2002 18:36

een KLUTBEDRIJF is het :rolleyes:

Boogie 01-05-2002 18:37

klaagtopic over essent? ongeveer een maand te laat, de ellende is over hier in Hoogezand :cool:

je mag ook nog eens hopen dat UPC niet failliet gaat anders heb je helemaal nix meer (of juist wel :o)

M@rco 01-05-2002 18:42

Ik heb geen problemen met ze... :D

italianboy 01-05-2002 18:42

upc heef thet netwerk ge-upgraded. Het is supersnel nu :)

UPC roelt :p

Nena21 01-05-2002 18:58

UPC = (n)

Koen 01-05-2002 21:15

Dat gezeik over providers altijd. Want als straks je internet sneller is geworden, hoor ik geen woord meer van je. Dan is 't allemaal verleden tijd en wordt 't zooitje in de doofpot gestopt.

Er mag best wat meer concurentie komen mbt kabelbedrijven, maar ik denk niet dat UPC slecht werk verricht. (En Essent ook niet, over Casema trek ik m'n bek niet open want die is idd waardeloos, maar dat is een geval appart :p)

Mikey Thriller 01-05-2002 21:38

upc?

~?')!"#$%&_()'?~¸\}{£¾½¼³²¹¬@«»¢µ·¶€ß¦§;:=±>`|^~!!

wabbit 01-05-2002 22:33

UPC SUX

gheheh woon je in zutphen :D:D

ikke wol :D en had psies etzelfde

MCH 01-05-2002 22:34

Heel dorp zonder i-net :eek:

rockyj 01-05-2002 22:39

UPC is verbeterd moet ik zeggen

Krugdinho 01-05-2002 22:45

Citaat:

M@rco schreef:
Ik heb geen problemen met ze... :D
:D:D:D

BlackLion 02-05-2002 09:28

Citaat:

Koen schreef:
Dat gezeik over providers altijd. Want als straks je internet sneller is geworden, hoor ik geen woord meer van je. Dan is 't allemaal verleden tijd en wordt 't zooitje in de doofpot gestopt.

Er mag best wat meer concurentie komen mbt kabelbedrijven, maar ik denk niet dat UPC slecht werk verricht. (En Essent ook niet, over Casema trek ik m'n bek niet open want die is idd waardeloos, maar dat is een geval appart :p)

Ik zelf heb na een groot jaar UPC (chello) gehad te hebben, een verbinding bij Casema (wanadoo). Maar tot op de dag van vandaag geen problemen met wanadoo. Ik heb nu 4 maanden deze lijn en ze hebben er nog nooit uitgelegen. Hele constante download snelheden. e.d. Oke ik geef toe 64KB down en 20 KB up is niet heel erg snel maar zo stabiel als het nu is heb ik bij chello nog nooit gehad. Zelfs mijn ADSL lijn die er naast ligt is minder stabiel Ik ben dus best wel tevreden met Wanadoo.

Rabbi Daniel 02-05-2002 09:42

Citaat:

italianboy schreef:
upc heef thet netwerk ge-upgraded. Het is supersnel nu :)

UPC roelt :p

Geen b/s sneller.

Het ís hier normaal wel minstens 2x sneller dan met een gewone telefoonverbinding (in de bibliotheek ram ik dat ding zowat kapot, zo langzaam is dat :p). Als er geen storing is.

Echt, zolang er géén storingen zijn is het gewoon perfect. :)
Helaas zijn er vaak dus wél storingen... :(

KazzZ 02-05-2002 10:28

I know... bij mij lag het ook met koninginnedag en de dag erna eruit!grrrrrr!

spacegirl 02-05-2002 10:30

mijn vrined heeft chello,die heeft ook vaak dat ie geen internet heeft ofzo, ik zelf heb essent en daar heb ik geen klachten over, het is in een paar jaar tijd amar een paar keer down geweest.

rabecca 02-05-2002 12:56

`k wordf er ook helemaal gek van hoor!
Hij deed het bijmij ook 2 dagen niej en dan opeens weer wel heel vaag allemaal

Conan the Librarian 02-05-2002 13:00

Citaat:

Koen schreef:
ik denk niet dat UPC slecht werk verricht.
In sommige regio's wel. Plekken bijv. waar een straat twee weken downtime heeft enzo. :)
(volgens chello.nl.support althans, ergens uit mijn geheugen :p)

Piccola 02-05-2002 18:21

Ik kon ook 2 dagen niet op internet daar upc!!! :mad: But I'm glad we're back on the net! (Ofzo?! :D )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.