![]() |
Ik een oranje/geel/groene met dinosaurussen van de ikea :cool:
En wat zit erin? |
gewoon een grijze ijzeren, gevuld met allerlei papierrommel
|
heb er geen :|
|
Citaat:
|
Een gele, eh, papier (en paaseirommel)
|
een roze :p, van de ikea, btje doorzichtig en een minuut geleden geleegd in de grijze bak.
|
Er zit hier iemand naast me die een opblaasprullenbak heeft:confused: :confused:
Ik heb gewoon een grijze, met zwart roldeksel. |
een grijze, zit stampensvol met papiertjes van snoep enzo, en lege blikken pringles :o
|
Citaat:
Wel lastig als je een schaar weggooit :/ |
een blauwe en dr staat een cartoen van een tijger op
|
een hele grote ijzeren zwarte met grote ronde, bolle deksel erop met klep waar push opstaat (beetje jaren 70)
|
Eentje met in allemaal verschillende kleuren 'FUN' erop geschreven. is al heel oud. Hij is een beetje gedeukt van toen ik heel erg boos was en hem van de trap af schopte.
Er zit.... ..... ..... .....nix in, hij si pas geleegt. |
een stalen met een deksel dr op en watter in zit... hmm.... *kijkt in prullebak*
wierook, peuken, papier, bananeschil, verder zie k niet zo veel, k ga dr niet in grave:p |
Een mini-blauwe van de Xenos. En die is dus veel te klein. Moet een nieuwe hebben, ik denk dat ik maar eens een otto rood schilder en die ik mijn kamer plant.
|
Ik heb een hele :cool: prullebak : hij lijkt op de pullebak van Oscar uit sesamstraat :D nouja zo'n ding dus !
Myrthe!!!!!!!!!! |
een gele ooit bij de blokker gekocht :)
papier, snoep papiertjes, puntenslijpsel ensow |
een gele, das eigenlijk een paraplubak, en een rare blauwe voor papier :)
|
hier een wit-transparante van de Ikea en op mijn kamer een stalen ofzo
|
Citaat:
|
|
1 met een feyenoord logo
|
http://www.xs4all.nl/~nubreed/zooi/prullenbak.jpg
zo lelijk dat ie weer koel is |
een rieten wasmand
|
Een witte van de Hema! En aan de binnenkant zit allemaal vastgeplakte kauwgom enzo! :D Lekkerrrrrr!
|
Ik ben eerlijk..
Een donald duck prullenbakje :o :cool: |
Citaat:
Dat wil jij heeelemaal niet weten! Ghehe... |
Een ronde rode beetje doorzichtige van de IKEA en en ronde van geborsteld roestvrijstaal
|
Ik heb een rieten prullenbak op m'n kamer.
D'r zit een vuilniszakje in, waarvan ik je de inhoud zal besparen. |
ik heb un heluh grote rooie emmer :D kan er helemaal in! .. erm .. don't ask why :o
|
zo'n rieten, met een plastic zak erin.. inhoud: lege tissuedoos, lege schrijfblokken en een stukje krant met een pissebed ( :mad: ) erin.
|
een matte zilverkleurige metalen voor het papier en een glanzende zilverkleurige metalen voor overig afval (Y)
|
ik heb er drie. Een grote ijzeren van de IKEA en twee blauwe van mat plastic :D en er zit heel veel troep in...
|
uuh... een groene volges mij van de ikea
wat zit dur in: uuh.... papier.. rommel... afval, troep dus |
ik heb een blauwe en wat er in zit is afval :)
|
een witte van de Ikea
|
Een hippe knalroze van de Xenos
|
een rose, heb ik met mijn communie gekocht voor bij mijn bureau. En ja wat zit erin? Prulletjes en kapotte dingen, ik heb net mijn kamer een beetje gefatsoeneerd.
|
een rieten
heel irritant en veeeeeel te klein er zit papier watjes plastic snoeppapiertjes en sigarettenpeuken in denk ik verder week nie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |