![]() |
In welke mate visualiseert je muismat jouw persoonlijkheid?
En kun je dat onderbouwen?
|
Ik heb geen muismat...
|
Citaat:
-nix voorstelt? of -ongeinteresseerd bent? of -gewoon lui? |
ik heb er geen, omdat ik er geen nodig heb, ik heb een optische muis, zonder balletje dus :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Een zwarte muismat, mag hopen dat dat ding in een wel héél kleine mate mijn persoonlijkheid visualiseert :/ |
Citaat:
|
Ik heb er geen, om de simpele reden dat ik die dingen altijd kwijtraak. Wat zegt DAT over mijn persoonlijkheid. :|
|
kheb een touchpad :o
|
Citaat:
dat ding ligt plat op je bureau, het is na je beelscherm zo'n beetje het laatste wat ik kwijt zou raken :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ej ff kappen met chatten :/
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
er staat op "the american school of paris" en da's mn school. Dusse...dat visualiseert mn persoonlijkheid door te zeggen dat ik engels spreek, in parijs woon, en naar die school ga
:confused: zoiets? |
Dees muismat is van m'n ma, het stelt een soort van persisch tapijt voor. hij rolt wel gemakkelijk.
|
Donkerrode muismat? :confused:
|
voordat ik mijn optische muis had, had ik er één van jiskefet
Wat wil dat zeggen, o almachtige topicstarter? |
op men muismat staan bloedcelle :confused: wa nu? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vergeet de tijd staat erop..
leef koel en relaxt is mn motto, klopt wel aardig :) |
Mijn muismat:http://www.endoria.net/upload/index.php/2801859355
het is ene fragment uit de sixtijnse jabel door michaelangelo. de gehele muurschildering omvat een passage uit de bijbel: de aanraking van God met David. Zo krijgt david de goddelijke levensvonk. En daarmee is het ook gezegd. Mijn persoonlijkheid KAN niet gevisualiseerd worden. Daarvoor is deze veel te abstract...... |
Mijn muismat bevat de aarde vanaf de maan gefotografeerd. Ik weet niet wat het inhoud voor mij. 1 van jullie misschien wel?
|
Citaat:
|
Ow, de mijne is trouwens van Chello. Debiele oranje/geel/rood/blauw ding... Ben ik nu ook debiel dan?!
|
ik heb een panda van WNF, die was voor mn moeders verjaardag... wrom die? Omdat de andere een kleur waren en ik vond deze wel mooi... bij pappa ligt er een orca, omdat ik die mooi vind... Ik hou van dolfijnen en orca's...
|
in geen enkele
|
Na een bezoekje aan mijn psychiater heeft hij mij aan de hand van een profielschets aangeraden om een blauw-turquoise met schuin door de hersenen geintrepeteerde belijning gekozen muismat te verkrijgen. DankU. Ik moet overigens mededelen dat het gemiddelde intelligentiequotient op deze communicatiewijze zeer laag in te schatten is.
Iemand met een belachelijk hoog I.Q. (niet water and fire zelf dus :) ) |
Ik heb er 3... :confused:
|
Op de mijne zit een dikke bobbel die lekker aanvoelt.
Zeg dat ook iets over me? |
er staat op: tazmanian devil en bugs bunny
conclusie: ??? |
Heb geen muismat -> geen persoonlijkheid -> ben een ordinaire meeloper.
:( |
chello broadband internet
zucht saai :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een rendier, maar wat vertelt dat van mijn karakter??
Volgens mij niets.. |
Ik heb er 1 van de rabobank, wat zegt dat?
|
ik heb een laptop met zo'n irritant klein friemelballetje als muis :o
En er zit ook nog een aparte muis bij, en daarbij heb ik dus lekker GEEN muismat :p Genesis |
Ik heb een muismat met allemaal druppels erop ....
hmmm, ik heb lekkage? :o |
uh
niet? eentje van VVO *vereniging voro management in het voortgezet onderwijs* uitwisselen van ideeën en ervaringen nja dat laatste misschien nog wel ,maar verder vdin ik hem maar saai |
heb nu een zwarte met zo'n gel erin waar je pols op kan rusten.. niet dat het veel helpt maargoed.
|
Citaat:
|
ik heb m'n muismat omgedraaid, nou is ie zwart... Ik hou van donkere kleuren? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |