![]() |
Hoe lang doe je er meestal over om..
's ochtends op je werk of school te komen?
Daarbij nog bijzondere irritaties? :D |
1 seconde. Mijn kamer is mijn studeerkamer voor de komende 3 weken.. :D
|
3 minuten :o
ergernissen? als ik de deur opendoe en hij waait meteen weer dicht of als het erg druk is waar ik moet oversteken |
ongeveer 5 a 10 min, ligt eraan hoe snel ik fiets... irritaties zijn stoplichten...
|
1 seconde.
Schriftelijk VWO. :p |
10-15 min (ik fiets slooom:D )
irritaties als ik bij het spoorlijn aankom en 10 min moe wachten want er reed net een trein voorbij ...bahh !!! |
5
irritaties, uhm, ik kom vaak bijna onder een auto omdat ik nooit wakker ben... |
tussen de 5 en 10 minuten en de ergenissen de stoplichten en auto's die zo nodig op de oversteek voor fietsers moeten staan
|
Fietsend ensjo bedoel je? Ik kan het in 7 minuten, inclusief een viaduct op. :D *trots* Maar dat is alleen als ik tentamens heb ofzo, anders doe ik er een kwartiertje over.
Ergernissen: auto's die niet stoppen, vervelende mensen van school die je tegenkomt, oordopjes die uitvallen, die je weer ergens zoekt, en ondertussen ongeveer tegen een boom aanrijdt, rotondes, leraren die mee gaan fietsen waardoor het langzamer gaat, die paardrijdozen die om de 1 of andere reden 's ochtends vroeg met dat beest moeten gaan wandelen, overslaande discmans, tassen die breken omdat ik er teveel inlaad, dode beesten op de weg waar ik niet net langs durf dus waar ik al bijna een omweg voor maak, hele grote groepen met uhm.. *zoekt aardig woord* mensjes-met-rokken die WEIGEREN aan de kant te gaan.. *zucht* |
3 kwartier met de fiets ongeveer en irritaties, mjah, wind, regen, dat soort
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt er aan waar ik heen moet. Meestal een uur maar het kan ook 5 minuten of 2,5 uur zijn
|
Drie kwartier met de tram en trein en lopen.
Irritaties .. mm .. geen eigenlijk .. misschien van die luidruchtige mensen in de tram, maar dat komt gelukkig zelden voor. |
5-10 minuten.. woon heerlijk dichtbij haha.. ennuh.. geen irritaties.. njah okeej.. als ik al te laat ben voor een tentamen en er een trein stilstaat net op de plek waar ik het spoor over moet (20 minuten ofzow..)
|
het is bij mij 1 grote irritatie (n)
|
Een half uurtje met de stoptrein. :D
|
een uurtje
|
15-20 minuten fietsen
|
25-30 minuten fietsen.
irritaties: regen!!! en tegenwind!!! stoplichten en files daardoor duurt het nog langer voordat ze op groengaan.... |
5 minuten. Geen irritatie het is een weg zonder stoplichten en ik heb geen problemen met kruispunten :D
|
10-15 minuten fietsen
irritaties: mensen. |
20 min. ofzo... en ik irriteer me eigenlijk nergens aan, alleen als 't regent, dan irriteer ik me daar aan :D
|
15 Minuten! Irritaties: Mensen die 's morgens vroeg al heel vrolijk en druk doen enzo! Ik heb eerst ff een paar uur de tijd nodig....
|
uur en een kwartier :(
(ligt aan hoe laat ik op school moet zijn/uit ben ivm aansluiting met de bus) |
20 minuutjes.
irritaties, Ik fiets altijd langs een basisschool, en daar heb je dan altijd van die kindertjes die met de auto naar school gebracht worden, vooral als het regend, en de mammies moeten natuurlijk allemaal zo dicht mogelijk bij de ingang van de school stoppen omdat hun lieve kindjes anders nat worden, dus gaan ze allemaal op een kluitje midden op de weg stoppen (zodat je er met de fiets niet langs kan) en dan vinden ze me aso als ik schreeuw dat ze op moeten rotten. |
Minuut of 10, en de grootste irritatie komt over het algemeen pas na deze 10 minuten...
|
60 minuten
De grootste irritaties zijn harde wind, regen en andere mensen die lang op zich laten wachten |
15 tot 30 (verschilt nogal of ik zin heb om te fietsen of niet :p =8km)
ergernisen .. mjah, dat mn MD speler zwaar gammel is, en t dus vaak niet doet .. en zoizo alleen nog maar mn Korn-Korn MDtjuh afspeeld, wat opzich niet een slechte keus was van dat ding:p |
'k moet eerst 5 min fietsen, dan 9 min met de trein en dan nog 15 min lopen
|
Ongeveer 3 minuten.
Hier ga ik ook vanuit als ik van huis vertrek, dus ik kan het niet hebben als er erg veel auto's aankomen als ik wil oversteken. |
euh,
2 minuten de realieit in me opnemen, 10 minuten wassen en aankeleden (of 20 als ik douch) 20minuten eten, vijf minuten naar de campus hier in heverlee, 10 minuutjes als ik in leuven-city les heb maar daartussen lekker lummelen enzo, ik moet smorgens echt tijd hebben zodat alle stukjes trug in elkaar vallen. mijn record is tien minuten (nouja het was tien voor acht en de prof was nog niet bezig les te geven toen ik aankwam) |
meestal kan ik t wel in iets van 7 minuten ofzow fietsen...
Jaaa, ik woon dichtbij school en ergenissen; genoeg - slegt weer :mad: - vriendin die te laat komt (waar ik altijd mee fiets) :mad: - veel autootjes op de weg :mad: - basisschoolmoeders die hun kinderen niet leren uit te kijken als ze oversteken en de auto zo neerzetten dat ik er niet langs kan :mad: - en alles wat ik nog vergeten ben... |
ongeveer 15 minutwn
irritaties: slecht weer, mensen voor je die irritant sloom fietsen en je kunt ze niet inhalen, je tas open, fiets doet raar...dat soort dingen |
iets meer dan 3 kwartier.. :(
irritaties: het is te lang.. zonde van m'n tijd... tegenwind.. regen... mensen die je tegenkomt in de auto en dezelfde kant op gaan en heel leuk zwaaien :mad: |
niet zo lang...
|
Een uurtje ongeveer
Ergernisse? :eek: De bestemming, het openbaar vervoer, en de roltrap van het metrostation die niet werkt |
15 minuutjes..
HEEEEEEE MEISJEEEEEEEE (2 irritante tuinkruipers van 11) |
20-30 minuten fietsen:( irri: langzaam fietsende stoeten bruggertjes voor je, stoplichten, regen, tegenwind, vroeg opstaan om op tijd te komen... fiets die dr om de haverklap mee kapt...
|
5 minuten naar school
5 minuten naar mijn werk |
ik ben echt degene met langste reistijd he :O
5 minuten lopen 15 minuten trein en dan tram en dan weer lopen |
hooguit 2 minuten :D
|
8 of 9 minuten ofzo
|
Naar mijn school is het ongeveer 3 minuten lopen, naar mijn werk ongeveer 20 minuten fietsen.
|
5-10 min met de auto :o
irritaties zijn scholieren op de fiets :mad: |
2 min
|
half uurtje fietsen.
en mijn irritatie top 10 onderweg 1 - tegenwind 2 - noodweer 3 - spoorovergang 4 - mensen die aan de weg werken, zodat de boel is afgesloten 5 - stoplichten 6 - brug open 7 - een groepje dat met een slakkengangetje voor je fietsen 8 - een auto die door de plas rijd 9 - spekglad fietserstunneltje 10 - overstekend verkeer |
knor meestal flink door (genoodzaakt), incl door rood, dus beide meestal binnen 't halfuur...
daarbij is m'n grootste ergernis een geopende brug, de ander staat zelden open, maar als 't dan zover is... |
damn, heb je ff??
moet eerst stukje lope, rege doet et altijd fijn dan. dan mag ik op de metro wachten, met weinig geluk is die te laatdan mag ik hope dat et ding blijft rijden, dus niet erges ff 10 minuten blijft kamperen. dan mag ik op tram 5 wachten, waar ik ook altijd erg veel lol in heb. je weet nooit of et ding wel komt, of op tijd, of of je er wel IN PAST. dan mag je de hele weg worden samengeperst door de andere mensjes in de tram. dan mag je hopen dat je er uit kan komen, als je eruit moet. en dan mag je nog een stukje lopen. mijn weg naar school is altijd uiterst boeiend. maar gelukkig hoef ik dat nu nie meer veel te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |