![]() |
Waarom heb je de avatar die je nu hebt?
Zegt je avatar nog iets over jou? :)
of heb je zomaar een plaatje gekozen? de mijne komt uit mn wallpaper, en heb ik gekozen om een tijdje te kijken hoe ik m vinden ga :cool: |
avater??? sinds wanneer zijn er hier avaters???
|
Omdat tofke mijn eerste censureerde :'(
|
hé? ben ik gek aant worden??
avaters horen toch onder je naam te staan???? :confused: |
Citaat:
|
Dat is een Plaatje onder je naam. om zo'n plaatje te krijgen ga je naar: Mijn profiel (bovenaan in dat balkje) Wijzig Opties --> onderaan.. pas AVATAR aan.. zet de avatar op JA en vink ook het vakje aan zodat je de avatars van anderen ook kunt zien! © Dutchgirl |
op 'een ander forum' heeft iedereen er al 1 :)
http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=76365 |
Dat is Graham Coxon --->> Morgan C. Hoax
Graham Coxon is de gitarist van Blur en een goede soloartiest :) |
hoi :)
|
't is het enige plaatje dat ik vanaf m'n werk kon vinden... Ik verander 'm als ik vanavond thuiskom. :)
|
'kwil er ook 1. :|
|
oke, heb een andere :D
|
ik weet niet
|
het karakter spreekt me aan..
ontdaan van zijn lichaam en teruggekomen in de wereld als verslinder van zielen.. pff de maten zijn verkeerd :( |
*ziet avatar's op Onzin terwijl hij deze in zijn opties heeft uitgeschakeld* :confused:
|
Citaat:
|
Mja ff snel in elkaar geknutseld...
eigenlijk alleen omdat me standaard avatar net te groot is :( |
omdat mijn nick van deze gast is afgeleid en omdat hij ook nog eens mijn hobby uitvoert :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap er niks van! Ik zie niks! :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, ik vat het allemaal nog niet zo, volgens mij is het gelukt....ga zo wel een leuk plaatje zoeken....
|
Heb nog niet geprobeerd of hij het doet, dus niet lachen als er niks staat...
Maaruh het zijn de Alpen, dat vind ik echt gaaf, heb er afgelopen zomer ook gebivakkeerd....echt supermooi daar! |
Ik heb deze maar ff gekozen omdat ik er eentje wou hebben ;). Ik neem nog wel een andere :)
|
het is ik :p :D
hmm, maar dat grijze randje er omheen zou wel weg mogen enzo (n) |
Dit is de eninge die ik kon vinden die ook nog paste, de rest was allemaal te groot...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een Plaatje onder je naam. om zo'n plaatje te krijgen ga je naar: Mijn profiel (bovenaan in dat balkje) Wijzig Opties --> onderaan.. pas AVATAR aan.. zet de avatar op JA en vink ook het vakje aan zodat je de avatars van anderen ook kunt zien! :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
ja sorry... |
Citaat:
onder het kopje "Berichten bekijken" "Laat avatars van leden zien?" op je zetten. |
Citaat:
Jullie zien dingen die ik niet zie, dus wie is er gek? |
Ik heb een Gigi D'Agostino avatar... :p
|
Citaat:
|
Wat geen GEKLOOT zeg...
Maar goed.. :D Euhm.. Kheb een eenhoorn (hoop ik :o) omdat me draakje te groot was :mad: Niet dat me eenhoorntje lekker is geupload, maar ach.. |
Citaat:
Kweet ook niet precies wat 't voor moet stellen, maar die gast heeft 't altijd op z'n shirt staan... |
ik weet niet of ie 't doet :S
JAAAAA! hij doet het... het plaatje heb ik gepakt omdat ik zo snel geen andere leuke kon vinden :) Myrthe |
Deze is goed genoeg tot ik 'n betere vind.
|
nuo omdat ik hem heb getekend...
|
omdattie bij m'n nickname past he
|
bcoz i wanna be like her.. :D
she's a goddes |
Naamgenoot. Verder geen overeenkomsten (ik haat katten).
|
hij's cool
|
Hijs stom! :( Ik vind dees helemaal niet leuk, maar heb de tijd nog niet gehad om een mooie te zoeken. Dat doe ik vanavond wel ff ofzo. Dees is meer om ff te testen enzo...
|
familiewapen
|
Hoe kun je een deel van een plaatje of foto wegknippen en bij welk programma kan dat????
Heb het nog niet voor elkaar gekregen... Deze is trouwens mijn hond |
judo
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |