![]() |
leef jij anders in de vakantie ?
op bedtijden en uitslapen na :D
|
doh..
|
Citaat:
|
ik bedoel ; het enige andere is dat ik meer werk , en dus weinig thuis eet en op me vrije dagen ga ik zuipen en eet ik weer niet thuis :D maar dat deed ik altijd al :/
|
zit niet zo heel veel verschil tussen
|
Citaat:
|
ik ben echt superlui, nog luier dan als ik naar school ga, en ik kijk nog meer films...
|
Citaat:
ach , zoveel uurtjes scheelt het niet, voor mij dan :D |
Citaat:
|
nee, eigenlijk vrijwel hetzelfde :/
|
Citaat:
|
Ja.. niet.
Ach, ik heb toch bijna geen vakantie :) |
Citaat:
Ripper |
Ik slaap ontzettend veel, doe helemaal niets, ben de gehele dag vrolijk en ik drink veels te veel. :| Hm, eigenlijk precies hetzelfde.
|
Ja, een beetje wel. In de vakantie is het risico dat ik domme dingen doe groter, om het zo maar te zeggen..
|
Ik eet soms minder en heel vaak dus niet.
|
Ik doe in de vakanties meer dan in de normale schoolweken... heb afgelopen week heel de tijd geholpen met de kamer van m'n broertje, terwijl ik in een schoolweek praktisch niks uitvoer op wat socializing na...
|
nee,
op het einde van het jaar spijbelde ik zoveel, dat de verschillen tussen vakantie-school bijna miniem waren |
Ga heel laat naar bed, sta heel laat op, eet veel minder, zie mijn vriend veel meer, ga meer uit, kijk meer tv, forum meer...
|
Ik leef als een prins in de vakantie!
|
'k heb nu 4 maanden vakantie, als'k thuis ben, slaap ik denk ik 12uur/dag ofzow :o
|
nee, ik doe het zelfde als in het weekend.
FEESTUH en Drinkehh en Wijvehh en verders hou ik het voor mezelf.:p |
Studeren is feestvieren dus mijn vakantie duurt al bijna twee jaar
|
Jah, ik doe ineens elke avond wat, ik blijk vrienden te hebben :D
|
jah zeker wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |