![]() |
Gelukkig!
Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je volmaakt gelukkig bent???? ik wel! vooral de laatste tijd! :D :D
liefs Roos |
nee eigenlijk nooit
|
Soms .. dit jaar nog niet gehad .. dat jaar daarvoor ook niet :o
|
Ja, vandaag! Doei Ben! :D *zwaait*
|
hmz, ja soms wel als ik met mn vriendinnetje ben, maar ja, overdag bennik veel aan t leren voor examens, wor je niet hee lgelukkig van :(
|
Nou, momenteel ben ik wel redelijk gelukkig :)
|
laatste keer is echt lang geleden
geluk is relatief |
sooooooms!
*denkt aan (eer)eergisteren* :p |
volmaakt gelukkig? nope .. nevur
|
Wat is volmaakt gelukkig?? En wanneer ben je dat? Volgens mij kan je dat nooit zijn... Je kant wel heeeeeeeeel gelukkig zijn ;)
|
Njah.. heb ik op dit moment niet echt last van moet ik zeggen..
|
Nee, meestal niet nee...
|
met koninginnedag dat was echt geweldig
en dan veel zuiphun nou dan word je wel gelukkig (melig) haha |
als ik mijzelf leeg in de schoot van een mooie dame :o
maar dat is maar voor even, daarna treed zo'n akelig leeg gevoel op... |
ja, af en toe heb ik dat wel, krijg je echt zo'n verliefd kriebelig gevoel in je buik (terwijl ik dan helemaal niet verliefd ben soms). Wel gaaf gevoel :)
|
jah heel af en toe voor even...!!!
|
Niet volmaakt gelukkig... maar soms wel eens een moment dat je zo verliefd bent dat je alles aankunt, en dan besef je dat je moet oppassen om niet weer gekwetst te worden...
|
Niet vaak....
|
Citaat:
|
Er zijn af en toe wel momenten, maar dat zijn momenten dat je eigenlijk alles om je heen even vergeet en je focust op 1 aangenaam iets...
|
Ja, soms wel! Maar de laatste weken niet meer zo... (n)
|
héé gaaf al die reacties!!! :D
jammer alleen dat er zo weinig echt gelukkige mensjes zijn! bedoel je kan niet altijd gelukkig zijn, maar er zijn toch wel momenten dat je denkt "mmh...ben nu best wel gelukkig?" maar ja is natuurlijk ook maar net hoe je zoiets ziet. Liefs Roos |
Ja zoals gisteren dat ik lekker op de bank zitten samen met vriendinnen een film zit te kijken...
echt ik zou nergens anders willen zijn op zo'n moment er is weinig voor nodig om je gelukkig te voelen soms!! |
ja, dat kan een gezellige middag met een vriendin in de stad zijn, maar ook gewoon lekker alleen op een bankje zitten aan het strand en een beetje voor je uit staren
life is great:D |
Nee.. Eigelijk..
|
Citaat:
|
Ik ben nu niet volmaakt gelukkig, maar ik voel me goed en het gaat ook wel perfect met me, er zijn gewoon een aantal dingen die nu missen in mijn gelukkige bestaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |