![]() |
Wat ga je vandaag doen?
Zo ga ik naar Leidschendam, naar een broek kijken die m'n moeder had gezien daar. Daarna ga ik om 1 uur werken tot 8.
owh...en eten natuurlijk.. (Es:D:P) |
uhm. niks? ik moet dadelijk werken, maar ik weet nie hoelang en hoelaat, zucht. ik heb dr iig geen zin in.
|
Citaat:
|
Ik heb GééN id ... en t is verdikkume nog mooi weer ook
|
leren, leren en nog is leren :(
|
werken
fitnessen naar een vriend |
leren. heeel veel leren.
en dat heet dan vakantie :rolleyes: |
als ik leren zou zeggen, zou ik hypocriet zijn dus:
leren ;) |
kansloos forummen
hm :D |
zometeen lunchen, daarna wat kopieeren in de stad, meteen kijken voor een cadeautje voor het 25-jarig huwelijk van mijn ouders en een cadeautje voor moederdag. Daarna door naar m'n moeder, ik blijf daar eten vandaag want direct na het eten gaan we naar de sportschool. Na het sporten weer naar huis, nog even tv kijken of lezen en dan ga ik slapen ;)
|
kzou met een jongen naar de stad gaan, maar.. ik mag niet weg van huis
want mijn neef (die logeert bij ons) kanik niet alleen late, want die heeft zijn been gebroken en dan moet ik hem helpen bij bepaalde dingen, want mijn ouders en mijn zus zijn ook weg vandaag... duz vandaag word lekker binnenzitten, msn-en, huiswerk make msgien, film kijke, forum-en... meer week nog nie |
bijkomen van de ontzettend zware vakantie op de veluwe
schoolwerk doen :( geestelijk voorbereiden op m'n eerste werkdag morgen moeder irriteren :D |
Leren :(
|
ik ga klaverjassen en de caravan zomerklaar maken. een pot bier drinken met mn maten sjon, henk en koos van de camping..
;) |
huiswerk maken, ik ben al een heel eind op weg, maar er moet nog veeeel meer gebeuren :(
|
Leren, leren en nog eens leren...
misschien ga ik vanavond nog even poolen of blowen bij iemand thuis, maar meer plezier zit er niet in voor vandaag (en de aankomende twee weken...) |
Straks eerst even opruimen, dan taarten inkopen. Vanmiddag komt mijn broer koken en daarna komt de rest van de fam ook eten :) Vanavond ga ik stappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oppassen (nu meej besig)
daarna wukvul zie ik nog wew |
*zit op z'n werk* :/
|
Om half 2 onze auto weer halen van de garage en geleende auto inleveren. Om half 3 gaat mijn tante trouwen in een klooster (niet voor de kerk hoor, ze trouwt alleen IN een klooster :D), dan ffies receptie.. En dan om 5 uur vertrekken naar het strand om daar te barbecuën met de familie tot een uur of 1 ofzo?! En nee we zijn niet GESTOORD (hoewel..) want hier schijnt de zon en is de lucht practisch STRAK blauw :D :D En daarbij zitten we toch in een stranttent...
|
nou euh, ik heb al gehad:
8-9u les scheikunde (en normaal daarna preofexamen, maar dat deed ik ni mee) 10.30 - 1300 plantkunde practicum genetica strakjes: trein kwart voor twee, drie uur this aankomen, was afzetten bij mammie, verhuizen naar pappie, daar eten, tijsje rondhangen en tegen tien uur naar het jeugdhuis druk dagje altijd vrijdag :( |
Leren---->stappen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo de stad in.
Vanavond maar weer vervelen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik ga vanmiddag naar de stad met een vriendin, en vanavond lekka lui tv loere ofzo :D verder niks bijzonders!~ Myrthe |
de planning was in de boeken duiken, maar 't wordt waarschijnlijk tv kijken, douchen en dan m'n nest inkruipen..
|
Citaat:
Kga vandaag trouwens de hele dag leren, ik ben nu echt een saaie miep gewoon. :( |
Schoolwerk :(
kleine klusjes die al de hele vakantie op me wachten |
Ik ga vandaag
- anatomie leren - Muziek downloaden - Herlaadkaart kopen - koken/inkopen doen - mijn tekeningen afwerken - schema's maken voor ehbo - op zoek naar ervaringen ivm ADHD en etuh:p |
Ik ga vandaag werken en verder nixen
|
om twee uur werken tot zes
daarna door naar mn vriend blijf ik daar slapen (:D ) en is er een of ander feest waar we naartoe gaan (y) |
Mijn kamer en de badkamer schoonmaken en opruimen, daarna weet ik het nog niet. 's Avonds komt mijn beste vriendin langs en gaan we uit, morgen vroeg gaat ze weer weg. Ik heb dit weekend lekker vrij van mijn werk.
|
shoppen in Deventer :D
|
ik weet nog niet wat ik ga doen
op de computer denk k :) |
Bar weinig want ik ben ziek :( Bah en ik wil echt super graag uit vanavond. Mjah misschien ga ik (heel bikkel ;)) alsnog als t wat gezakt is en ik een paracetamolletje heb geslikt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |