![]() |
Wat heb je net gekocht?
Vandaag nog niets, misschien zo een broek (zie http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=77573). Gisteren wat eten bij de supermarkt waar ik werk. Eergisteren een heel cool spijkerjack (echt niets voor mij, maar het staat wel leuk :D)
|
rijles :/
|
Citaat:
|
hallo, ik ben net wakker :eek: maarrem, gister heb wel wat dingetjes gekocht:
*kopieert dit uit lifestyletopic* - dubbelvlapolo :) is roze met geel en een wit kraagje, korte mouwtjes, mooi! - blousje met korte mouwen; wit met rode horizontale strepen (y) - dit kettinkje voor mijn Dwaynetje, omdat zn andere was gejat: http://www.endoria.net/upload/index.php/1665970437 |
Citaat:
|
Niets. Maar ik ga binnenkort mijn bureau helemaal vervangen denk ik :) de handel ergonomischer inrichten..
|
Witte linnen wijduitlopende broek waar ik natuurlijk nu al vakkundig koffie overheen heb gegooid. :mad:
|
Citaat:
|
schoenen
|
Citaat:
|
gister ben ik naar r'dam gweest, duz ik heb weer wa kunne kope :D
een zwarte, lange rok, lak-achtig een jas(je) voor alsut lekkerder weer word, lichtblauw met donkerblauw en rood een sleutelhanger, eendjuh een zwarte roos, op een magneet(je) da wast wel ongeveer |
een aflaatbrief voor al mijn zonde
heeft me n flinke duit gekost |
als laatste een biertje gisteravond
|
fles cola en een zak snoepies in de 'campingwinkel'
|
oorbellen, 3 paar sokken :D
|
zonnebril :cool:
|
het laatste wat ik heb gekocht was treinkaartje, gloof ik...
|
2 D15 male chassisdelen
klinkt interessant, maar t zijn gewoon stekkers voor in je gameport |
Citaat:
|
Citaat:
|
Setje make-up borsteltjes bij de hema voor €2,70...
|
Citaat:
|
hangertje van een pentagram:)
|
Een pak pudding..... :p
|
Treinkaartje, ik kwam er alleen niet zo ver mee...
|
sigaretten
|
koffietje in de pauze van plantkunde practicum, hmmmm die deed deugd
|
schoenen voor bij m'n galajurk
|
Een dubbelgele squashbal.
|
Een bijzonder lekkere appel/citroen slagroom vlaai van de HEMA :)
|
Een pizza voor vanavond...
|
Ik was zo gedeprimeerd vanochtend, dat ik even ben wezen winkelen..
* Zwarte wijd-uitlopende driekwartsrok. * Roze riem. * Rood-met-roze-bloemetjes-hemdje. * Roze ondergoed. * Minidisc-dingen. * Schuifspeldjes. * Nieuwe portomonnee. * Oranje bikini. (Gawd, wat moet ik m'n haar verven..) * Zwarte bikini. * Heel lief kaartje voor heel lief persoon. * HELE KOELE FELroze tas. *verliefd* * Lichtgele wijd-uitlopende driekwartsbroek. * Blauw-met-oranje-Puma's. (Ik hou van de uitverkoop (y)) * Treinkaartje. * Flesje water. * Broodje brie. Pfew, ik voel me een stuk beter. :) |
vandaag niks, gister 2 nieuwe spijkerbroeken :cool:
|
Pure vetiver van Azzaro (luchtje)
|
strippenkaart
|
Heeeeele koele paarse tas bij de Hema enneuhm...een strak boxershortje voor onder m'n linnen broek :)
|
Boekje waar al mn friendjuh iets leuks in moeten schrijven
Kaartje & autodrop voor mn vriendin die vandaag dr rijbewijs heeft gehaald |
kauwgom, van die vieze superzoete roze kauwgom, waarmee je suuupergrote bellen kan blazen die als ze kapotklappen in je haar zitten :( :o :D
|
Wortelen met loof
Ui Aardappelen Een krant Wiener melanche Brie :p |
Video gehuurd (ja moet je ook betalen :p)
Kindersurprise-ei Deo Deo douchegel cadeau voor moederdag |
ik heb net de beer betaald op de vereniging :S
|
Citaat:
Vandaag heb ik alleen een bakje koffie gekocht in de intercity Nijmegen-Utrecht (€ 1,35) En gisteren: - Twee ijsjes bij Australian Ice Cream in Tilburg - Croissantje ham-kaas bij de V&D, ook aldaar :) - Twee keer consumpties betaald voor m'n charmante Brabantse terrasgenote en mezelf :) - Op de terugweg nog even een Snickers uit een automaat getrokken |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we dat voorlopig nog even in het midden houden, shall we :) |
een zakje snoep denk k :)
|
een kettinkje... hartje met "Spike" erop :o best wel kewlies
|
Citaat:
|
een rood rokje met franjes en een zwarte broek met splitten, owjah ook nog een paar bindi 's of hoe je dat ook schrijft
|
2 deo's (deo compact van nivea en grote fles deo van dove :p),2 tijschriften (voetbal international,en hand in hand) en de Feyenoordkrant,uhm...flesje cola :p,labello cherry,toillettasje,en dat was het zo'n beetje..niet veel dus.
En net een pakketje van Yves Rocher gehad wat ik had besteld,met 2 flessen (echt mega flessen) bodymilk vanille en framboos,en een fles parfum :) 20 EURO!!!Afzetters :o |
Uuh een broodje met allerlei beleg..2 magneten met Tenerife erop..Voetbal International voor 5 (!) euro..Stelletje afzetters daaro..:mad:...Uuh dat was het wel volgens mij..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |