![]() |
Nog een keer terugblikken? :D "Die goede oude tijd"
* Toen HADES het forum nog terroriseerde
* Toen Betsy nog lekker was * Toen bijn iedereen iedereen kende * Toen 648 nog mixies voor ons maakte * Toen italianboy nog aanbeden werd * Toen en nog mooie dames op het forum waren (Thug Lisa, Lieverd) ........... |
* Toen ik hier nog niet kwam
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen mij dan altijd tenminste.. :S |
Citaat:
Zo lelijk en dan doen alsof je vet lekker bent.. |
Citaat:
als ze nou echt lekker was en ze kwam een beetje arro over, oké, maar zij was gewoon vet lelijk en als je dan nog beweert dat je lekker bent kun je wat reacties krijgen... |
Citaat:
Maargoed snap het wel van jou hoor, maar ik kon het wel begrijpen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb betsy nooit lekker gevonden.. en ik kon dr ook nooit uitstaan..
hades was echt berucht; ik zat em altijd af te vragen, wat zou dat voor menneke zijn.. Ik heb m inmiddels ontmoet :o nu zitten er echt wel veel mooie vrouwen en POKI zat er vroeger ook al.. six4eight maakt nog regelmatig mixen |
Citaat:
En ja de mooie dames.. :confused: Wie dan? |
Citaat:
mortischa de vriendin van DWJ shanli bubbeltjes g-sus girl marlous en nog een zooi die ik nu vergeten ben.. |
Bubbeltjes en G-Sus Girl zijn inderdaad wel mooi, maar die komen niet zo vaak op het forum?
|
stipjuh!
En natuurlijk VVO die zelfmoord ging plegen omdat jullie d'r niet mooi vonden :D |
Owja stipje.. :D
Maar die komt hier nu vast nog.. alleen onder een andere naam.. ;) |
Nu moet ik ook opeens weer aan Chelsea en SPICE GIRL denken.
"Ik moet van Anita (Chelsea) zeggen dat........ " :D |
en die ene stakker die zei dat ie ongeeslijk ziek was en toen overleden was, maar achteraf bleek dat t een zieke grap was..
ben zn naam even kwijt; als ik de naam denk ik: ohh jah dat was m |
Citaat:
|
Milka koe die verkering had met jamie van di-rect :D
Of was dat nog niet zo lang gelden :confused: |
dat almeregirl en betsy niet door een deur pasten :D (niet letterlijk nemen ito)
|
Citaat:
associeer jij meiden met zooi? :D |
mja dat was wat :)
|
Citaat:
* Toen Stipje er nog was |
we blikken terug
9 september 2001 er kwam een wonder het forum binnenvallen genaamd ZAAGMANS |
Citaat:
|
Citaat:
* Toen dit forum er nog niet was * Toen de KM en AG er nog niet waren |
Citaat:
Heel erg lang geleden :D maar ik vond het chatten niet zo leuk, dus hield ik er toen weer mee op :/ is 3 a 4 jaar geleden ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ossama bin zaagmanz :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-toen mclaren nog wat met shadowkut(zo noemde ik haar,ik mocht haar niet:o) had.
-toen maf fluitketeltje nog vaak op onzin was. -toen UnFoRgIvEn hier nog kwam,achteraf bleek het een eikel te zijn.(heeft gemeet met hem) -toen inderdaad de KM en AG nog bestond.. |
- toen we algemeen gebabbel nog hadden....
|
- Toen Renske er nog was. *zucht*
- AG! Was koel! JAAA! - Sterrie en ik samen tegen een hulpeloos slachtoffer. - Sebas met z'n Baywatch-topic-ding. - Ca en Ster die maar DOOR bleven gaan over kiwi's. Zeer selectief geheugen. :D |
mijn nachtelijke discussie met ~veritas~ over biermerken...
|
*toen secreet's familieleden nog niet op t forum zaten :p
*toen de kantine meetings nog koel waren.. |
btw betsy is nog steeds wel lekker (kzie dr regelmatig) , ze heeft alleen een bril :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...toen ik hier nog kwam
|
Citaat:
|
Citaat:
*hugt ella* danku danku danku |
Citaat:
ok zal nog eens smsuh vanavond ofsow als ik nie te zat ben want LOKERSE FEESTE beginne :) :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |