![]() |
Het is weer zo ver...
Zit het weer niet tegen, is het vakantie, ga je iets leuks doen, wie verkloot alles weer? Juist de NS... Seinstoring bij Vleuten, het zal weer eens niet bij Vleuten zijn...
Van wie of wat baal jij vandaag? |
MIJN EXAMENS!! en nu ga ik wee rleren doei
|
euhm
nog nix.. |
Van Jan, want die zeurt dat de muziek hiero niet hard mag.... ;)
|
Op het moment gaat het wel. Zit op mijn werk hier, wat wel kut is: de beheerder heeft hier de top-cooling afgesloten, omdat deze slecht was aangelegd (het hele zooitje is doorgeroest) :/
Dus het wordt hier van de zomer echt warm op kantoor .. maar ja, aan de andere kant: zo lang zit ik hier niet meer :D |
Van niets !
Het is een prachtige dag en ik ben nog vrij ook (y) |
De tv is kapot :mad: :mad: :mad:
Hij zei net ineens "boem" |
Van mn tentamens
En dat mn beste vriend vandaag niet mee op stap gaat :( (maar ik ga wel mickael meeten!) |
Citaat:
ik geloof er niks van we nemen wel zon vissersparaplu mee, die heb jij vast :D |
Ik baal ervan dat ik weer slecht heb geslapen...
en dak vanavond niks te doen heb... en dat ik continu gevraagd wordt wat die dingen in me nel zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neem een fles drank mee we gaan chillen bij de rottermeren (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'wie heeft gezegd dat ik tim erbij wilde hebben' :rolleyes: want wat zei je nou ?!? o ja , tim is een vriend van me , en als ik hem erbij wil, wil ik hem erbij dat geldt dus niet voor mij (n) |
Citaat:
wat lul jij:confused: ik neeem zeker geen jordy mee |
Citaat:
maar niet dat je hem er niet bij wil hebben ? klinkt beetje lullig , vind je niet |
Citaat:
|
niet chatten
|
Citaat:
ik wil dat freek er wel bij is |
Citaat:
dat kan ook nog ? :/ |
chat=dicht
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |