![]() |
Binnen enkele dagen is het zover... Op 6 mei vertrekt Sinixje naar de marine en voor zover ik er wat van weet, zal hij dan minder hier zitten... :(
Voor wie is dit een opluchting en voor wie niet? Voor mij niet... :o Dus met andere woorden: zeg hier wat je nog te zeggen hebt over/tegen/voor Sinix.... |
hiep hoj? we zullen zn boxer pics missen..;)
|
Ik vind het heel jammer!!!
Sinix is gaaf!!! *kusje aan sinix* Ik zal u missen :(;) |
Ik vind het heel jammer dat hij gaat. Ik zal hem ook gaan missen.
Maar eerst is hij nog morgen jarig dus alvast van harte gefeliciteerd. |
Eindelijk...
|
we gaan m missen op t forum :p
|
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
|
OMG ze gaan 'm toch geen wapens geven hé? :eek: :eek:
|
Citaat:
|
:o ...... ik hou van jullie:o :D
|
Citaat:
|
Marine? Sinix?
Gaan we Bin Laden bestoken met psychische oorlogsvoering? |
Citaat:
mja ik ga jouw ook missen !!... :( mja .. |
wordt sinix hier nu verward met fleet admiral? :confused:
|
Citaat:
vaarwel sinix! *afscheidszoentje* :o ;) |
Citaat:
binnenkort zij aan zij: fleet admiral en sinix, in een samenwerking van de nederlandse met de amerikaanse vloot :D |
Citaat:
Doei Sinixje :o :) |
hij is wel grappig soms, soms zwaar irritant, maar zeker wel aardig :)...
|
doei
|
Ik snap niet wat ze leuk aan je vonden :)
|
zolang maar die foto 's van zijn ass (:D jah jah lekker oppervlakkig) regelmatig op het forum geplaatst worden . vind ikke allezz best :p
|
Citaat:
|
Ach, wat kan ik zeggen...ik zal er niet rouwig om zijn, om maar eens 'n understatement te gebruiken.
|
Citaat:
Nou Sinix, ik ken je verder amper, heb je maar 1 keer irl gezien, en een veel posts van je. Soms kom je wel grappig uit de hoek, soms ook irritant.. Na ja, doei! :) |
*overhandigd siNix een bloemetjuh*
'k kom nog wellus langs in Den Helder :D moet gewoon zien wat er met zo'n militaire basis gebeurt als er een siNix aanwezig is :o |
gefeliciteerd
't ga je goed:D |
Uhmz, ja, doei, bijna-plaatsgenoot. ;)
|
is dat niet die gast, op een foto die in ze neus zat met z'n vinger.
|
Sinix, ik zal je leuke topics héél erg missen!!! En je mooie koppie en lekkere kont ook! :o :D :o Maar ik wens je wel heel veel sterkte, succes en plezier! *knuff* :)
|
Citaat:
|
Sinix, ik vind het zo jammer dat je weg gaat...*ahum*
|
*zingt liedje voor sinix*
...........~zeg dat je niet hoeft te gaan schat, gaan schat, maar je moet.........ja je moehoet......*barst in snikken uit* *pakt wederom krukje* kuuusje:o :o :o :o |
Citaat:
JAAAAAAAA! :D Zie 't al voor me. :p Sinix als sergeant-majoor in Nederland, ik als Fleet Admiral (***** 5 sterren) in Amerika. :cool: :p |
Citaat:
Maar Sinix, Succes! |
Citaat:
Hoe lang zou 'ie 't daar volhouden? Of beter gezegd, hoe lang zou het duren voor z'n klasgenoten 'm kielhalen? :p Maar sinix, iig succes. :) Spreek je nog wel op MSN. ;) En misschien op de Vlootdagen? :D |
Citaat:
Of misschien word hij ook wel Admiraal ooit... je kan verder studeren voor officier... ;) Dussss dan word het écht leuk.... Admiral 'Fleet Admiral', USN Vice-Admiraal 'siNix', KM (Vice-Admiraal, ***, is de hoogste rang in de KM.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|