![]() |
Wat zit er allemaal in je portmedinges
Dat ding waar geld in zou moeten zitten, wat zit daar bij jou in?
-wat muntjes -briefje van 20 euro (frans briefje) -id-kaart -rijbewijs -ov-studentenkaart -briefje met wachtwoorden van de mediatheek op school (ik kan op de computer van de miepmutsen :D:P) -pasje hogeschool -giropas -pasje verzekering -verlopen telefoonkaart -mapje met 2 fotootjes -biebpasje van centrale bieb Leiden (loopt ergens eind dit jaar af, boeiend he?) -buskaart met 5 vrije strippen en 3 stempels -hcc ledenpas |
Citaat:
|
Maareuhmz...
- Geld (muntjes/ briefjes) - bus abonnement - Sis Kaart - Identiteitskaart - Bloegroep-kaartje - Zakdoek met gedicht erop - Footoo - Buskaartjes - Adresjes - Lidkaartjes Nah kweej nie ....:p |
*zoekt*
* 95,nogwat aan geld. * Strippenkaart. * Treinkaartjes...*telt*..8. * Bonnetje van de Bieb. * Nog een stuk of 20 onverklaarbare bonnetjes. * Bonnetje van de Intertoys. (Wanneer heb ik een waterpistool en een hoepel gekocht? *confused*) * Briefje met een telefoonnummer. * Briefje met een adres. * Briefje met een e-mailadres. * Heel lief briefje van een vriend. * Paar bonnen van uitgaan enzo. * 2 foto's van mijn ogen, was voor ckv-opdracht. * pasje Bieb Rotterdam. * Pasje bieb Ridderkerk. * Pasje bieb Barendrecht. * 4 schoolpasjes. (Volgens mij moet je die inleveren.. hmmz..) * 3 pinpassen. * CKV-pas. * Telefoonkaart. * Beltegoedkaartje. * M'n identiteitsbewijs. *DIE FOTO, DIE FOTO!* * 2 pasjes van videotheken. * Pas voor m'n werk. * HELE grote stapel pasfoto's. *jee* * Paar briefjes met cd's, dingen die ik moest onthouden. (Vast niet gedaan..pff) En dat was het wel..? [edit]Ja, ik verveel me.. ga ik uit of niet? *dilemma*[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geintje :o :D |
Citaat:
|
- bankpasje
- pinpasje - paar muntjes - briefje van 10 euro !!!!!!!!! YEAH!! dat was ik ff vergeten :D - pasfoto - kleine fotootjes van me vriendin & ik - buskaart - 2 bioskaartjes (van suuuperlang geleden !!!) - paar bonnetjes van 't winkelen - snoeppapiertje :confused: - paar telefoonnr's. van goede vrienden van mij. Zo dat was 't :). Myrthe |
op het moment alleen pasfotoos.. nix geen geld.. da theb ik overal en nergens liggen
kuzziess |
uhm
-bonnetjes (wtf moet ik met bonnetjes?) -schoolpasje -briefje met één of ander tel.nummer boeiend he |
- Concertkaartje van 't concert van Within Temptation op 2 februari.
- Verlopen maandabonnement voor de Melkweg. - Kassabon. - Twee verlopen bioscoopkaartjes. - Briefje met huisadres van iemand. - 25 treinkaartjes. - 12 buskaarten (waarvan 10 vol). - Bonnetje van mijn geleende biebboeken. - Coca-cola-Card. - 2 (??) pasjes van Anoz Verzekeringen. - Biebpasje. - Pinpas. - Beltegoedkaart zonder beltegoed. - 14 pasfoto's. - Briefje van 10 euro. - 1,92 euro aan muntgeld. D'r zitten wel zinloze elementen tussen, zeg! :eek: |
Alles zit los in mijn tasje nu...raak mijn 'portmedinges' steeds kwijt:(
|
- Collegekaart KUN
- OV-studentenkaart - Giropas - Club Nokia lidmaatschapspas - Strippenkaart - Kopiëerkaart van de KUN - Treinkaartjes, een hele hoop, de meeste over de route Rotterdam-Utrecht-Arnhem-Nijmegen - Kassabonnetjes - Klantenkaart Ziengs Schoenen - Klantenkaart Steppin' Out - Briefje van € 10,- - Ongeveer € 2,50 aan muntgeld |
-60 euro
-wat pasfoto's -een euro/gulden-omrekenkaartje -videotheekpas -2 bankpasjes -bonnetjes -volle strippenkaart -voordeelurenkaart |
-€11.85
-al m'n bioscoopkaartjes (ja, ik spaar ze :)) -strippenkaart -bankpas -(m'n nieuwe) chipknip -Videoland pas -briefje met telefoonnummers -Budget telefoonkaart -postzegels voor binnenland en voor buitenland -mini jaarkalender |
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=76091
Ik vind dat je hier je vraag ook wel kwijt kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |