![]() |
Had jij ook van die sneue ventjes die telkens on/offline kwamen?
siNix je bent nu toch al 21 :eek:
|
Geen idee, kheb me beeldscherm uitgezet..
|
bwahahaa .. owow :p
erm, maar neej, mijn lieverd en ik houden ons forum en MSN leven gescheiden ;) |
Kwamen? Tijdens De Twee Minuten?
Ja ik.. ik moest weten hoe lang het nog duurde allemaal want mn klokje loopt niet zo goed.. maar kwas wel stil! |
Citaat:
|
morgan c. hoax wil laten blijken dat ie sinix in zn lijst heeft..
:o |
neuh heb ik niet
ik was naar de videotheek om 20:00 uur :D en het was er nog druk ook! ik maar denken dat de hele bevolking respectvol was en trouw voor de buis 2 min stilte zat te houden... :mad: stond ik alsnog in de rij!! ach ja, gelukkig draaiden ze american pie 2, hoefde ik me niet te vervelen en had ik nog wat te lachen :D |
trouwens .. hmm, kwas ook maar gewoon even wat te drinken gaan halen enzow .. dus kweet niet .. maar t was siNix niet iig :p
|
Citaat:
* MCH die stoer wil doen dat ie 2 siNixen in z'n lijst heeft :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ik zou het niet weten, was niet zo'n sneu ventje wat tegen die tijd op MSN zat... :p
|
Ik heb ook sinix in mn lijst, ben ik nou stoer?
|
Nee gelukkig niet
|
Citaat:
|
het spijt me :o
voor de msn mensne sinix@usa.com zieniks@msn.com sinix2002@msn.com leerlingen@hotmail.com :D |
ja das zwaar irri
|
ik hou van jullie ,, het spijt meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuh :D
|
Citaat:
wat doe je op je verjaardag op t forum?? |
Citaat:
dus ik d8 heeeeeeel ff op het forum ;) voor de duidelijkheid : ik dans bij discotheek,vandaag verjaardags feestje! excuses hoor:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |