![]() |
Naar welk bevrijdingsfestival gaan jullie? (Als jullie gaan)
Ik ga naar Wageningen:)
|
Ik zou het liefst naar Roermond gaan (vrienden van mij moeten daar optreden) maar aangezien ik de hele dag moet leren.....:(
|
het regent :mad:
maar ik ga ook nr wageningen |
Bij ons vieren ze het morgen pas... mjah dat heb je in die griffo dorpjes bij Dordt. Of ik dan de deur nog uitga weet ik niet btw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DIKKE FOK WEER
ik kijk wel Maar anders wel wageningen |
als ik ga ga ik naar haarlem.
|
als ik ga is het wageningen
|
zwolle --> after forever!!
|
Groningen --->> Extince & Millionaire
|
hell, wageningen... in de regen.. mag ik hierbij het weer erop wijzen dat het godverdomme al MEI is
|
Ik ga niet.
|
Ik zou vanavond naar het bevrijdingsfestival in almere gaan. Maar ik las op omroep flevoland teletekst dat het programma ingekort werd en dat grote namen niet zouden komen, omdat er door de regen mogelijk kortsluiting op het podium zou kunnen ontstaan. :mad: :mad: :mad: Dat vind ik nou echt stom. Ik had me zo verheugd op het optreden van van dik hout...
|
is er een in den haag?
dan zou ik daar naartoe gaan om alvast mensen te ontmoeten ofzo... |
Gouda.. whatever, doe wel wiskunde ofzo. Het is kloteweer :(
|
Geen een.
Ik heb lekker de hele dag films gekeken :) |
Ik ZOU naar Rotterdam gaan, maar ze hadden gewoon ontzettend het slechtste programma.. :| EN het regende, EN ik voel me ziek. *zucht*
|
Almere, alleen et was afgelast dus gewoon in de kroeg gezeten :)
|
ik zat en zit thuis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ZOETERMEER
golden earing echt coolll |
Citaat:
|
Citaat:
Ik iig wel. GATVERDAMME, ik kwam echt zeiknat thuis.. Niet van de regen, maar van het drassige gras. Bleh. |
Citaat:
Volgens mij had ik nog een Waspfiguur op brommer zien rijden?! Of was je niet op de brommer? Naja, p-chez was er ook. |
Citaat:
En Kane en Sita.. |
Ik ben naar Haarlem geweest ( misschien omdat ik daar woon :) ). Was heel gaaf...
|
Haarlem, om dezelfde rede als Feline. Was wel gaaf, beetje kutweer, maar aghhh het regende iniedergeval niet echt.
|
haarlem was :cool:
|
Citaat:
|
Ikke ben naar wageningen geweest .. en het waszzz leuk :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Paars frame met felgele velgen? :D Dat was ik dus. |
okay... bevrijdings festivals...
ik was naar het vuurwerk gaan kijken in Zoetermeer daar traden de Golden Erings op ofzo... klonk niet slecht... was wel gezellie bier was niet duur... en nu een slotje aangezien we een jaar moeten wachten op een zinnige reply :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |