![]() |
Aan wie erger jij je het meest???
:mad: (n) :( :o :eek: :confused:
|
Op het moment even aan mijn beste vriendin, is tijdelijk, dat soort periodes hebben we regelmatig.
|
aan m'n PO wi, ik snap er echt geen hol van :(
|
aan mn vader.
|
Aan jou... met je smileys... :rolleyes:
|
Piet Paulusma
|
Pim Fortuyn
|
Nu aan niemand,maar gister aan m'n opa!
Die komt binnen,zeg weer 's niks tegen me. Dan praat ik tegen 'm,reageert hij gewoon niet en lult 'ie eroverheen tegen m'n moeder. En daarna loopt hij op alles wat ik doe te schelden. GRRRRRRRR |
iemand die me totaal niet kent, en zich een mening over mij heeft gevormd die slechts op mijn posts is gebaseerd :p
verder projecteert die persoon zijn eigen zwakheden op mij, en beschuldigd mij ervan :D |
Citaat:
|
aan....eh.....
*tien minuten later* niemand:D |
miro :D
nee hoor |
op dit moment...
een brallend ventje |
mn vader(serieus)
|
op dit moment ik me overal en aan iedereen ergeren :) jah nou sorry hoor, ik echt in een fuck bui zijn!!
|
hmmz, aan twee 'goede' vrienden die tegen me liegen en m'n ma
|
Aan alle mensen die denken dat ze het beter weten, maar eigenlijk er totaal niets van af weten.
|
Nu even aan niemand.
|
Citaat:
En neuh, ik erger me momenteel niet echt aan iemand. |
Citaat:
En meteen de goede gequote, ik erger me aan mensen die zich aan mijn spellingsfouten ergeren... ik kan dat nou eenmaal niet, ik kan weer andere dingen... |
behalve mezelf, aan niemand:)
|
Citaat:
|
meestal aan m'n computer of m'n zussie
|
Aan euhm sinterklaas, omdat ie alleen op 5 dec kadootjes geeft... :(
IK WIL NU KADOOOTJUHS! |
Aan SUUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En aan m'n vader! (eigenlijk m'n hele familie |
aan de hamster die bij ons 'logeerd': kutgeluidje.....!! ( dat ronddraaiend rad :D)
Myrthe |
m'n broertje :mad:
hij zit benede, ik bove en ik hoor 'm hier schreeuwen :mad: |
*denk*
concierges op school mijn duitsleraar :D en pim fortuyn, door hem kijk ik geen tv meer, en lees amper de krant (n) |
Soms aan mijn ouders, heel vaak aan mijn broer en zijn vriendin! En aan mijn wiskunde leraar en anw leraar! En ook aan iemand van dit forum...
|
een vrouw op mn werk
aaaaaargh ze heft zo'n rotstem!!!!!!!! echt heeel erg :\ |
Pim en al de rasicten op deze hele fok wereld.
|
Citaat:
aaargh wat een verschrikkelijke vent! Volgens mij zijn z'n ouders broer en zus. |
Aan mn moeder die zo aan het stoken is en de hele fam. tegen mn pa opstookt :mad:
|
mijn zus op dit moment...:mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij zegt is iemand wat ie (en veel anderen) denkt en dan kan dat weer niet. Mooi hoor, ik zeg niet dattik om uhm had gestemd, maar het is wel goed dat zo iemand af en toe naar voren komt!!!! |
Op dit moment? Aan m'n beste vriend.. Hij doet een beetje zielig, maar snapt ondertussen niet dat ik het ook moeilijk heb.. *grr*
|
pim fortuyn mag je nu zeker niet meer zeggen?:rolleyes:
|
ehm. ik erger me nu aan niemand eigenlijk, net ergerde ik me nog aan m'n vriend omdat hij niet gesmst had, terwijl ik net half ziek thuis zit te kijken, maar hij mailde net nog duzzz is ook weer over, en soms wel 'ns aan m'n ouders, o,ja op dit moment toch wel, aan iemand die zich een vriendin noemt maar die nooooooit wat zegt, en alleen maar vraagt: Wie, wat waarom hoe enzo. heel nieuwsgierig, maar verder een stomme trut. En zo af en toe een poosje aan een wel goede vriend(in) maar dat heb ik wel vaker en dat gaat ook zo weer over.
|
mijn moeder die zonder reden woedend op mij is :(
|
m'n broertje
|
shock85
(en als je dit leest, sorry:), maar ik erger me vandaag aan je...weet je dat ook alvast) |
Citaat:
+ aan m'n ex vriendje die ik gisteren zag met een ander :mad: |
Citaat:
oh, ik erger me ook aan mn ex, die voor mn neus met een 5 jaar jongere doos zat te zoenen! :D dat lucht op |
Citaat:
|
Citaat:
|
onwetende...
|
niemand eigenlijk..
|
aan een jongetje op MSN opt moment, zucht :)
Maar wel leuk, Zoveel opgekropte furstraties :D |
Bijdehandje
Op me wenken bediend??? Ik weet niet of je het weet maar ik tenminste,me vader was hier 35 jaar terug om kei en kei hard te werken voor deze klote economie en dan kom jij bijdehand doen dat ik op me wenken word bediend ....?? Grrr wat kan ik me boos maken om die achterlijke commentaar anders houd gewoon je bek dicht manneke. Ga jij maar eens veeeel leren doe je tenminste wat nuttigs! Beterschap Latuuuuurrrrrrrrrrr! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |