![]() |
Voor de meisjes ?
Hoe wil jij nou et liefste genoemt worde ?
1. meisje 2. Girl 3. Vrouw 4. meid 5. eigen keuze |
6. voornaam
|
Citaat:
|
7. Ho
8. Bitch 9 Julie |
hoi eigen keuze!
|
7. Forumnick
|
Michaela, gewoon bij mn naam dus
|
Pff, hier had ik het net nog met iemand over, maar ehmz.. het liefst bij m'n naam, en ik vind meisje nog altijd beter dan meid, maar ook weer niet okay, en girl vind ik een beetje te whatever-achtig. *confused* 'I'm not a girl, not yet a woman'.. (God, wat weet Britney het toch PERFECT te verwoorden..)
|
gewoon m'n naam
|
Citaat:
ik noem ze vaak maar meid of meiden, want meisje vind ik zo kinderachtig klinken... |
Meisje klinkt wel lief! :) Zo noemt mijn vriend me altijd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon bij naam.....die heb ik toch voor een reden gekregen?
|
Hangt er vanaf in welke context he..
Als iemand mij begroet vind ik meisje wel goed..(ALLEEN ALS JE MIJN NAAM NIET KENT!) Als iemand mij beoordeeld dan wil ik vrouw genoemd worden..(maar dat hoef je dus niet tegen me te zeggen, dat haat ik...zo van: jij bent echt een leuke vrouw..(bij wijze van spreke :rolleyes: ;) )...) |
Chick. :rolleyes:
|
Alleen als ik een vriend heb mag ie me 'meisje' noemen, voor de rest hoor ik het liever niet..
Het geeft mij het gevoel of mensen zich een beetje bij me thuisvoelen als ze me 'Es' noemen :) Es vind ik altijd goed. |
jenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bubaajz ps. das mijn naam |
"Mistress"
;) :D |
Meisje of Lotte (of een vage afkorting van mijn naam)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een klant iets aan mij wil vragen heb ik graag dat ze juffrouw oid zeggen. Een goede vriend/vriendin mag best 'Heyy....gaat ie weer meissie/meisje?' zeggen, maar 'eyy meissie/meisje! hoe isset!?' door een onbekende is weer fout :D. Meid zeg je eigenlijk alleen als je het over iemand hebt, 'leuke meid' of 'vreemde meid', niet in iemands gezicht. Alet/Alette is natuurlijk prima. |
zolang het maar geen 'vrouwtje' is.
m'n vriend en zijn vrienden hebben het altijd over 'vrouwtjes' als ze het over mooie meisjes hebben. nou mogen ze me best mooi noemen maar 'vrouwtje' vind ik gewoon erg klote klinken. Maar ze mogen me gewoon aanspreken bij m'n voornaam of meisje/vrouw. |
ik weet het niet
iig géén girl, denk nog het liefst meisje |
Citaat:
|
liefst voornaam
anders: meisje... dat is een leuk meisje klinkt stuk beter dan: wat een leuke girl:rolleyes: |
wat ik trouwens ongelooflijk vulgair vind
gurl aarrgghh zo'n jeukmoment |
Princess
soms klinkt meissie wel heel erg lief, als iemand me een vrouw noemt krijg ik altijd rode wangen .. nee ik ben nog steeds een meisje :) |
Citaat:
|
meid is absoluut het ergste woord, samen met papje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meisjes hebben niks te willen
|
10. Doosje :D
|
Mevr. Voor jullie, Frida voor de vrienden?
|
nou dat kies je maar, ik beslis zelf of ik dat op dat moment beledigend ofzow vind, en dan merk je dat wel meteen
dan gaat ik bliksemen met mn ogen :eek: |
Mn vrienden en vriendinnen noemen me altijd Meissie. Maakt me op zich niet zo veel uit, zolang het maar geen " wijf" of "girl" is.
|
Julia of mijsje :D
|
"He meisje!!" Zo wordt elk meisje genoemd in H'dijk door de lokale bevolking (=marokkanen..).. Is niet echt geslaagd..
Ik wil gewoon bij me voornaam genoemd worden, of als ze dat niet weten dan mevrouw (en als uiterste noodzaak meisje), maar dan wel als ze me persoonlijk aanspreken en niet naar de overkant van de straat moeten gillen... :D |
11. 'Dame' *kots*
12. 'Dametje' *dubbel kots* doe mij dan maar 'Hé, jij daar;) ' |
ik haat het als jongens me meissie noemen!
jezus! oh, en ook NOOIT moppie. Zo noemde mn ex me, :mad: :rolleyes: |
M'n ex noemde me altijd vrouwtje (nog steeds eigenlijk :o) en ik hem mannetje :D
Maar daar ga ik maar niet teveel over uitwijden...gewoon voornaam lijkt me het meest geslaagd. |
Voornaam, of korter "roos".
Op m'n werk noemen de oude opaatje me "juffrouw" of "jongedame". Is best lollig :D Dag juffrouw, ik zal gelijk mijn kaarten geven :D |
Citaat:
|
kat vind ik wel lief ...afgeleid van katja :)
|
hangt er vanaf wie het zegt.
vrouw klnkt het beste maar ik heb liever dat ze gewoon sacha zeggen:D |
Citaat:
Mijn vriendinnen noemen me altijd gewoon Edy of Eed en dat vind ik niet erg. En mijn familie noemt me ook Edy of Eed. Mijn tante zegt altijd vrouwtje tegen me. :confused: :D Waar ik echt van moet kotsen is wijf, chick en girl! (n):eek: |
Citaat:
|
whoahh..
doe maar meisje of m'n naam jah. |
me voornaam of gewoon meisje...vrouw tegen me vinnik nix..en girl ook nie...:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |