![]() |
Pincode bekend maken...
Zoals...
Als je in de bank, 12 jaar oud, de envelop met je pincode krijgt met je nieuwe pasje, je pincode hardop voorleest, zodat iedereen het kan horen. :o :p Heb jij ook wel eens door zo'n nogal ':o' foutje iedereen je pin-code laten weten? En dit topic was net verdwenen :confused:, dus ik open 'm maar opnieuw. Fout in de forumsoftware? Er was nl. geen enkele reden om het sluiten, laat staan verwijderen, dus een FB kan dat niet gedaan hebben. |
Pff.. :D
|
Ja precies dat had ik ook, of op een verjaardag van mijn broertje waarbij de hele familie en zijn vrienden zaten en ik mijn pincode wilde weten, en mijn vader op eens heel droog naar beneden schreeuwt dat hij het blaadje met daarop de pincode heeft gevonden en het daarna ook nog heel hard opleest. En toen begonnen ze allemaal mijn pasje te zoeken....
|
Citaat:
*GRRRRRRRRRRRRR* Zeg dan gewoon dat je geen zin in me hebt ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1317
|
Citaat:
|
..en wat geld erop storten :D
|
Citaat:
|
hij zit in mn portemmonnee in mn binnenzak aan de kapstok beneden,, ruitje intikken en je hebt 'm :rolleyes:
|
ik weet niet waar je woont
|
da's maar goed ook :D
|
nope, ben der heel voorzichtig mee :)
|
Jeeee, lang over het onderwerp nagedacht
Sorry, ik kan geen code meer zien of horen. |
Nee, iedereen bij mij thuis weet mijn pincode gewoon... sommige vrienden weten hem zelfs... ik weet ook de pincode van mijn ouders, en van 2 vrienden) iedereen mag mijn pincode gewoon weten hoor..
|
Citaat:
|
m'n moeder vertelde wel eens dat ze in t postkantoor was, en zo'n oud vrouwtje die zo deed van: "ooohhhh en nu nog even mijn pincode intoetsen, nou dat is dusss vier ..drie...acht...eeen, jaaa"
|
:o mag nie van mijn mama :o
|
sorry :D
|
Een tijdje geleden :o Ik was nog grootst gedeelte verdoofd en ik moest de pincode van mijn GSM FF vertellen zodat iemand die kon gebruiken. Natuurlijk ga ik de verkeerde pincode op, die van mijn ene bankkaart. Die persoon probeerde de code uit om mijn GSM op te zetten, maar natuurlijk was die verkeerd. Heb ik daarna maar verteld dat ik gewoon een oude code van mijn GSM had gegeven, en weet die niet dat die van mijn ene bankkaart is.
|
7171
:rolleyes: |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |