![]() |
Aan welke forummer...
denk je als eerste op een dag?
|
Plien. zeker weten.
|
Citaat:
|
Welke forummer? Floor k, christel en Vakje 27.
In die volgorde, in ongeveer 10 sec. |
Citaat:
|
geen.. wat heeft het nou voor nut om aan een onbekende te denken die zich ook niet voor jou interesseert?
|
Ieke7 (omdat zij al voor mijn bed loopt te en zegt rik kom er nou eens uit over een uur moeten we op school zijn (deze gedachte is san ook alleen van toepassing op een schooldag))
OMDAT ZE MIJN ZUS SCHIJNT TE ZIJN *SNIF* |
OnLyMe ?
|
secreet als ze me wekker jat :p
|
Citaat:
|
dat varieert
vaststaat iig dat ik ze allemaal _ken_ in t echt, en de ene keer ist de ene, de ander keer de andere :) |
Hmmmz :o
|
Hangt ervan af. Als een bepaald iemand zich slecht voelt, ben ik geneigd eerst aan diegene te denken .. andere dagen kan het weer iemand anders zijn :)
|
bracelance...meestal..
|
Ik denk niet opeens aan een forummer vaak.. Maar bij het lezen van dit topic dacht ik aan OnlyMe :o
|
Euhm... Aan de laatst geposte persoon op het wisselforum? Die zag ik als eerste namelijk..
Nee dat lieg ik.. Miss_Kazzz was de eerste die ik op msn zag... |
~Veritas~/Vespasienne of course! (hoewel hij nu geen forummer meer is :( en bedankt FB)
|
fruitmand ;)
dat is de enige gezonde naam :) |
SuSHiJoW:D:o
|
*ilon@*
|
Citaat:
|
Citaat:
eh...dankje?:confused: :D |
Niemand ofzo.
Zou me ook niet zo gezond lijken als ik 24 uur aan jullie mensen hier dacht :o. |
McLaren! Maarjah das dan ook me vriendjuh! :p :o
|
Black Reina :)
|
Damn wat een stelletjes weer. Men merkt weer dat het lente is :D.
|
ik = egoist, denk het eerst aan mezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aaaaaaaaaan niemand
|
Citaat:
|
Als ik half verrot opsta denk ik aan Snufje, vraag me niet waarom. Aan mijn ontbijt dwaal ik af naar Slaughterer, die zoveel eten kan. Richting school fietsend denk ik aan Zaagmanz, want dit meneertje had vandaag nog vrij. Op school zie ik vaak de poster van PF, dan dwaal ik af naar Talon. Als ik in de loop van de dag naar de datum kijk, denk ik aan Spacey. Tijdens mijn eetpauze denk ik aan Methuus, want die schijnt erg veel aan eten te denken (maar is qua gewicht de laatste tijd netjes bezig (y)). Als ik na school de stad in duik denk ik aan Gothic en Questor tegelijk. Kom ik langs mijn ouderlijk huis, denk ik aan Unexplained. Bij de buien van mn zusje dwaal ik af naar siNix. Tijdens het avondeten denk ik weer aan Zaagmanz, ja sorry, want die heeft altijd 'wat eet jij vanaaf' topics. Voor de tv of huiswerk heb ik mijn verstand op 0 (kan bij het laatste ook wel nadelen hebben..). Eenmaal achter de computer denk ik aan Snufje, Rufus, Slaughterer, ********, Doc, BlackLion, Shock en nog een zooi forummers die wel online zullen zijn of komen.
Wat voor een probleem heb ik nu?! :rolleyes: ;) |
Moet nog inkomen..geloof ik. Ken nog niemand :(
|
Citaat:
ben fabienne, woon in parijs, en vind g-sus een cool merk :Dzo |
Ik denk nooit aan een forummer.. :S
Heb dat vroeger wel eens gedaan.. maar tegenwoordig niet meer.. |
Ok ik ben ook de beroerdste niet..
Ik ben Esther, ben niet te vertrouwen, achterbaks. Mensen mogen mij hier dus ook niet. Schep maar een fout beeld van me, dat is het beste. Ik ben 17 jaar en woon in Gouda (ja dat verklaart al een hoop van mn karakter.) |
Ik denk eigenlijk nooit zomaar aan een forummer... Ja, vandaag wel! Vandaag dacht ik aan ~Dark Voice~ want ze was gister heel lief voor me en heeft me geholpen toen ik het ff moeilijk had! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe oud ben je dan? |
Citaat:
Citaat:
-'s ochtends 2 boterhammetjes, glaasje jus e kop thee -op weg naar het station (m'n vader bracht me) een appeltje -in de trein een gevulde koek -op school een broodje met kaas en een bakkie thee -tussen 2 colleges door even naar de mac, een mac flurrie M&M's -tijdens het college, een meller en een vruchtenhartje en wat water -in de tram terug een paar vruchtenjartjes -in de trein terug een appeltje en wat water -tijdens het avondeten, stukje vlees, brocoli dat normaal 2 personen opeten en een sausje, 2 bekers water, volle bak vla (slagroomvla smaken vanille en chocolade) met meusli -nu net achter de computer een paar vruchtenhartjes Volgens mij heb zo ongeveer nou wel alles. Oh, en waardat je je gaat inbeelde dat ik wel onwijs dik moet zijn...ik weeg 65 kilootjes :)[/B][/QUOTE] |
uhmm... niemand?? (laat dat nou net een nickname zijn he..:rolleyes: )
|
guess.....:)
|
Citaat:
tnx :) erm, ik 't meest eerst aan heavinly, om te kijken of ze online is, voor de rest gewoon wie online is, niet echt een speciale voorkeur :) |
skyscraper
|
Citaat:
|
Mezelf natuurlijk :rolleyes:
En daarna meastrecks :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |