![]() |
Ja het is zover,ik ga een nieuwe fase in van me leven.,dus betekent het ook dat ik bepaalde dingen moet laten vallen/minderen .. waaronder het forum, me vrienden ,me familie , en nog meer mensen die ik buiten internet ken .
( zoals : me vrienden van de discotheken waar ik gedanst heb,people from scanners (italianboy weet wel wat ik bedoel) en natuurlijk de mensen van dit forum ! (ik hoor nu al stemmen van mensen :. internet vrienden ??? uhmmm JA!!.. ;)) iedereen die ik van het forum ken ( kusje:o:D:D) iedereen die me haat ( lebbertje :D :D) en iedereen die me geblokt heeft ( LIKJE :D :D) hoe ziet mijn schema eruit morgen ??... nou zal het je proberen uit te leggen .. ten eeerste ik ga er om 7 uur smorgens uit!:) dan ga ik met de auto naar Rotterdam centraal ! als volgt neem ik deze treinen http://www.endoria.net/upload/index.php/1084961597 1ste klas wel te verstaan ! ( volledig vergoed!!) ik wordt er door een chauffeur opgehaald (met busje) en vandaaruit gaan we naar de marine basis daar krijg ik mijn kleding ( Uniforum ,schoenen en desbetreffende gear) Daar moet ik alles gaan merken en in orde brengen. Dan administratieve gedeelte. Tja en dan de coepertesten .. en de rest kan ik pas over 2 weken vertellen :)!!!!:D:D:D:D ik wens jullie goede forumdagen en goed sociaal leven :D :D.. (uhmm..) Het was/is leuk hier afz siNix!:o ps -meisje- .........kus :o http://www.marine.nl/images/wervingkm.jpg |
:jank:
succes en zow en wedden dat je hier nog wel es komt;) eens verslaafd, altijd verslaafd:p |
Bedankt voor de mededeling.
|
ik ken je niet, maar veel plezier en kusje
|
'vaar'wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel dat ik hem wel ken van het forum, maar verder niet... na ja laat maar:D |
DAG :huil: :(:(:(:(:(:(:(:(
|
doei siNixje! :p :) :o
*zwaait* :) |
toch wel weer een stukje forumnostalgie ;)
|
Xie je nog wel dan,
veel plezier in Den Helder (enzo), jij crossposter :p 1e klas?! :eek: iz wel cool :) :cool: Byez xxx's Julia |
Nou vooruit...
Sinix veel plezier!!! En wel goed je best doen en ik hoop dat je er veel leert!!!:p En SOMS vond ik je best wel grappig:p |
Op de valreep gisteravond toch nog even een leuk gesprekje gehad, waardoor m'n mening over je toch bijgedraaid is :)
Hopelijk heb je 't naar je zin daar. In ieder geval veel succes en sterkte :) |
Veel succes :)
We zien je nog wel eens terug...? :) |
succes (y) :)
|
Citaat:
waar is het slotje nou? Miro??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hier totaal het verschil niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ging het slotje eraf...? neen... Waar's je zus btw? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(morgen geen school?! Weer een droombeeld dat niet uikomt. Damn :/) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat noemt zich een protestant-christelijke school!! :mad: |
kan je eindelijk terroristen irl doodschieten sinix
onthou, er is geen respawn na een gevecht |
Is dit nou serieus?
Veel plezier iig :D |
dag siNix als je terug bent heb je vast wel mail, en jij weet wel waarover ;) :p
|
Ja .. wat gaat ze doen ?
|
He SiNixje, jammer dat je weggaat, ik hoop je af en toe nog op t forum te zien rondhangen, of ik zie je gewoon op msn.
X Zoals je weet moet hier wel een slotje op ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |