![]() |
Stel jij vaak verwachtingen?
en ben je dan teleurgesteld als de realiteit niet aan je verwachtingen voldoet??
|
Als er iets gebeurt of als ik iets ga doen ofzo, dan ga ik het van te voren al helemaal door, mogelijkheden enzo... meestal kom ik redelijk realistisch uit, dus niet echt verwachtingen die niet uitkomen, en als het negatief is is het klote, en anders mooi meegenomen...
|
Citaat:
|
Ik verwacht altijd als ik de gang naast ons huis binnenloop dat mijn broertje er is, en heel vaak ik hij er dan niet. Maar eigenlijk wist ik dat al, want anders doe ik ook niet van dat soort verwachtingen.:confused: :)
|
Ik stel weinig verwachtingen, heb je ook minder kans dat het tegenvalt...:S
|
Ik heb geleerd om zo weinig mogelijk verwachtingen te stellen, want dan is de kans op tegenvallend resultaat veel kleiner. Hoe minder je verwacht, des te meer dat het kan meevallen.
|
Ik ga meestal maar van het ergste uit.
Dan kan het altijd meevallen. Dus nee,ik stel niet vaak verwachtingen |
Ik heb altijd wel een bepaalde verwachting van iets. Soms valt het tegen, soms mee.
|
Citaat:
probeer het dan wat slechter te zien .. als het niet voldoet aan je verwachtingen ben je minder teleurgesteld .. indien niet .. ben je dubbel zo blij *?* niet op mij van toepassing |
alleen in relaties. maar dat komt omdat iedereen me altijd in de zeik neemt.
verder met andere dingen niet. vaak valt het dan tegen ofzo. je ziet wel hoe het gaat. |
Citaat:
|
Ja, ik stel best vaak verwachtingen en ik ben meestal ook teleurgesteld als de realiteit er niet aan voldoet. Maar dit heb ik eigenlijk alleen in relaties... :confused: :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |