![]() |
Wie zal jij missen...
op het forum , als deze persoon door omstandigheden het forum ineens verlaat... en je deze ook niet meer via msn. icq enz kan spreken...
ik siNix... *ode aan siNix* geweldig, jij schreef forumgeschiedenis hier! |
|
Citaat:
|
Het verschilt. In het ene jaar dat ik nu op het forum zit, kwamen en gingen er verschillende mensen. Op het moment 'spreek' ik op het forum en MSN geregeld met Monica en Gothic .. en soms voer ik ook lange 'gesprekken' met Doc.
Het wisselt veel. Een paar maanden geleden had ik Marcade gezegd .. in het begin Leonoor .. ach, misschien ben ik wel degene die er binnenkort niet meer is :) |
Ik siNix ook.
|
Ik snap niet goed wat al die ophef over Sinix is, ok hij is weg, en hij heeft het boxer topic gemaakt, maar verder?
Ik zal mensen met gevatte opmerkingen missen, en tis jammer dan McCaine niet veel meer op DK zit en jammer dat HADES en Stone Face gebanned zijn, die waren wel amusant (alleen niet voor de Fb) |
Citaat:
vond het maar een derdegraads randdebiel.. ergens ben ik wel blij dat hij weg is.. (y) |
eueueueuueh....boeiend~!!!!!!! :p
|
Niemand :)
|
Citaat:
Alleen echter siNix was toch dermate veel slimmer dan deze 2 want hij benutte elke mogelijke manier om er mee van door te komen, door zich zelf als een randdebiel af te schetsen, hij werd vaak niet serieus genomen, echter was hij dit zeker wel, Nee ik heb zuiver ontzag voor hem! *ook voor Hades & Stone-Face, maar op een andere manier* |
Citaat:
maak jezelf bekend, of anders neem ik je alles behalve serieus in deze opmerking... want dan is he geschiedenis beknopt zeg maar je heb geen geschiedenis hier... |
sorry, ik kan niet zeggen dat ik sinix ga missen, maar ik ken hem dan ook niet echt..
|
Citaat:
|
nobody
|
Ehm, niemand ? :o
|
Citaat:
|
Wie ik echt zal missen> Bliksem
En ik mis Vespasienne ook wel een beetje. Jullie krijgen overigens allemaal de groeten van 'm. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik mis af en toe stipje wel, was inderdaad lekker ruzien altijd :D Of Bekkie :D ik wil echt weten wie dat is geweest. |
Citaat:
|
Ik heb nooit wat tegen siNix gehad, maar dit klinkt allemaal wel erg of ie voor het leven verdwenen is ofzo.
Eh, wie me nog steeds en nog lang bij zullen blijven zijn voorlopig alleen Stipje en IJsdrol ;) |
sinix was zo leuk en lief en...hehe, ik vond hem eigenlijk helemaal niet leuk en lief, maar ik mis hem wel:D
|
Tering wat een triest gedoe allemaal..
Keep it real mensen.. |
Kga siNix wel missen :(
Verder zou ik de hele org groep missen Heav en Kazzz ook zeker wel!.. |
Citaat:
zo'n reply vind ik slechts kenmerkend en typerends iets wat triest is en zeker unreal...:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Of is het gewoon een vriend van je uit de buurt die toevallig ook op het forum komt.. Wat is er zo cool aan die gozer naast zijn boxertopics? |
Hmm... Ik zal siNix ook missen! Ik ken hem verder helemaal niet, maar ik vond zijn topics altijd heel cool! :cool:
|
sinix en cl
|
Citaat:
take it for real! lol, je hapt heerlijk toe, het is slecht om aan te geven dat er ook leven is naast forummen hoor... en siNix's leven was meer dan forummen alleen hoor, al zag je hem wel fulltime aanwezig zijn ;) |
SuSHiJoW omdat onze vriendschap dan volgens mij zo goed als over is...
we kennuh elkaar ook in het echt maar spreken elkaar meer op het forum.. |
Citaat:
|
Ik zou mezelf missen, ik de Knipoog, alleen Denise84 heeft me gemist :(
|
Fruitmandje :) http://talon.ath.cx/ubb/smilies/gna.gif
Hopelijk zal dat moment niet komen http://talon.ath.cx/ubb/smilies/love2.gif ;) |
er zijn wel een paar mensen, ja...
|
Mjah, siNix toch wel, hij was wel grappig :)
Ow en Demon of Fire zie ik niet meer :( Mjah zijn er nog wel meer, maar deze 2 toch 't meest... |
Citaat:
Kijk eens op F&L :D |
iig niet sinix.....onzin vergeet je namelijk snel
wie ik wel mis, zijn HADES, *sterrie*, Alexander, Musliston, Hannibal, Odicanes naso |
Citaat:
|
Citaat:
thanks ;) |
Vooral iloon'tje :(:(
en sinixie ook natuurlijk :) |
Citaat:
Tja... :'( |
Niemand.. Eigelijk..
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: je bent hier pas 2 dagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
zou iemand mij missen?
|
Citaat:
|
Ik mis netnix :( *zuchtje*
|
leuk dat men mijn aanwezigheid de laatste weken zo opgemerkt heeft..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |