![]() |
Kip, het meest veelzijdige stukjes vlees: Kip!
Wat vinden jullie het lekkerste vlees?
Kip of iets anders? En wat maakt het zo lekker? Houd je van wat taaier vlees, of van lekker mals vlees? |
Geen.
|
Ik vind alleen kipsate met pindasaus lekker, verder hou ik er helemaal niet van.
|
Ik houd eigenlijk niet zo van kip.
|
Citaat:
|
kip?
|
Citaat:
|
Citaat:
dan eet je niet echt vaak saté dus..? ik neem aan dat je met slecht weer niet gaat barbequen.. |
Hmm, een gebraden kip is wel lekker :)
*is alleen een pokke werk om voor te bereiden* :D |
roomschnitzels, hmmmmm
owjah..en frikadellen |
Kip roelt!!!!!! echt lekker.....gebraden...hmmm en die geur.....
|
Kip met rijst en groenten is lekker.:)
En een gegrilde kippetje En kipsaté. En en.... Kip is gewoon (y) |
Eet eerder kalkoen... kip eigenlijk zelde of nooit...
|
Vlees = Vies
|
kip
|
ik vind beenham 't lekkerst....'t liefst een beetje taai
|
Ieeeh, ik lust geen kip!!! :eek: Jek!
Ik hou van muiderslotjes! :D Dat is heeeeeerlijk vlees! En een lekkere biefstuk en een verse worst gaat er ook wel in! Ow, en lamsvlees is ook wel lekker! Najah, ik vind bijna al het vlees wel lekker behalve kip en lever enzo... |
Citaat:
tsja.... :D |
Citaat:
|
Citaat:
Chicken Rules :P bijna altijd wel lekker, dus maakt t nie uit hoe je t klaarmaakt (als t maar niet rauw is :eek: ;) ) en mals natuurlijk xxxs Juul |
ik eet alles
(nja bijna alles) |
kip/kalkoen
:D |
vrouwelijk vlees..yumyum
|
Citaat:
"hoe meer, hoe beter" :D aangezien een moddervette vrouw niet yum yum is... ;) |
Hoe meer vlees hoe beter, maakt niet uit wat voor vlees, tis allemaal jummie!!!
|
kip = lekker...het liefst heb ik lekker mals vlees, zonder dat het taai is of draadjes heeft...
|
Alles van Kip van de FEBO :cool:
|
alle kip=lekkur
|
khep ut zo niet voor vlees ;)
|
Frikandel!
Anders wel kroket KIP = BAH! |
kip of kalkoen! varkensvlees gaat ook nog wel
|
wild is het lekkerste vlees. Van fazant, struisvogel, emoe, wildzwijn tot kangeroe en konijn. Maar gewoon een stukje kip is ook lekker.
|
ik vind kip niet lekker. Alleen in kip-kerrie vind ik het nog wel oké, maar dan proef je het haast niet. Eigenlijk ben ik sowieso niet zo gek op vlees. Zodra d'r ook maar een beetje vet aan zit, of pezen of... nou ja, iets anders vies, dan lust ik het al niet meer. Wat ik wel lekker vind, is carpacio! Hmm.... maar ja, dat is dan ook heel mager vlees. (ow ja, filet américain is ook heeeerlijk, en biefstuk. Maar dan houdt het wel weer op,...)
|
Kip,en 'k heb gisteren een vreeeeeee lekkere cordon)bleu gegeten,hmmmm
|
Kip is lekker. Je kan er veel mee...
Maar ik vind vis veel lekkerder dan vlees... |
Kip...moet ik altijd denken aan de tijd dat ik als kind salmonella had opgelopen...vanwege KIP was ik de hele dag aan de dunne
en dat is NIET leuk :( |
Citaat:
Maar kip is wel heeeeeeel lekker, ik eet alleen maar kip..geen andere soorten vlees. |
Kip pesto salade is wel lekker!
|
ik weet het niet
vind kip wel lekker mar dan wel kipfilet geloof ik geen kippepoot BLEGH en verder uh als er maar niet te veel vet/botjes/velletjes ofzo aan zitten, het niet te glibberig is draadjesvlees dat uit elkaar valt rollade gehaktbal kroket cordon bleu friankandel kipcorn schnitzel |
ik heb vorig jaar een film gezien bij biologie waarin te zien was hoe kippen geslacht worden, sindsdien hoef ik geen kip meer.
(misschien hypocriet dat ik wel koeien en varkernsvlees eet, maar dat eet ik ook niet veel, misschien 2-3x per week, en alle kleine beetjes van niet vlees eten helpt :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |