![]() |
Wat hebben jullie vandaag gedaan???
nou????
|
-scooter gereden
-huiswerk gemaakt -geforumt |
- de trein gezeten
- geslapen |
uhm laat wakker geworden, wat op msn gezeten, toen ff naar de autodealer geweest en daarna wat gegeten nu dan nu weer forummenen...
|
gewerkt
|
om 5:30 opgestaan om 7:00 tot 17:00 gewerkt net gegeten en nu ff internetten
|
* In bad liggen weken
* Boodschappen gedaan :rolleyes: * Gekaart :p * Gegeten * En nu ff aant forummen |
stage gelopen
duz vanalles en nog wat :) |
gewerkt bij aktiesport... (Stage)
|
In bed gelegen tot 4 uur (moest bijkomen van gisteren :D ) en nu achter de pc (zoals altijd)!
|
nou iedereen heeft dus heel wat gedaan!!!! zo te zien
|
Citaat:
|
1e uur vrijgenomen
naar school gegaan naar de skatebaan geweest terug naar huis vretuh hier zitten :) |
geleerd, en geforumt
|
school, geluncht, geforumd
|
tja ik heb nu vakantie en ik verveel me..
ik zit zo'n beetje de hele dag al achter de computer |
Uitgeslapen, heerlijk ontbijtje gehad, smsje gestuurd naar miro :P en m'n nieuwe horloges op maat laten maken bij de juwelier...
En nu moet ik ff in de tuin werken :( |
*vroeg wakker geworden
*gedoucht *gegeten *Full House gekeken :) *op 't forum gekeken... |
Half 5 opgestaan :( proberen rb338 wakker te smsen.
Leren. 2 tentamens msnen dadelijk nog paardrijden en leren :( en vroeg naar bed :) |
om 12 uur pas opgestaan, douchen ,haar doen, smsjes gestuurd beetje forummen..straks ff genieten van het weer..
|
ik ben om 11.00 u opgestaan en toen bennik achter de pc gaan zitten, toen heb ik tussendoor nog even de was afgehaald.. en da wassut... :p :o
|
geslapen, boeiend gesprek gehad met de liefde van mijn leven, geleerd, opgeruimd.
|
rijles gehad :)
mocht niet eens 140 op de autoweg :eek: |
6.45 uur: opgestaan, naar beneden gegaan, GTST van maandag gekeken, aangekleed, verzorgd, nog wat huiswerk gemaakt
8.35 uur: Naar station Maastricht Randwyck gelopen (onderweg gegeten) 8.50 uur: Met de trein van Maastricht Randwyck naar die kutstad waar mijn school staat: Sittard. Ook in de trein gegeten. 9.15 uur: Gelopen naar school. Aan de moordaanslag van gister gedacht. 9.30 uur: Casus gemaakt. 12.30 uur: ff geforumd voor de 1e keer eigenlijk nadat ik van Florida ben teruggekomen 12.40 uur: Broodje gekocht en opgegeten 12.50 uur: Les 14.00 uur: Kopiën gemaakt, ff wezen pissen, singen van mijn stage uitgeprint en geforumd. En ik ga nog doen: 15.05 uur: Naar de trein lopen 15.20 uur: In de trein zitten + alles van mijn stage bekijken in de trein 15.45 uur: Op Maastricht Randwyck, naar huis lopen 16.00 uur: Huiswerk 17.00 uur: ff computeren 17.30 uur: Eten 18.00 uur: ff nieuws kijken (of er nog iets nieuws is rondom de moordaanslag), omkleden 18.30 uur: Werken 20.00 uur: GTST kijken 20.30 uur: Zie wel, ik denk ff mijn donorcodicil invullen en i-netten en misschien nog een computerspelletje spelen. 22.00 uur: Nieuws kijken 22.15 uur: Sportjournaal kijken 22.30 uur: Eventueel NOVA, zal wel over Pim gaan... 23.00 uur: Mental Theo kijken (eindelijks iets geinigers :) :D ) 0.00 uur: Nog wat TV kijken 0.30 uur: Naar bed en een CD'tje luisteren 1.30 uur: Maffen |
Citaat:
|
ik ben naar Arnhem geweest, heb veel dingen gekocht die ik nog nodig had voor de zomer :)
|
Waarom heeft bijna iedereen nog vrij?! Ik zat op school van 10 voor half 9 tot 10 over 2 :(
Daarna ben ik maar weer naar huis gefietst, heb nog met een vriendin staan kletsen, heb tv gekeken om wat te horen over 15 mei, de witlof gesneden (schijn lekkere witlof te kunnen maken, alleen lust ik het zelf niet :( :D) en nu ben ik toch maar ff gaan forummen.. |
Ik stond om half 10 op en ben toen gaan douchen en eten. Toen kwamen mijn oma, tante en nicht hier. Ik ben toen met hen en mijn moeder naar de markt en naar de stad geweest! Veel leuke dingetjes gekocht enzo. Thuis hebben we allemaal lekkere hapjes enzo gegeten en een tijd in de zon gezeten en gekletst. De rest zit nu nog steeds buiten en ik ben nu ff aan het forummen!
|
in gronlogische volgorde...
Geslapen Wakker geworden aangekleed gegeten... uitgekleed Gedouched aangekleed tanden gepoets haar gedaan... rondje met de auto rijden naar denhaag kleding kopen heel veel lopen... eten naar huis kleding showen voor webcam aan vriendinnetje eten forummen... vriendin opbellen uhmmm verder ben ik nog niet :p |
op school gezeten, tussenuren in de zon gelegen
mijn vriendje hier geweest opgepast internet |
wakker worden om 11 uur
eten om half 12 voetballen 12 uur op het plein naar huis om 2 uur een video die ik heb uitgewisseld van feyenoord bekijken tot kwart voor 4 tussendoor boodschap gedaan naar voetbal training om 4 uur klaar van voetbal training om 6 uur eten om half 7 5 over half 7 buffy kijken half 8 gescheten 8 uur gtst gekeken half 9 fifa 2002 gespeeld half 11 tot nu aant forummen |
gewerkt
|
-uitgeslapen
-in het zonnetje gelegen -naar de les gegaan -terrasje gedaan met vrienden -gewerkt -op internet geforumd -en straks weer gaan slapen |
Wiskunde
Forum Lezen en in zonnetje zitten En vanaaf ga ik misschien naar een vriend |
Geleerd, 2 maal naar de stad geweest, op geruimd
|
- naar school geweest
- band geplakt - naar de ortho geweest - pianogespeeld |
Geshopt en getracht iets aan nederlands te doen..
|
11 uur wakkur worden
ff lere 12 uur douche half 1 ete leru 5 uur, ff in de tuin zitte forumme ga zo ete spannende dagen zijn et zo....... |
opgestaan en toen geforumt.
|
Opgestaan om een uurtje of 10
van 12 tot 18 gewerkt van 18 tot 18:30 biertje gedaan op mijn werk 18:30 ff de krant gelezen en ff aan het forummen |
opgestaan
twee uurtjes naar school geweest eindexamenstunt gekeken met een paar mensjes naar Lemmer gegaan stukje geroeid met diezelfde mensjes naar de kermis gegaan rondleiding door Lemmer gegeven ijsje gegeten iedereen weer naar huis gestuurd gegeten naar jazzballet gegaan computer aangezet gaan forummmen |
uitgeslapen, beetje geleerd, niks gedaan, buiten gezeten, tv gekeken, lekker saai dagje dus :)
|
het was de laatste schooldag voor examenklassen vandaag...dus
ik heb een halve gelpot (met glitter:() in me haar gekregen. ze kennen mij bleh uhm na school voor de tv met een zak chips gezeten hond uitgelaten eten douchen (glitter zit nu nog overal) computeren nu dus |
Mezelf het schompus geshopt in Rotterdam (Y)
|
op de trein gewacht
in de trein gezeten in de trein gewacht (ongeluk) geslapen |
Met de trein naar den bosch geweest met Drinks@myplace en bovenstaande buurjongen, krantenwijk en geforumt
|
tulpen gekopt van 7 tot 5 :o :D maja, 3 daagjes, nu klaar, never meer :( :D ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4 uur onderweg :O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |