![]() |
vraagje over treinreizen...
Ja ik woon in het hoge noorden en er is hier maar 1 spoorlijn in een straal van 20 km, dus ik heb fftjes een paar vraagjes over reizen met de trein. Kheb nu namelijk een vriendin in Leiden en dan ben ik van plan daar met de trein heen te reizen. Maar hoe werkt dat nou allemaal precies...
Als ik in Leeuwarden opstap en ik wil een weekendretour Leiden, moet ik dat dan in 1 keer uit zo'n automaat halen? Of moet ik bijvoorbeeld eerst een kaartje Leeuwarden - Heerenveen kopen, en dan Heerenveen - Zwolle enz enz enz? ja sowwy 't is vast een domme vraag maar ik heb al iets van 7 a 8 jaar niet meer in de trein gezeten, en nog nooit zonder mijn ouders of zo dus ehhh... en het moet niet fout gaan want er wacht iemand op me in Leiden :) |
jij woonde toch in burgum oid?
|
Citaat:
|
Je kunt gewoon een retourtje kopen en daarmee overstappen ja...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in burgum, friesland, is als het goed is zo'n straat, er staat een tehuis in ofzo.. |
Citaat:
Offtopic: ben je van plan élk weekend helemaal naar Leiden te reizen?! Da's echte liefde :D |
Citaat:
al reis je naar Vladiwostok, dat kan nog wel op 1 kaartje (denk ik :p) |
Citaat:
En hoe zit het met vertragingen? Als ik over dat hele traject zeg eens een uur vertraging heb, kan ik dan een deel van het geld terugvragen? Of gaat dat per deel van het traject, zeg eens Heerenveen - Zwolle.... |
treinen zijn klote, heb ik me net op msn ook al over uitgelaten
kloteservice voor veel teveel geld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|