![]() |
Wat vinden jullie oneerlijk?
Ik vind sticky's nogal oneerlijk...
Wat vinden jullie oneerlijk in het "leven"? |
Ik vind het leven eigenlijk ook wel errug oneerlijk :|
|
Dat een prins geen verkeersboete krijgt en een gewone burger wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat rechtsgezinden altijd als de grote boze wolven worden afgestempeld door de oh-zo-linkse media..
Wie vreet nou de meeste rotzooi uit? Het zijn de linke idioten die arbeiders tot staken aanzetten, voor oproer zorgen en met geweld (denk maar aan de jaren '70) hun mening trachten te verdedigen :rolleyes: Sorry hoor, maar waarom P. Fortuijn afmaken? Wat heeft het voor nut? Ik maak Lubbers of Kok toch ook niet af? Na ja, laat maar .. ik stemde toch al niet. Het heeft toch geen nut.. |
Citaat:
Citaat:
Hij heeft er nog nooit een moeten betalen... |
Dat mensen worden aangevallen omdat ze slechts hun mening uiten.
Die mening is dan wel niet dezelfde als de meerderheid, maar iedereen heeft het recht om te zeggen wat hij/zij wil. |
Citaat:
|
Dat mensen niet mogen zijn wie ze zijn.
|
Ik vind deze maatschappij waarin wij leven oneerlijk.
|
dat de prijzen van cannabis in nederland hoog worden gehouden door het verbod op grootschalige kweek
|
dat ik zo'n beetje niet meer kan praten omdat ik verkouden ben en duz last van me keel heb.
|
Ik vind het heele leven op zich al oneerlijk, en dan zijn er natuurlijk ook nog dingen die ik super oneerlijk vind.:mad: :mad:
|
Mn ma die maar blijft stoken :mad:
|
De liefde kan zo oneerlijk zijn! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
oneerlijk... umh de kans dat de postcode kankjer valt... 1 op een miljard :eek: |
Citaat:
|
:(
|
Ik vind het nogal oneerlijk dat ik hier volgens mij de enige ben die een relaxed leven heeft en er niet kut uitziet. :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |