![]() |
wat vinden jullie leuk?!
wat vinden jullie leuk/lekker om te doen tijdens sex???
en wat vinden jullie leuke plekjes om het te doen? geen gore details please :rolleyes: (ik ben nieuwsgierig vandaar) |
ehm... bijte :D en ehm in de duine lijkt me wel gaaf :) mja..... gaat lastig als je ver een maandje in limburg zit...:)
|
Beetje plagen enzo..
Sex in het bos is óók een aanrader ( maar dan moet er niet 10 meter verderop een fietspad zijn :mad: :D :o ) |
leuk: hard wegrennen
niet leuk: ingehaald worden |
Citaat:
|
Hahahaha.Buiten doen heeft wel wat jah gewoon die spanning.
Kisz |
Zoveel mogelijk plekken.
Maakt niet uit waar |
OE, sex in de bioscoopzaal is wel erg spannend :p
|
Citaat:
Heb welleens wat gedaan in de bioscoopzaal maar niet tot zover gegaan |
Citaat:
|
Elkaar pesten..
En het lekkerste is gewoon dat je samen bent, en dat het zo close voelt:) En een leuke plek is in de branding van een griekse zee ofzo. |
In een bos wil ik ook es proberen :D:D Maar dan niet in de zomer, want dan zijn er veeeeeel teveel beestjes :eek:
|
Citaat:
|
ik wil het nog een keer in het water doen.
iemand ervaring mee? |
Ik heb het nog nooit gedaan, maar wat zou ik lekker vinden?
Tja, eigenlijk geen idee, maar gewoon dicht tegen elkaar aanliggen, strelen en zoenen zou ik al goed vinden hoor :) |
Citaat:
maar mij lijkt me op school wel spannend, als er een schoolfeest is ofzo? zal wel nooit gebeurden maar toch :rolleyes: |
ik heb wel meerdere dingen op m`n verlang lijstje staan :D maja ben nu single, duzz:( maja als ik een vriendin heb dan stel ik het haar wel voor :D
o.a. op het lijstje: -school -weiland -trein -op een feest -keuken -pashokje :eek: enz enz :D |
heeft iemand water ervaring???????
|
in het water is wel grappig ja, maar ik zou het niet in de zee doen, daar gaat je vriendin / vriend niet beter van smaken ;) maar iin het water is wel leuk, vooral de geluiden zijn grappig!!!! :eek:
|
Citaat:
trekt het dan nie vacuum, iets vaags over gelezen |
Citaat:
is zeker een aanrader! maar kijk uit waar je gaat liggen, want officieel is dit verboden |
Mjah we hebben ut wel ooit in ut bos gedaan, das wel lachun...
Maaruuhh ik wil het nog wel eens in een turks stoombad ofzow doenn!! :o :p Ennuh ook leuk: het aanrecht! (das echt lachun!!) |
Citaat:
|
Ik wil het zelf nog in iedergeval in de trein, op school, in de duine, in een meertje doen enne...:rolleyes:
Vorige x hebbe we massageolie gebruikt dat was ook wel errug leuk. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dikke kusssss Tha Bomb Vivi_Fabulosa© |
Ik heb het wel eens gedaan in een lift,dat is ook cool,vooral als hij plots omhoog of omlaag gaat en dan snel die broek omhoog doen wat niet altijd lukt,erg spannend en geil
|
meer reacties graag!!!!!!!!!
|
ut bed......
|
Citaat:
of kon niks leukers bedenken??;) |
euh, neuken en beffen, maar ja die wens is al uitgekomen ;)
|
en dan het liefst op een waterbed
|
Citaat:
|
uhmm.......!!!!
eigenlijk vind ik het leukste om HET te doen in bed... als het donker is.. ouders aan de andere kant van kamer.. en dan samen onder de dekbedden.. en dan van alles doen.. VINK vet cool je ziet elkaar ook niet. :p maar van de zomer ga ik een paar weken met me vriendjuh nr z frankrijk... dus dan zal het wel aan strand worden of tussen de wijnvelden :) of lavendel velden :) zin in... :D |
In de duinen! echt een aanrader :)
|
klinkt allemaal erg intresant maar sinds ik nog maagd ben begin ik liever eerst met "het" in bed doen ;)
|
*zucht*
|
Citaat:
TJA KAN NOG WEL FF DOORGAAN MAAR ALS ME VRIEND ME BEFT=ECHT THA BOMB! |
bijten, kaarsvet, beffen, pesten... van alles :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier en nu :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |