![]() |
Handtekeningen zetten
Grrr :mad: Ik heb net me nieuwe pinpas wil ik ook me allermooist ;) me handtekening zetten is het weer iets ieligs geworden :( Me handtekening is sowieso al vreemd, ik moet maar eens een mooie verzinnen. How about your handtekening?
|
mijne is ook echt helemaal niks :(
en op een pinpas is het zowieso klote, want dan heb je een erg gladde ondergrond :( |
Ik haat mijn hand tekening, iedereen kan het namaken :eek: maar goed, ik laat het denk ik wel zo.
|
Het boeit toch niet zo..
niemand checkt of je handtekening wel klopt, als je ergens maar wat krabbelt is het al oke.. |
Citaat:
Mijn is wel na te maken mits een beetje oefening. |
Ik heb niet eens een handtekening :p
|
Die van mij duurt veel te lang om te maken voor een handtekening. Al was ie dan nog mooi, dan was het nog de moeite waard. Maar nee.
|
ik krabbel altijd maar mijn naam neer :p (gewoon in me handschrift..)
|
Ik doe altijd maar wat:) trouwens, ik ben aardig lang weg geweest van dit forum. Hoe krijg ik zo'n vaag plaatjuh :)
|
die van mij zien er elke keer anders uit :D
|
mijn handtekening heb ik al zolang ik me kan herrineren, hij is ook bijna niet te imiteren
|
Het rottige met die pasjes is dat het vakje zo klein is.
|
Mijn handtekening lijkt heel erg op die van mijn mammatje (moeder):D
|
Citaat:
Ripper |
heb m al bijna 8 jaar, lijkt bijna altijd hetzelfde, past altijd, zelf bed8
|
Citaat:
|
Mijne ziet er niet uit! Hij ziet er elke keer ook weer totaal anders uit vind ik..
|
Mijn vader heeft hem trouwens voor mij bedacht! :confused: :eek: :D :cool:
|
Elke dag weer anders :D
|
gebruik mijn kunstzinnige handtekening...
al jaren dezelfde :) |
mjah.. khaat dat :p mislukt altijd bij mij, lijkt nergens op... :)
|
Ik heb een zeer idiote handtekening. Niemand zal hem per ongeluk zetten, omdat ik er mijn eigen naam verkeerd spel :p
|
Ik wilde een hele mooie zwierige, maar ik wist niet hoe ik dat kon doen met mijn naam, dus nou heb ik een hele lelijke. Wel origineel van opzet als zeg ik het zelf.
|
Op mijn werk moet ik ze continu zetten. De basis is altijd hetzelfde, maar toch ziet het er altijd anders uit:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn handtekening is een tekening van een broodrooster waar twee broodjes uitspringen. Niet zo'n snelle krabbel, want dat soort dingen mislukken vaak en worden minder mooi dan je hoopt. Een broodrooster staat altijd.
|
Ik dacht al, allemaal rare mensen die posten. :o
|
Mijn handtekening is vrij kinderlijk, ik heb hem verzonnen toen ik 10 was.
Ik ga hem niet veranderen. Misschien als ik ooit nog eens ga trouwen en een andere naam aanneem, maar voorlopig niet. |
Ohja, in 2002 was het trouwens minder lang geleden dat ik die handtekening verzon. :|
kthnxbye |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |